Malo za promjenu da vam se javim!!!! - žmanjana dica - Blog.hr
Malo za promjenu da vam se javim!!!!
Posted on 25.08.2009. , 14:22

Uh već je 25.08 kako to vrijeme leti to je nešto nevjerojatno.
Još jedno toplo i usrano ljeto prolazi. I jedva čekam da ode. Odi više!!pjeva
Niti ove godine nisam uspjela u onome što si već godinama govorim. nono
Samo ovo ljeto me baš bilo briga..besramno sam pokazivala svoju celulitatu guzičetinu i debele nožurine, čak i pred prijateljima svog dečka. To prije par godina ne bi nikad napravila, prije bi se ubila. bang
Stvarno ovo ljeto se nisam niti jedanput zasramila na plaži, niti skrivala svoje kobasice na stomaku. Dal je to dobro??? E pa ne znam. U jednu ruku je, jer mi je već (ma ne samo meni) bila puna kapa skrivanja, plakanja, frustriranja i svih ostalih popratnih osjećaja koji bi me pratili sve do plaže. U drugu ruku nije dobro, jer kao da počinjem ,sve to odvratno što je na meni, jednostavno prihvaćati i miriti se s tim da jednostavno sam takva.
I gle čuda…baš kad sam tako počela razmišljati, kile su pale…ne sad nešto pretjerano ,ali jesu. Osjetim da sam smršavjela jer mi većina hlača glupavo visi na guzici, i majice mi ljepše stoje.
Čim završim raditi i kad se riješim svih ispita koji me guše na faksu, počinjem opet vježbat s Majom i vozit bicikl s dečkom (on ima ubitačne treninge ;D) i naravno pazit na prhranu.smokin
Sad trenutno se ne osjećam sposobna ići na neke dijete i vježbat po vrućini, guše me neki drugi problemi i taj jebeni fax.
Našla sam si još jedan hoby, a to je šivanje he he ;) pokušat ću si sašiti jednu torbu i hlače…hmmm nadam se da će uspjeti onako kako planiram. Moram početi šivat jer sam pre puna nekih ideja i žao mi ih je samo tako stavit sa strane, a i po trgovinama uvijek biram najmanje zlo.
Sutra će biti dan Dno…dolaze nalazi krvi i s njima tužna ili sretna vijest. Držite mi fige da bude sve ok.

Veliki pozz wave svima i oprostite mi što ne pišem bas često…al čim sve to riješim, nadam se uskoro, bit ću svaki dan s vama.

Image and video hosting by TinyPic
* Snejana


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MOJE nAaaAjDrAžE!!!




I MODELS

Anja Rubik(64%)rofl
Image and video hosting by TinyPic
vs.
Snejana Onopka (36%)
Image and video hosting by TinyPic
________________
Olga Sherer (27%)
Image and video hosting by TinyPic

vs.
Sasha Pivovarova (73%)
Image and video hosting by TinyPic

Daiane Conterato (43%)cry
Image and video hosting by TinyPic
VS.
Constance Jablonski (57%)
Image and video hosting by TinyPic


KIM NOORDA(80%)
Image and video hosting by TinyPic
vs.
YULIA KHARPLANOVA (20%)
Image and video hosting by TinyPic

IRINA KULIKOVA (30%)cry
Image and video hosting by TinyPic
vs.
MAGDALENA FRACKOWIAK (70%)
Image and video hosting by TinyPic


Moji uspjesi… jer samo oni su vrijedni pamćenja !!! ;)

* * *


15-08-2009 66,6

30-08-2009 65,8


Deset zapovjedi:

1) Ako nisi mršava, nisi privlačna???


Ako ne voliš voje tijelo i ne osjećaš se u njemu dobro nisi niti drugima privlačna i lijepa, počni se poštovat jer ti vrijediš!!!
Image and video hosting by TinyPic

2) Biti mršava važnije je od vlastita zdravlja.

Biti zdrava najvažnija je stvar na svijetu. Ovo je jedini život kojeg imamo, trebamo ga svim snagama čuvati. Nažalost tek kad nešto izgubiš shvatiš da ti je baš ono bilo najbitnije na svijetu.

Image and video hosting by TinyPic

credits

duckdz. - x x x