kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMeNtArI Da/Ne

Opis bloga

Ovo je moj novi blog!
na njemu će bit slike,video itd...
Postovi će bit nekad kratki,nekad dugi
ovisi o ćemu se radi.Eto to bi bilo dosta!!
CAO

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Ewo linkovi najboljih blogova...
(obawezno swratite na njihow blog)

K@TJ@
ZR!NK@
!V@N
M@R!N
BRUN@


Ewo malo slika...

myspace codes
Myspace Codes: MyNiceSpace.com



myspace icons
Myspace Icons




myspace codes
Myspace Codes: MyNiceSpace.com



myspace codes
Myspace Codes:

MyNiceSpace.com



myspace codes
Myspace Codes: MyNiceSpace.com



Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



Get Your Own Quiz!, More Quizzes




Free Music

Free Music



Free Music










Ewo da kažen nešto o sebi!

IME:Lucija
PREZIME:Nebitno
RAZRED:Sad ću 6 raz.
OBOŽAWAN-svog psa Bigija(maltezera)
WOLIN:Žiwotinje a najviše pse!
Odbojku....
Ajde ko da se ja sad mogu sitit šta
ja volin a šta nevolin....!?
NEWOLIN:Umišljene i dwolićne osobe,
ulizice,školu ka školu.....
A neznen wiše šta kad se nemogu sitit!
TRENIRAN:Odbojku
ŽIVIN:-u Splitu

P eto ja više neznan šta da napišen
o sebi kad se nemogu sitit ali ako
vas još šta zanima napišit mi u
komentarima!!!!!!!!!!!!!!!!
Pa eto sad iden i da samo još nešto
kažen a to je OSTAWITE MI PUNO
KKOOMMEENNTTAARRAA!!!!!!!!!!!


adopt your own virtual pet!

srijeda, 22.08.2007.

EvO MoJ nOvI BlOg..NeZnAn šTa rEč......

mahEvo i mog drugog bloga.....Da mog DRUGOG bloga
kojeg sam napravila zato šta sam zaboravila
mom prvom blogu lozinku i korisnićko ime.
Nemam više šta pisat pa...ovo mi je prvi post,a
ja nikad neznan šta u prvom postu pisat.
Pa i nemam sad vrimena da sad prićam u postu
jer sad idem blogu stavitljat slike i pozadinu.
Ajde sad baš neznam kad ću napisat novi post...
Jedino da kažen "kad mi se bude dalo".
Aj iden sad.Ostavite mi puno komentara!sretan



| CoMeNtIrAj... (32) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.