A, nema me...

...ajme meni, propada nam ova blog scena, svi se sele na fejsač....
Pošto pišem u mraku, neda mi se više pogađat slova!

utorak, 13.05.2008. u 22:36 ][ 0 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


Moj blog!!! A imam i majspejs!!!


MSN:
stox1404@windowslive.com


Linkovi


S P A C E
Nultic
Zmija
MiQu
PancoFer
AjzaKsmokin
Romy
Austijanac
Sebo



Ski & Board
ImDb



my space tracker
Drugstore.com Coupon



Gibonni & Urban & Maya - Posoljeni zrak i razlivena tinta

Ponekad sam pijan, do uha nasmijan
I duša mi je otvorena knjiga
Moje nebo je posoljeni zrak
A moje more razlivena tinta
Kome biti zahvalan, živote moj?

Krenem obalom koju dobro znam
Samo dva minuta pješice do luke
Gdje se djeca igraju, pred nama skrivaju
Kriju iglom izbodene ruke

Pa opsujem da ne mogu prostije
Mada odavno sam pobjego iz geta
I mjesec iznad nas ima okus hostije
A cesta miris izgubljenog svijeta

Moje nebo sad je posoljeni zrak
A moje more razlivena tinta
Zato pjevam da ne pojede me mrak
Jer da nisam ovo ja bih bio biljka
Kome biti zahvalan, grade moj?

Ponekad sam pijan, do uha nasmijan
I život mi je otvorena knjiga
Ja se cesto spotaknem, al se uvijek docekam
Ja sam covjek koji nema briga

Pa opsujem da ne mogu prostije
Mada odavno sam pobjego iz geta
I mjesec iznad nas ima okus hostije
A cesta miris izgubljenog svijeta

Moje nebo sad je posoljeni zrak
A moje more razlivena tinta
Zato pjevam da ne pojede me mrak
Jer da nisam ovo ja bih bio biljka
Kome biti zahvalan, grade moj?

Oooooooooo.....



StoX