strankinja pod palmama https://blog.dnevnik.hr/strankinjapodpalmama

ponedjeljak, 08.08.2011.

Cokolada i macine vragolije

Prekjuce sam nasla palmicu. naughty Isli smo na more, okupati se za vikend. Izgorela, blago ali sigurno te mi je danas svako oblacenje grudnjaka mala nocna mora ali prolazi. Koristim faktor 70 yes ali sam izgorela tamo gde sam na plazi namazala mnogo kasnije neki od 20, jer sam glavnu bocicu ostavila kod kuce.
Juce svadba nekih rodjaka od mog D., na bazenu. I palmice. Nije bilo lose, jer sam jela torticu smijeh dva parceta pjeva Njam.
Eh... njami
Ovako izgleda objekat svadbarski.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mesto nije lose (ok, znam na fotkama je ekskluziva i prelepo) ali je moglo biti mnogo bolje - od usluge, hrane, organizacije. Objekat je nekada bio vrlo in i luksuzan ali na zalost na ovim prostorima sve sto je lepo kratkog je trajanja tako da je vidljivo da je ceo prostor zapravo poceo debelo padati u zaborav posetilaca. Da nema svadbi verovatno bi bio stavljen katanac na vrata.


Macka je neki dan uspostavila (nanovo) kontakt sa Sivkom, macorom koga hranimo mi (a manje vise svi iz susedstva). Ovako je prosao njihov susret sretan

(ok, shvatam za fotke i BEZIM otvoriti nalog na nekom uploaderu fotki, blog opcija od 200x150 je NJK!)

... HA!

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

08.08.2011. u 10:40 • 7 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

08/2011 (6)

Opis bloga

strankinja pod palmama
o svakodnevnim malim i velikim temama

Image and video hosting by TinyPic

Generalije


Podgorica
30+ godina
verenik
macka
i puno ljubavi od gore pomenutih :)

+
sve vrste kave
zivotinjice
lepe fotografije
sneg
otvoreno more
mafini
internet
ovcice u svim varijantama
palme, naravno

-
zlo svake vrste
nekultura
primitivizam
dignuti nosevi
malogradjanstina
prozvano In a zapravo je OuT
toliko toga jos, na zalost