travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Poruke iz moga dana...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Image and video hosting by TinyPic


O meni:

Imam 14 godina i pišem vam pričice i komadiće iz mog života i nadam se da ćete i vi naučiti i shvatiti nešto...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

.:.:.Linkovi.:.:

Zakoračite u njen svijet.

srijeda, 09.04.2008.

Day

Evo mene...
Danas je dan koji je se nije po ničemu razlikovao od ostalih...
Ipak je to samo dio tjedna, dijelić mjeseca i djetlić godine...
Probidila sam se a vani je još bila tama...
Krenula sam u školu u ranu zoru, točnije, sedam sati.
U školi je sve kako je bilo i planirano... Vidila sam prijateljstvo, obrazovanje, dosadu i umor.
,,Nije škola laka... Stvarno nije''-Pomislih u jednom trenutku. Taj trenutak još uvijek traje i traje... Ovog se dana jedva sjećam. Osjećam se umorno jer sam se rano digla ,a i spavala sam jedva 5 sati...

Ljubav, nešto što čini svakog čovjeka... Mene osobito... Jedan dečko postoji u mojoj glavi. Ali mislim da sam ga svojim dojmom nekako povrijedila... Nisam ga razočarala nego na neki način povrijedila jer me pogledao tužnog lica...
Znam i sama kako i zašto. Ali nema veze. Pogladio me po glavi, ne znam zašto... Možda mi je oprostio ,a možda nije jer ja njemu tek praštam nešto što mi je nedavno napravio... Možda sam samo jedna od njegovih...

Ovaj blog, niti itko zna da postoji... Ovo je samo dio mog posta, dijelić ove stranica i dijetlić velikog interneta...



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.