travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Poruke iz moga dana...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Image and video hosting by TinyPic


O meni:

Imam 14 godina i pišem vam pričice i komadiće iz mog života i nadam se da ćete i vi naučiti i shvatiti nešto...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

.:.:.Linkovi.:.:

Zakoračite u njen svijet.

subota, 19.04.2008.

Promjene...

Promjene... Sva se zapravo mjenja...
Mjenjaju se moji prijatelji, mjenja se ovaj svijet, mjenjaju se brojke na kalendaru, mjenjaju se događanja... Sve se mjenja.
Ja trebam svoju pobjedu, ne pobjedu koju sam doživila na državnom nego SVOJU osobnu pobjedu i trebam se promjenit. Ja volim sebe kakvu sam, ali ne volim to što moja prijatejica s kojojm djelim mamu i tatu misli da se trebam promjenit.
Riječ je o mojoj Ljubavi koja me napustila...
Jednostavno je otišla.
Njen pozdrav nisam ni osjetila.
Ali osjećam da je nemam.
Nemam je jer me ona povrijedila rekavši mi razne uvrijede, a samo je htjela ostati iskrena, pre iskrena.
Meni je sada jako žao što sam cijelo vrijeme glumila neodoljivu kako bim dobila svoju Ljubav ali me Ljubav samo ponizila rekavši mi netočnu informaciju, vrlo uvrijedljivu...

I sada sam na kraju sama... Neznam ni sama što radim da uvijek ispadnem povrijeđena... Jednostavno, ne znam, samo znam da laži bole, laži bole, laži bole, bolne laži...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.