news flash:zbog ogromnih pritisaka od strane razuZlarenih tinejdžerki i njihovih mama,icq je ponovo u pogonu: 244702210

28.01.2006., subota

Insomnia,Brazil,i dvije nabijene puške

Kakvi dani....U tjednu tri kolokvija,saznamo da smo dobili 4 karte za tekmu Brazil-Hrvatska 13.6!. u Berlinu


Veze i vezice su proradile,i uspjeli smo dobit karte,ouhooo!Još čekamo rezultate izvlačenja u ponedjeljak,mozda dobijemo jos i za Australiju!TO znači da ćemo gore morat bit 10 dana!ouhouu!
A sta se tice brazilki,nadam se da ce gore bit i ova-Adriana Lima(grr),njenoj mami treba dignut spomenik.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Inace,obveze na faxu su gotove,pa sad odmor par dana i onda ucit za ispite,treninzi....ouhou!


A moram pricat kako sam proveo zadnjih par dana...Ucio sam do 3 ujutro s noci cetvrtka na petak,i posto mi je mama skuhala kave,u koju je valjda bon stavila....ja cijelu noc nisam mogao spavat,jos sam dan prije popio 2 kave,u 6 sam zaspao a u 8 na fax!ouhoo!
ej...lud


opet insomnia,postao sam pravi caffeine junky,cak sam jucer prije nego sto suvrijebac i ribily
dosli po mene navecer da idemo malo van,trgnuo salicu kave.oci su me pekle,ali unga-unga 24/7!ouhoo!
Nemate pojma kako dobro mogu držat svijeću,imam vlastite zalihe i dolazim na poziv(ne,ne jebem po kućama i ne,ne nosim vlastitu opremu)

A danas?eeee danas je još jedan X.Moramo nekako ugurat maskare i nekog Gjuru XXL-a u jednu noc,ako nam to uspije sam sebe cu zvat na Vi.boli me kurac,uzet cu termosicu kave,i bit cu....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Posto su u naslovu i dvije nabijene puške,da ne bi ispao pička:

1 (jedna) nabijena puška
1 (jedna) nabijena puška


i tako to cujemo se,vidimo se....osim toga sto je muskarac bez brkova?

babayaro

zar ne?

<< Arhiva >>