svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

TiPkAt Ću vAm O sVeMu
I SvAčEmU...I Da sVi
KoJi PoSjEtItE MoJ
BlOg...OsTaViTe Mi BaReM
jEdAn KoMeNtAr.... mah
A kOm Se BlOg Ne SvIđA
MoŽe oDmAh oDjEbAt s
NjEgA! naughty

I MoLiM VaS Ne šAlJiTe mI
gLuPe laNcE SrEćE i sLiČnA
sRaNjA!!!!!!! nono burninmad

Image Hosted by ImageShack.us

O MeNi:

iMe:maja
pReZiMe:kak da ne... lud
rOđEnA:1.10.1992.
rAzReD:8.b cerek
žIvIm U:sisku headbang
VoLiM:
-svoj mp4
-tregere
-komp
-mob
-tv
-svoje starke naughty
-frendove
-pizzu
-subotu
-DEČKE!!
nE VoLiM:
-umišljenost
-laži
-foliranja
-jednu osobu
iz svog razreda burninmad ...

Image Hosted by ImageShack.us

Free Hit Counters
Free Hit Counters


Molim vas, pomozite Zeki!!!
(__/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado Mazo - Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do World Domination!!!




zA sVe OnE iZgUbLJeNe U
VrEmEnU!!


Image Hosted by ImageShack.us

MoJe Su LjEpŠe naughty


Image Hosted by ImageShack.us


...žEnSkA PjEsMa o dEbLjInI...
Sve sam deblja svakog dana,
važna mi je samo hrana.
Svako jutro "tužna slika",
gledam odraz svoga lika
u zrcalu što ne skriva
kakva mi je perspektiva.
A posve me izda snaga
kada vidim kako vaga
ljubi brojku osamdeset.
Oh, da mi je manje deset!
Smršaviti imam želju,
ali zubi stalno melju.
Gricni tamo, gricni amo,
na trbuhu salo samo,
izbočen je k'o kupola,
ne mogu se gleda' gola!

Ali to me ne ometa,
hladnjak mi je stalna meta,
a u njemu oblizeke:
kulen i njegove seke,
raznovrsne mljac - salame
što me stalno k sebi mame,
sir i pršut puni slasti,
sočni čvarci puni masti,
male slane srdelice,
salata pune zdjelice,
mješavine na sto načina,
sa začinom i bez začina;
kolačići, kruna svega,
kremice od slatkog snijega,
torte čokoladne, voćne,
miješane i vrlo sočne...

O povrću da ne velim,
uvijek mu se razveselim:
kuhaj, dinstaj, il' na lešo,
krumpirići malo rešo,
a juhice raznih boja,
mesna, posna, kako koja...
Pa još k tome onaj zvuk
kad krckaju špek i luk...
Da nabrojim sva ta jela
trebala bi knjiga cijela.
I sad evo rezultata
od kojih me muka hvata:
sad sam tusta kao guska,
haljina mi svaka uska,
da popravim izgled svoj,
uvijek nosim veći broj,
al' uzalud sebi lažem,
uzalud se često važem,
kad sva jela slasno smažem,
jer meni je dobro jelo
kao umjetničko djelo
i ono mi daje snagu,
pa nek' vaga ide k vragu!

A šiljaste mršavice,
nek' im rastu zazubice!
Nit' kuhaju, niti prže,
već dijetu stalno drže
pa onako suhoguze
uskaču u tijesne bluze,
misle da će svi muškarci,
bilo mladi, bilo starci,
buljiti u te košćobe
(ovo kažem s malko zlobe),
a pogledi muški lažni
ionako nisu važni,
važnija je dobra klopa
nego izgled "antilopa"
jer ako si kome mila,
ne smeta mu koja kila
(Lakše mi je tako reći
nego klope se odreći.)

Image Hosted by ImageShack.us

...My fRiEnDs...

TiNa-zvRkAsTa... smijeh
CuGa-oNa jE Ko Na BaTeRiJe,
sTaLnO kLaFrA.... rofl
tOnKa-oNa jE MiRnA...dObRa,
aL SaMo u šKoLi.. zujo
mOnIkA-BiLa mI jE SuPeR,
al tO Se
pRoMiJeNiLo rolleyes
JuRa-lUdA....vOlI sE
zAjEbAvAt.... thumbup
BaRiCa-MoJa lJuBiČiCa...
LeGeNdA.... smijeh
iNa-mOjA TrAtInČiCa...
ZaKoN CuRa...vOlI
pOpIt!!!!!! party
LuKa-LEgEnDa...FrAjErČiĆ..
aL...ZaKoN jE On! cool
NeĐy-MaLi PlAvI...ZaKoN
dEčKo.... rofl
GeRiN-oK....ŽiVčAn.. rolleyes
tOmO-lUd,OpIćEn,ZaKoN!! nut
sOkA-LeGeNdA!!!!! thumbup
kLoPaC-zAkOn...PoNeKaD
DoSaDaN...sTaLnO
mI nAvLaČi
tReGeRe!!!KiLnUt
Ću gA ZbOg ToG! bang
zUbO-...a....oK...KoLiKo MoŽe
BiT....


OvO sU mOjI FrEnDoVi Iz
RaZrEdA...iMa NjIh JoŠ pUnO
vIšE..... naughty



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




...SlUšA sE....

-eVaNeScEnCe
-LiNkIn paRk
-p!nK
-blAcK eYeD pEaS
-aVrIl
-rHcP
-mY cHeMiCaL rOmAnCe

ImA JoŠ dOstA ToGa
Al Mi Se NeDa tIpKaT.... smijeh



Image Hosted by ImageShack.us


AkO ViDiŠ ReGiStRaCiJu
S BrOjEvImA:

000-sPoJ
111-vOlI tE
222-viDjEt ĆeTe Se
333-sReSt čEš gA
444-vaRa tE
555-oStAvI Će tE
666-vrAćA Ti sE
777-pOrUkA
888-dUgA LjUbAv
999-iZnEnAđEnJe



Image Hosted by ImageShack.us



nAšE mI pRiJaTeLjStVo PuNo
ZnAčI.KaD tI pLaČeŠ,PlAčEm
I jA,KaD Se tI SmIjEš,SmIjEm
Se I Ja.KaD Ti sKoČiŠ S MoStA
Ja.........Se i dAlJe sMiJeM!!!!!


pRvI dAn StVoRi BoG DaN,
a VrAg NoĆ.dRuGi DaN sTvOrI
SeX,A vRaG bRaK.TrEćI dAn
StVoRi BoG lJuBaV,A vRaG
LjUbAvNiCu,ČeTvRtI dAn
StVoRi TeBe,a VrAg Se
NaSmIjE!!!!!!

kUpIo bIh TvOjU LjUbAv....
AlI sTvArNo NeMaM NiKaJ
SiTnO....


aKo tI Se iKaD DoGoDi Da
sE PrObUdIš U 3h UjUtRo I
PoŽeLiŠ s nEkIm RaZgOvArAtI,
sLoBoDnO mE NaZoVi...Ja ćU
uViJeK bItI sPrEmNa Da Te
poŠaLjEm u pIzDu mAtErInU!!


pRiČa Se Da tRoŠiŠ PLaVuŠu
BuJnIh gRuDi,pLaViH OčIjU
dUgIh nOgU I LiCa rUmEnA,
sAmO....ŠtEtA KaJ Je gUmEnA!!!


DaNaS sE SnImA LjEpOtA nAšEg
GrAdA.zAtO VaS MolImO Da
OsTaNeTe kOd kUćE.uNaPrIjEd
zAhVaLnA hRvAtSkA RaDiO
tElEvIzIjA!!

Image Hosted by ImageShack.us


MaJi dEbEjI sJaTkI...jojjjjj njami


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


E MoJa vElIKa ŽeLjA Je
nAuČiT sViRaT gItArU.
bRaTiĆ mI jE oBeĆaO dA
ćE MEe NaUčIt...I Ja gA
pUnO JoJiM zBoG tOg!!!

Image Hosted by ImageShack.us


mIsLiM dA jE kRaJnJe vRiJeMe
Da tI kAžEm KaJ tI pRiČaJu iZa
lEđA.......aUuUuUuUuUuU KoJe
dUpE!!!!!!! kiss


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


iStInA...I'm A BeD gIRl...bWhAhA



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





.....kaKo NaŽiVcIrAtI RoDiTeLjE...
1.Sljedi ih svugdje
po kući.
2.Muči kao krava
kada kažu tvoje ime.
3.Pravi se da imaš
amneziju.
4.Govori sve naopačke
(unatrag).
5.Zabijaj se u
zidove.
6.Govori da se nošenje
odjeće protivi tvojoj religiji.
7.Uđi u njihovu sobu
u 4 ujutro i govori:
"Ah, dobro jutro! Kakav divan
dan!"
8.Glasno hrči dok se smiješ
i onda se smij još jače.
9.Dok gledaš film čitaj tekst
naglas.
10.Iščupaj nekome vlas kose
i vrišti :"DNK!!!!!!"
11.Nosi beđ na kojem piše
" Ja sam retardiran"
12.Pričaj s olovkom.
13."Imaj" 20 izmišljenih
prijatelja s kojima pričaš svaki dan.
14.Pokušaj se popeti na zid.
15.U javnosti viči :" NE MAMA,
NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16.Guraj si olovke u uši i nos.
17.Neko vrijeme isključuj i uključuj
svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad
kužim!"
18.Jedi svoju kosu.
19.Drži starce za ruku i jezivim
glasom im šapći:" Vidim mrtve ljude..."
20.Dok se tuširaš ili kupaš
deri se:"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21.Na sve što kažu odgovori
sa:"Lažeš!!!!"
22.Pravi se da si telefon.
23.Pokušavaj plivati na podu.
24.Kucaj im na vrata cijelu noć...



JeDnoM kAd ti SuZa LiCeM
PoTeČe,kAd osTaNeŠ sAm
u NoĆi, zNaT ĆeŠ kAkO
boLi i PeČe, kAd ČeKaŠ
oNoG tKo ti NeĆe DoĆi....



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



VoLi mE-VoLjEt ćU Te,
LjUbI Me-lJuBiT Ću tE,
vArAj mE-uBiT Ću tE!!!! smijeh



Image Hosted by ImageShack.us




....10 nAčInA KaKo Da gA OdBiJeŠ...
1. Ja sam ustvari dečko,
jesam ti zaboravio reći?
2. Moram se zaustaviti u
ljekarni i kupiti ljepilo za
umjetne zube.
3. Ne želim se s dečkom ni
poljubiti prije braka.
4. Čula sam trač da odijevaš
maminu odjeću, ali ne brini
rekla sam samo nekolicini ljudi.
5. Tvoj najbolji prijatelj se
ljubi puno bolje od tebe.
6. Već sam izabrala vjenčanicu za
naše vjenčanje, genijalna je.
7. Valjda si shvatio da izlazim
s tobom samo iz sažaljenja.
8. Imam zaraznu bolest od koje
lice pozeleni i uši otpadnu.
9. Tvoj mi se tata sviđa više od tebe.
10. Ne mogu dočekati da te upoznam
s obitelji na bakinom rođendanu
sljedećeg tjedna.



...10 šKoLsKiH zApOvJeDi...
1.Ako posuđuješ,posudi još više i ne vraćaj.
2.Ako što potrgaš,okrivi drugog i nikad ne priznaj krivicu.
3.Ako što ukradeš,ukradi sve,nije tvoje.
4.Nikad ne markiraj sam,nagovori druge da ti pomognu.
5.Ako imaš malo pljuge,svejedno ih podijeli s frendovima.
6.Ako ti frend pijan,popij koliko je i on i nećeš uvidjeti razliku.
7.Ako nekoga uvrijediš,nemoj se ispričati,spomeni mu mamu,familiju i sve svece.
8.Ako ti se neda otvarati i zatvarati,razvali ih.
9.Ako je profesor loše volje,dodaj ulja na vatru.
10.Malo radi,puno kradi i pošteno živi jer tko laže taj i krade,a tko krade taj i ima.



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





Free Music

Free Music



Free Music

utorak, 29.05.2007.

naslova bez!

e mah ...u školi bilo dosadno tak da vam nikaj neću ni pisat!u jutro se probudim u pol 7 i spremim se za školu...naravno pametna frajerica obukla kratke rukave..ne one skroz kratke...al ipak su kratki....vani bilo vedro i sunčano....
a da ste vidjeli frajericu sad kad je išla iz škole...kiša padaaaa...pljušti...a frajerica u kratkim rukavima i bez kišobrana!!!!
e bila sam svaaa mokra.....još onak trčim...al to nije imalo smisla pa sam prestala...e smrzla sam se....i onda kad dođem do kuće kiša prestaneeee!!!!!!!!!!!!!!!! headbang kako mrzim jebenu kišu i to glupo vrijeme!!!zašto sve nije jednostavno???ah...naravno zakaj opće pitam moj je život sav zakompliciran!!jučer ponesem kišobran i onda ne pada kiša....ali danas...ma naravno...
i sad me još stara kad sam došla doma izmuči...ja si onak uzmem bademe i jedem...dođe ona meni kao zar ja nemogu ništa imat....ak hoču radit kolače ja na nekaj računam i onda to na kraju nemam....ti i brat sve pojedete!!!
ma ne brini se mamice...ode ja u devetom mjesecu u zagreb pa vi pjevajte!!
i onda sam još morala usisavat...kaže ona meni...nikad se nebi sama uhvatila nekog posla uvijek ti ja sve moram reć!!
jojjjjjjj......koma........jedva čekam deveti mjesec da odem u zagreb....da upišem tu jebenu srednju...i da me nema u ružnom smrdljivom sisku!!
ipak-GALDOVO JE REPUBLIKA!!!!!to nemojte nikad zaboravit.... smijeh
e i viktorovac isto....to mi se naselje jako sviđa voljela bi živjet tamo!
a dobro....komentirajte...i...pozz....pufaaa!! cerek naughty smijeh


eVaNeScEnCe-LiThIuM




Image Hosted by ImageShack.us



EvAnEsCeNcE-bRiNg Me tO liFe




Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (121) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.