Make Me Cry For Your Love

utorak, 12.09.2006.

zašto je svima smješno kad ja kažem da se bojim ići sama po noći kući, jer se bojim mraka? zašto je to svima uvijek smiješno?? zašto, zašto, zašto??? to je žalosno..
kažu da izmišljam...
ali
ja se zbilja bojim mraka, da da da, bojim se mraka, jako!
velika sam plašljivica, totalno... heh.... i tak...
uglavnom...

Silovao, pa oženio – kozu

narkomani ližu krastače
hmmm.... Kišev mačić je neki dan hvatao žabu po dvorištu... i kad ju je uhvatio.. ne znam što je bilo...ali.. tu je meni nešto vrlo sumnjivo..heh...
lud
kako god...
heh...
ah da... ne smijem ići van do jebenog petka, jer sam jučer jebeno zakasnila 10 MINUTA!!!!!!!!!! lol?? 10 min... samo 10 min.. i tri dana nema van... heh no to nije život, a-a...heh...

ja bih pisala post... ali ja stvarno ne znam o čemu da pišem... dosadno je..
ah da...
idem na zbor (ne se smijati, prosim lepo) lol
uglavnom... ja i Tea... ono... stava... ali, ok je to što se svakuda ide, pa ono :D heh
to je pozitiva...
ali je smješno.... :))
a dobro...

to bi bilo dosta...
bito da nije onaj, čiji godf, post tamo.. heh..

pozdrav svima!
pa pa

- 18:46 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.