Dizajn: Music is life


Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

My Story i hope You Like it :P

LikoVi <3

Ovi Likovi MOzda jesu glumci..!!!
ali ja ih tako zamisljam..!! ;)
UZIVAJTee.... <3

Photobucket

Peyton: isprva povucena cura
ali inace jako zabavna i pozeljna... :P i ima skrivenih talenata



DEREK LUKE Pictures, Images and Photos

Luke:Od Peyton best frend koji ju obozava
i ubio bi nekoga da ju povrjedi..!!!!
Dobar je.osjecajan...



adrienne bailon. Pictures, Images and Photos


Megen:Najpopularnija cura u skoli
koja zeli Brooke napraviti liven helll..!!!!
fura se na zlocestu curu..


Photobucket

Brooke:U svadi s Megen...Luda cura,obozava Peytonog Best frenda
i Ona Je NOVa bestfrendica :D


Photobucket

Chuck:Bad Guy...Koji nakraju ipak pokaze svoje osjecaja kada upozna Peyton


Photobucket

Brian: Peyton`s sexy susjed...!!
Od prvog dana mu se svidjela... i stalno je promatra u skoli..!!




na probi je bilo super..!!
Imam predobre plesace.. i svi su zabavni...

Uh..Zarr Opet..!!! Sada sma se sjetila da mi je Brian nesto htio reci..
a sada sma ga ja prekinula...!! Kako sam tako blesava..
nemogu vjerovati... Opet ce me to muciti..!! bang

Dosla sam na Plazu jel sam cula valove kako
primamljivo lupaju o grebene.!!
Netko je sjedio blizu mora..!!
Mislila sam da Je Brian i krenula sma s smjeskom na licu prema njemu
da mu se ispricam...!!
I onda je taj netko okrenuo glavu..!!
"Chuck..!!" sto on tu radi..!!
"Nadam se da nisi ocekivala nekog drugoga..!!" Upitao je..
"Hhee nisam nikoga ocekivala.." belj
"Dosao sam po tebe da se idemo malo prosetati.. Jeel nisam
mogao izdrzati da te ne vidim neprestano mislim na tebe..!!
Spustila sam pogled i nasmjesila se..! a On se digaoo..!
"Heheh bila sam na nekoj bezveznoj probi..!!
"A jeliii...!!" i pospricaoo me je sa vodom..!!
"Ah.. Bas volis zezati..!!"
"aha... Dodii.. dodiii belj.."
Usli smo u more do koljena i spricali se vodom ko mala djeca..!! zujozujo

Kada smo izasli iz mora bili smo mokri ko misevi..!!
chuck je skinuo majcu i osjedio ju je..!!
"On mislis mi pokazati..sto ste to radili na probi..!! Zezao je..
"hah Mislis da ti to mozes.. pa neznam bas..!!
hahah nasmijao se i rekaoo..
"TII..!!" i Krenuo me je loviti po plazi..!!
kada me je primio spotakli smo se i pali..
stavio je ruku na zatiljak moje glave da se ne udarim o pod.
"Jesi dobro.?" Upitao je sa smjeskom."
"haahhah.. da.." Smijeli smo se
i odjednom smo usutili...Culi su se sam valovi i jos neki ljudi
malo nize na plazi koji su se zabavljali oko vatre..!!
thumbup


Pogledao me je tko njezno. Jos nikada nisam vidla
Takav pogled od njega.. uzivala sam u njegovoj blizini...
osjecala sam se sigurno i posebno..!!! cerek cerek
Prosao je rukom kroz moju kosu... i nagnuo se..
Evoga... Osjecam Leptirece u trbuhu
Ko malo djete..!!! zujo
Bio je tako blizu..!!!!!!!!!!!!!!!!

I maknuo se..!!
Zasto me ne zeli poljubiti.. Sam li ja kriva..??
To me je uzasno muciolo.. Jel koLiko got Mi se svidao Brian..!!
Ipak sam htjela da me Chuck Poljubi..!! cerek

Osjecala sam se Nekako cudno ali kada
sam vidla da se odmaknuo...
dotaknula sam ga i rekla najnjeznijim glasom...
"Hey...! Nemoj opet otici..!!"
Odjenom je nastala tisina..nista se nije culo..!!
Pogledao me, okrenuo je glavu iii
NapoKon me je Poljubio..!!


Kada su se njegove usnice lagano prislonile na moje..
Samo su mi prosli trnci kroz tjelo..!!
priblizo se jos jace i zagrlio me je...
rukom je prosao
ponovno kroz moju kosu
i zaustavio je ruku na obrazu...
nisam htjela da to Prestane.. Bio je tako njezan..!!
cerekcerek

Nakon Poljubca me je pogledao.. i nasmjesio se..
njegova duza kosa je jos uvjek bila mokra pa je zatresao glavom..
i poprsnuo me je sa vodom..
a ja sam se nasmijesila..
Jos smo ostali.. malo vani se zabavljati ko mala djeca i..
onda krenuli.. Rekao je da ce me odpratiti do doma...!!!
Kada smo dosli.. JOs jednom se priblizio.. iprislonio svoje usne na moje.. I opet je bilo onako
njezno i osjecajno..!! Jednostavno Posebno...
Imala sam osjecaj koda da sam u sedMoM nebu..!! cerekcerekcerekcerek


|petak, 12.03.2010., 13:05|

|4| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.