< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

uglavnom dobre priče i još mnogo togaaaathumbup






Ziziyni baneri









Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free



malo linkića...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Pogledajte:

Gangstathumbup


by: gadura

Alo ljudi!

thumbupJa sam R.B.POZDRAVLJAM SVE KOJI ŠEĆU MOJIM BLOGOMyesnoeeknononutnaughtysmokinpartywavezujohrvatskaludmahmahmahwavemahwavemahwaverolleyescoolwavewave
Joj!Koliko vas je bilo na mom blogu!!!!thumbup
Hit Counter
Hit Counter

Bok ljudi ja svaki dan za vas ureujem i pišem tekstove-al će mi bit velki račun.Ali nema veze za vas sve!Ja sam dobro dijete,ak vam smetaju ove male psovke,ispričavam se .Ali znajte ja sam ipak malo i dobro djetešce!!burninmadmadrolleyesroflpuknucusmijehpartywavewavewave








Click here to get awesome songs for FREE!




JohnnyDepp

strava99.blog.hr

strava99.blog.hr

strava99.blog.hr.blog.hr



utorak, 13.02.2007.

RHCP........i...ma joj...

Red Hot Chilli Papers osvojio gremija pijesmom Snow(Hey oh!)....koju slušate......ako vam komp nije u kurcu.....inače...nisam dugo napiso post-.............................pa evo vrijeme je došlo inače sad če uskoro Valentinovo....joj......da......joj..ma joj..................ovu subotu...samo da znate....ma joj.....bila je ludnica...Inače bilo je nekakvo natjecanje iz plesa u Čazmi....jel možete vjerovat...u....Čazmi...Inaće da se vratimo na bolju stranu subote...ma cijelu večer sam bil sa jednom osobom kojoj šaljem jednu veliku pusukisskisskisskisskisscerekkiss...ma više njih....pozdravljam i jebenu..................i da ma nikja...več sam zaboravio...Inače RHCP-je najbolji....ma ono «gremi»...nevjerojatno....ma zakon su............bili i još su uvijek.....e....da.....ajmo mi na subotu...ma bilo je o.k,,......ma super...samo kaj toliko ljudi ima kad netreba...ma nema veze pola im se oprašta...inače...ma...joj....i ....ove moje točkice....e....Da sutra je Valentinovo...pa sretan imendam...ko ga ima tad...u školi je ludnica...danas smo morali nekom napisat pismo poslije sata engleskog...inače da ga nismo napisali..nebi nas pustila van....ma joj...i profesori su poludili.....uglavnom.....ludnica.....svi su poblesavili...u glavnom hodniku imamo veliki sandučič za pisma.....pa valjda ih sutra budu razdjelili......koju smo ja i frend glupost napravili...ma joj....dvijema curama iz razreda napisali smo jedno 50-etak pisama,.,.,.,.joj sutra dok im donesu cijelu šaku...........,a unutra piše...npr(kaj ima...onda:------------,šta se radi........ili smo ga jednostavno samo zašarali)....ali baš me zanima sutra faca dok im neko donese toliko pisama....budeju mislile da ih netko voli,a ono mi ih zajebavamo........da pukneš od smijeha...i....to smo još radili na vjeronauku.......ma inače je sat dosadan...pa nemamo kaj radit....Ali ono zbilja...,a ovo pismo kaj smo morali napisat pod engleskim....poslao sam jednoj lijepoj,neodoljivoj,najlijepšoj,ma joj...osobi(ona zna....--cerekwave--).....inače to je jedino pimo koje ima smisla za Valentinovo.....cerekcerekcerekkisscerekkiss.
Bye...............................................i čitajte i komentirajte.....jel neču napisat novi post dok nebude bilo jedno 40-etak komentara......pa........ako želite novi post....komentirajte.......................................
POZDRAV I SRETNO VALENTINOVO!!!i izljubite voljenu osobu......,a.......ako ona to nezna smognite snage i recite joj...pa šta bude.....sigurno se neče naljutit...pa Valentinovo je......cerek....cerek.....!
Pozdravwave
BY:R.Bmadburninmad

- 21:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.