travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Poruke iz moga dana...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Image and video hosting by TinyPic


O meni:

Imam 14 godina i pišem vam pričice i komadiće iz mog života i nadam se da ćete i vi naučiti i shvatiti nešto...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

.:.:.Linkovi.:.:

Zakoračite u njen svijet.

četvrtak, 10.04.2008.

Kao grom iz vedra neba...

Danas se desilo nešto posebno...
Mislila sam da ću plakati od sreće...
Desilo se to da smo jednoj osobi pokazali put, usmjerili je i dokazali da je bila na krivom putu...
Vodili smo jedan zreli razgovor u kojem je svako naučio nešto korisno...
Bio je to jedan lijepi trenutak da naučimo nešto i da tu osobu usmjerimo gdje treba...
Ta je Osoba i sama shvatila da je griješila i posložila si neke kockice u glavi...
Nama je sada jako drago da smo učinili dobro i tako postupili...

Malo sam razmišljala i shvatila da iskorištavanje nekoga je loš čin (to se i zna) ali teško je žrtvama!! Pa da se mene osobno iskorištava, ja nebi imala pojma o tome... Zato se uvijek moramo čuvati ko su nam prijatelji i žrtvama pomagati... Ne mora to bit (kao i u mom primjeru) iskorištavanje, mogu biti razne druge stvari...

Naravno, u šiframa ću vam prepričat u kratko...
*Osoba je upala u loše društvo
*Mi smo smišljale kako da je maknemo s tog društva
*Danas smo našle taj trenutak
*Sve smo objasnile
*Svi sretni i zadovoljni....

Hvala, lijepo da se i iz ove priče naučilo nešto novo...



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.