© čudesna zemlja
  • credits:1 2 3
    design: A&J
    ***

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Image and video hosting by TinyPic

    Extended Network Banners

    Većina ljudi je netko drugi. Njihova mišljenja tuđa su mišljenja, njihovi su životi mimikrija, njihove strasti citati.
    Oscar Wilde

    Linkovi

    Blogovi meni iNtErEsAnTnI i UkUsNifino
    holycarp
    neasims2
    zapravo ja

    sinke
    pisaljka
    plavi74
    Ja

    Ima jedan svijet
    ARTritis GALLERY
    Kira

    U potrošačkom društvu rijetko je tko zadovoljan svojim izgledom: na svoju pamet se, međutim nitko ne žali.
    Karmen Lončarek














  • Osjećam da stojim na rubu provalije,
    Zemlja pod mojim nogama pomalo se urušava.
    Očekujem svake sekunde
    Pad.
    Ne znam što me dolje čeka,
    Ne znam kad ču pasti
    Niti koliko ću ovako biti u grču.

    Dali da skočim ili da čekam?

    Puno sam puta padala,
    I opet se grčevito dizala.
    Borila da izađem,
    Da se podignem
    Sa dna.

    Najviše e bojim samoće i mraka.
    A tko me tamo čeka?
    Baš oni mi se smiju i trljaju ruke.

    Ponekad moja izoštrena racionalnost uspijeva mi odmaglit vid,
    Stabilizirati sliku i osjećaje.
    Ali ona me čeka, tu je.
    Svaku sekundu mogu past.

    Jedino što mi preostaje jest
    Sprijateljiti se s njima
    Postati tamna i mračna
    Postati nalik njima
    Postati nalik na moje strahove
    Beskrupulozna.

    Popusti onome s čime se borim oduvijek
    Jest poraz ili pobjeda?

    Neka, podiću bijelu zastavu
    Hrabro ču čekati završni udarac u
    Prsa.

    Jedina moja preživjela želja
    Je da se promijenim
    Da se više pretvorim
    Iz ružnog pačeta u predivnog labuda.

    Ajde više metamorfozo!
    Požuri se.
    Još uvijek te čekam tu na rubu.

    Da skočim ili da čekam?

    Image and video hosting by TinyPic

    21.09.2008. u 17:30 | Komentari {13} | # | ^



    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.