10.07.2007., utorak

Oiii....

Evo moga bi koji put napisat sta vise od najave koncerta...

Dakle...nemam puno volje ni vrimena, 1 sat je triba ic lec pa cu na brzinu
samo par besidi...

Ostaju mi za 9. misec 3 ispita...izasa sam Matematiku 1 nedavno i
po treci put vec, fali mi 5-6 bodova za prolazak...ali dobro, manje
me muci Matematika 1 nego 2 koju isto moran polozit a tu je
i Vjerojatnost...da mi se dokopat ostatka 2 godine...pametnije bi...

Svirke ima koliko ocu, i S Akustik 6 i sa Sampasom...sve sta zaradimo
(Sampas) spremamo za razglas...ide nam pomalo...

A Akustik 6 mi je vise za gust i neku sitnu lovu...uglavnom taman su
mi 2 benda...a e kupija sam i BluesBreakera II...pedala za distorziju,
odlicna je...bas onaj vintage zvuk...

Jos jedino mi u zivotu fali cura...nisan navika bit sam, ocajno se osjecam
ovako...a nemam bas s kime ni izlazit, jedina osoba s kojom sam izlazija
i bija potpuno iskren i otvoren i koja mi je znacila puno u zivotu nije vise
bas tu...i jako mi fali...ne govorin o nijednoj zenskoj, vec o necemu
drugom...

al jebiga zivot je takav cupav i dlakav...iden spavat


E i u cetvrtak ovi, "Sampas" u Geniusa...svratite, cinite nam drustvo,
pivajte, pijte...

Pozdraf ekipa






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.