< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Poruke iz moga dana...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Image and video hosting by TinyPic


O meni:

Imam 14 godina i pišem vam pričice i komadiće iz mog života i nadam se da ćete i vi naučiti i shvatiti nešto...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

.:.:.Linkovi.:.:

Zakoračite u njen svijet.

petak, 27.06.2008.

evo napokon mene...

Dugotrpno mučenje je napokon nestalo!
Osjećam se kao ptica jer su mi od sada otvoreni novi horizonti!
Sve je tako lijepo otkako je škola završila!
Ja sam se napokon vratila pisanju... Uh koliko nisam pisala post...
Neću više pisat u onim svojim ''metaforama'' jer mi je ovako lakše a i čitatelji lakše shvaćaju o čemu ja pišem...
Kod mene nema nekakvih posebnih događaja.
Jest da sam stalno pisala tužna ove postove, odlučila sam i to malo izmjenit... Sada sam happy iako me Ljubav ne služi kao prije ali zato ono važnije, prijateljstva mi se nadograđuju jedan na drugog! Ipak je to najvažnije; da sam happy!

Inače, ja sam završila s osnovnom školom i toga mi je žao...
Sjećam se svog prvog dana kad sam stupila u tu školu. Bila sam jako sretna što ću napokon u školu. Sjedila sam s svojom već tada i sada dobrom prijateljicom koja je uvijek tu uz mene... Kako sam rasla, tako sam se i kretala prema odrastanju i novom geneacijom razreda. U petom sam razzu počela u ''onu'' fazu kad sam se totalno počela mjenjati.
Naravno, to se zove pubertet, ali nisam se time previše zamarivala. Dobila sam i novu razrednicu.
Za nju sam oduvjek mislila kako je zločesta kad se na nas izdere, kako je glupa kad mi ne odgovori na neko pitanje ili kako me ne voli ako sam kod nje dobila lošu ocjenu... Ali tek sada u 8. razredu, kad sam vidila suze u njenim smeđim očima da joj je žao što odlazimo, shvatila sam da je ona zapravo cijelo vrijeme nama htjela dobro, da je ona prlično zanimljiva, dobra i pametna osoba koju ja nisam dovoljno dobro upoznala. Ona je također i meni htjela dobro, svakome je htjela dobro... Žao mi je što to tek sada shvaćam... Žao mi je i prijatelja koje sam morala pozdravit, neke možda i zauvijek... Vidjet ćemo se na ulici ili negdje drugdje, ali to više neće biti ''to'' što je bilo u osnovnoj... Bolan rastanak ali i prilika da u srednjoj upoznam i nove prijatelje...
Eto to je to od mene!



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.