news flash:zbog ogromnih pritisaka od strane razuZlarenih tinejdžerki i njihovih mama,icq je ponovo u pogonu: 244702210

08.01.2006., nedjelja

Expediton:Brdo kraj Zlobina,CRO 1/06:)code name:zima zima

oj
ovog puta nemam slika,jer mi je jedan kolega razbio aparat:)bili smo sinoc u mom ljetnikovcu...buhhaha
ako se tako može nazvat kućica u snijegu usred pizde materine bez WC-a....
ljetnikovac...ilitiga "Villa Propuh"-doslovce....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

išli smo jučer kasno popodne,prespavali i tako.
oko 20 h imali smo vlastitu Snježnu kraljicu i vlastiti noćni slalom,bez skija ali s novim pijatima iz metroa 27,79....ali zima je bilo za popizdit
roštilj smo spremili na šparhetu u padeli za kupus,nešto grozno,pojeo sam sinoć pol kile domaćeg ugljena...ovo je isto ugljenskavica s jednog 1.maaja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

inače,mi spremamo najbolji ugljen na roštilju s dodatkom mesa iz plodina,receptura je strogo čuvana tajna i prenosi se samo oralnim putem...

jebem ja mater tom metrou,kupili smo onaj (y)aro ajvar od 6 kuna,prdili smo ko budale,i mislim da danas imam hangover od jebenog ajvara a ne od pive i kuhanog vranca.
pošto su veprovi spavali,a zečevi su pičke napali su nas samo divlji konji goranski mustanzi,ali smo ih uspjeli potjerat,otvorili smo teglicu s ajvarom da pomirišu....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a href="http://img262.imageshack.us/my.php?image=p10101609gv.jpg" target="_blank">Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mrzim ove hangover nedjelje,a još više radne ponedjeljke,jebem mu mrvu sutra još i na fax moram...pa šta to meni treba....

ako se nečem stvarno looking forward,is maškare slijedeće subote...ove subote čujem da je hreljin bio dobar,a moram malo ispitat i kraljevicu...inače na povorku prvi put idemo s kostrenjanima,a ove godine ništa ni od rallya Pariz-Bakar...šteta jer ekipa je ovakva...najbolja.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je vozilo moje bivše srednje škole s prošlogodišnje povorke,ubili smo se za sredit ga...a do povorke ga je čuvao moj istočnonovozelandski ptičar...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

čujemo se,vidimo...

babayaro
p.s.ss.t Nema pauze nema odmora....

<< Arhiva >>