Dizajn: Music is life


Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

My Story i hope You Like it :P

LikoVi <3

Ovi Likovi MOzda jesu glumci..!!!
ali ja ih tako zamisljam..!! ;)
UZIVAJTee.... <3

Photobucket

Peyton: isprva povucena cura
ali inace jako zabavna i pozeljna... :P i ima skrivenih talenata



DEREK LUKE Pictures, Images and Photos

Luke:Od Peyton best frend koji ju obozava
i ubio bi nekoga da ju povrjedi..!!!!
Dobar je.osjecajan...



adrienne bailon. Pictures, Images and Photos


Megen:Najpopularnija cura u skoli
koja zeli Brooke napraviti liven helll..!!!!
fura se na zlocestu curu..


Photobucket

Brooke:U svadi s Megen...Luda cura,obozava Peytonog Best frenda
i Ona Je NOVa bestfrendica :D


Photobucket

Chuck:Bad Guy...Koji nakraju ipak pokaze svoje osjecaja kada upozna Peyton


Photobucket

Brian: Peyton`s sexy susjed...!!
Od prvog dana mu se svidjela... i stalno je promatra u skoli..!!




Brian je izgledao tako bljedo i bespomocno...
Doslo mi je da vristim..
"Luke zovi hitnu BRZO..." zaderal sam se


Za par minuta je dosla hitna i ljudi su se
okupili na plazi iz daleka su dolazili ljudi...
Ja sam bila uzasno prestrasena...
primila sam Briana cvrsto za ruku i dragala ga po kosi
i govorila "bit ces dobro..""bit ces dobro.."
i ispustila suzu...

Chuck je stajao sastrane i gledao je u Peyton i Briana..
i nesto je govorio...


"ja idem odtuda nemogu podnjeti Briana..."
Kako Peyton ne shvaca da mi je zao..
ii da je nikada nisam htio povrjediti..
cak mislim da ju VoLim.. <3
"Smiri se covjece...
Nemogu vjerovat ti si stvarno zaljubljen u Peyton...!!
Chuck ga je pogledao i rekao...
"Micii se.." i oci su mu postale opet staklene..!!!

Bilo me je uzasno strah da mu se stvarno nesto ozbiljno nije
desilo..
JA SAM KRIVA,MOGLA SAM GA SPRJECITI DA NEJDE U MORE
PO TAKVOM VREMENU....!!!!!!!!!!
suze su mi i dalje tekle niz moje obraze..


"Hey.." Rekla je moja mama potiho..
"Hay..Gdje jee BRIANN.. JEll DOBRoo..!!!
"hehe.. Je.. nista ozbiljno smiri se.. Odii domaa i odmorii se..!!!"
"DObro..!!"
"Gdjesu mu roditelji zasto nisu dosli..??"
"Oni su na putu i jos nista neznaju o tome..!!
NJegova Teta..ali ce doci tek za par dana nemoze prije..!"
"Ali.. ko ce paziti na njeg anemoze biti sam..!!"
"Bit ce kod nas Pard dana.. Dok mu Teta ne dode!"
"Ok.. Hvalla"
"Hajde Odi doma..Bit ce ti bolje.."
okrenula sam se i otisla..!!

Brian se taman probudio i pratio je Peyton
pogledom..!! cerek

Kada su dosli kasnije doma pitao je Gdje je Peyton..!!
"Spava...Imala je tezak da.."
"Da.."

Kada sam se probudila krenula sa, na
plazu da razbistrim glavu..!!
"Hey.. placljivko..!!"
cuo se glas s terase..!!
"BRIANNNN...!!!"
potrcala sam i zagrila sam ga jako cvrsto..!!!!!! smijehkisscerek


|ponedjeljak, 15.03.2010., 22:14|

|5| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.