Call of Duty 4 - Modern Warfare

nedjelja, 19.10.2008.

Major ili ti Bojnik

Da postao sam Bojnik



Malo o Bojniku...

Bojnik je viši časnički čin u Hrvatskoj vojsci, iznad satnika, a ispod pukovnika (najniži viši časnički čin). U drugim vojskama poznatiji je pod nazivom major (od lat. komparativa pridjeva magnus, - a, - um - velik; major - veći), a tako je glasio i naziv čina u JNA. U mnogim slučajevima, to je časnik izravno nadređen činu satnika, odnosno kapetana, a podređen činu potpukovnika, odnosno pukovnika. Prema NATO-ovoj usporednoj klasifikaciji nosi oznaku OF-3, iako je to redovno čin četvrte razine među časničkim činovima.

U nekim vojskama riječ major sastavni je dio i nekih dočasničkih činova, kao primjerice sargeant-major u vojnim snagama engleskog govornog područja.

U ratnoj mornarici odgovara mu čin kapetana korvete.

Evo ovo je moje trenutno naoružanje ni manje ni više nego famozni M249 SAW sa A0CG Scope-om



SAW znači Squad Automated Weapon



Ono sada kada sam postao bojnik moje naoružanje nije više standardno.
Recimo od snipera koristim ruski dragunov.
Ali to je pojedinačno i sporo sranje.

Zato sam stavio na pilu A0CG ciljnik.
I samo peri u kratkim rafalima.
Po 3-5 metaka.

Prrrrrrr P

Dok u nekim ekstremnim situacijama samo držiš okidać i šaraš.
Možda se šarac i zove tako.
Jel ŠARA.

Šarac komarac iglicama boc.

Ali obo boc je SPLASH to je zvuk kada ti se mozak prosipa na cestu.



Nemojte trčat na otvorenoj livadi.
Bacite se na zemlju i hvataj prvu rupu.

A pogotovo ako ima snajper namontiran na SAW.
Nema šanse da te fulam.
Samo moram pucat u kratkim rafalima inače puška zanosi.

Koliko bi to štete nanjelo da zalegnem negdje na trg i pošaram po ljudima.
Odmah barem 10-15 mrtvih.
U onoj gužvi nema šanse da netko pobjegne.

Za sidearm imam berettu 9mm



Koja naravno ima i svoju povjest bla bla bla.
Like who cares ?

Inače pištolj rijetko koristim, samo u slučaju kada mi se neprijatelj smuca oko opsega ili perimetra a ja reloadam svoju pljucu.

Inače M249 se dugo reloada ako nemaš Sleight of hand



Sa brzim prstima to je zam zam zam i več puca a ne 10 sekundi.
Ko stara baba se vuče.

I još furam 2 RPG-a



Onak da se nađe.
Ako je netko iza zida ili se sakrio u kuću samo kroz prozor rokneš jednu da napravi dar mar.
I to bi bilo to.

Moj M249 SAW + A0CG
Beretta 9mm
2 RPG-a

I dogurao sam do bojnika.

Ono prestao sam koristit Specijalca jer mi je MP5 sa SD-om postao smeče.
Pre slab je za neke stvari.



Ako ste primjetili kada puca da nema nikakvog zvuka.
Ono PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP i samo se čuje kako metak lupa od metal.

Malo naobrazbe



Ono MP5 i 9mm beretta sa prigušivačem.
Mnogo sam kuteva očistio sa njime ali u taktici se javila pogreška.

Da bi učinkovito uništio i neutralizirao neprijatelja ja moram doći u neposrednu blizinu, tada je učinkovitost oružija na maksimum.

Ako oružije koristim na daljinu samo otkrivam položaj i ne radim nekakav damage.

A što se tiče blizine tu nikada ne dođeš blizu jer bombe lete po svuda.
Zato mi je trebalo nešto sa ekstra punch-om da puca brzo i da ima daleki domet.
Naravno Hosovac ima kalašnjikov sa double tapom i SD ali on je politički nepodoban.
Zato koristim SAW-điju sa scope-om.

Jebi ga sve je dobro dok netko ne dođe na blizinu.
Moram pucat sa boka a onda šaram.

Prvo ide SAW sa ciljnikom.
Bombe
Pištolj
ili Bežanija

Bežanija je kada se okreneš na suprotnu stranu od neprijatelja i počneš trčat.
Nema smisla ginut bezveze.

Zamislite si ovaj pat položaj evo vi ste u ulozi terorista ja sam Arnold Schwarzenegger.




Jebi ga.

WRONG i ispališ mu kuglu.
I ovaj padne sa stolice.

Pfffffffffff
Več je kasno, meni treba san za ljepotu.
Odoh spavat
Booooooooooooook

19.10.2008. u 21:40 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Call of Duty 4

Opisi i događaji sa servera.

Linkovi

Torrent Reactor
Pirate bay
Iron Geek
Remote Exploit
WHAX

Memoari plavuše
prijatelj IVICA KIRIN

HITS

free web counter

free web counter