prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

uglavnom dobre priče i još mnogo togaaaathumbup






Ziziyni baneri









Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free



malo linkića...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Pogledajte:

Gangstathumbup


by: gadura

Alo ljudi!

thumbupJa sam R.B.POZDRAVLJAM SVE KOJI ŠEĆU MOJIM BLOGOMyesnoeeknononutnaughtysmokinpartywavezujohrvatskaludmahmahmahwavemahwavemahwaverolleyescoolwavewave
Joj!Koliko vas je bilo na mom blogu!!!!thumbup
Hit Counter
Hit Counter

Bok ljudi ja svaki dan za vas ureujem i pišem tekstove-al će mi bit velki račun.Ali nema veze za vas sve!Ja sam dobro dijete,ak vam smetaju ove male psovke,ispričavam se .Ali znajte ja sam ipak malo i dobro djetešce!!burninmadmadrolleyesroflpuknucusmijehpartywavewavewave








Click here to get awesome songs for FREE!




JohnnyDepp

strava99.blog.hr

strava99.blog.hr

strava99.blog.hr.blog.hr



petak, 29.12.2006.

NOVA 2007

Evo baš sam sjeo za komp i ono tak mi je nakak dan bezveze,nemam pojma šta da radim,sve je tak nekak glupo i dosadno.....mrzim ove praznikeeeeeeeeeeeee.doma neznam šta da radim od dosade,moram vježbat mat za 1.dan škole,a još nisam pogledo knjigu...ajoj!!!!!Nemam uopče inspiracije za novi post..TAK JE NEKAK SVE DOSADNOOOOOOO,a jebiga kaj mogu..još ču izdržat tih par dana(točnije nekakvih 20dana)neznam uopče kaj da pišem zato vi mi napišite nekakav naslov ili nekaj tak sličnoooo.Nisam več dugo uređivao blog,pa ču danas stavit nekakve slike i tak...jedva čekam novu godinu da se malo opustim,a doči če mi i bratić,,,pa čemo se občokat i neznam ni ja više kaj...SVIMA SRETAN BOŽIČ-sa malim zakašnjenjem,al nema veze..oprostit čete mi valjda to,nadam se..Još samo dva dana do nove,nadam se da ču sutra ić van i napokon vidjet svoju cu—i ekipu....Nemam pojma kaj da dalje pišem.......ali.......ipak ču još nešta napisat da post nebude pust.....................................ali je jedini problem šta ja neznam kaj da pišem.........uglavnom pucamo i zmišljamo nekakvu glupost za novu....več sam nešta nabavio pirotehnike i jedva čekam novu da to sve i potroši ma da sam več potrošio pola..ali nema veze...pozdrav svima i SRETNA VAM NOVA GODINA....pucajte ali pazite kaj radite.....izljubite cure i ponašajte se ljepo prema njima....,a ovi koji je nemaju nek se potrude i nađu nekakvu curu da uđeju u novu kao par...
POZ. Svima
By:R.Bthumbup



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

- 19:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.