Dizajn: Music is life


Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

My Story i hope You Like it :P

LikoVi <3

Ovi Likovi MOzda jesu glumci..!!!
ali ja ih tako zamisljam..!! ;)
UZIVAJTee.... <3

Photobucket

Peyton: isprva povucena cura
ali inace jako zabavna i pozeljna... :P i ima skrivenih talenata



DEREK LUKE Pictures, Images and Photos

Luke:Od Peyton best frend koji ju obozava
i ubio bi nekoga da ju povrjedi..!!!!
Dobar je.osjecajan...



adrienne bailon. Pictures, Images and Photos


Megen:Najpopularnija cura u skoli
koja zeli Brooke napraviti liven helll..!!!!
fura se na zlocestu curu..


Photobucket

Brooke:U svadi s Megen...Luda cura,obozava Peytonog Best frenda
i Ona Je NOVa bestfrendica :D


Photobucket

Chuck:Bad Guy...Koji nakraju ipak pokaze svoje osjecaja kada upozna Peyton


Photobucket

Brian: Peyton`s sexy susjed...!!
Od prvog dana mu se svidjela... i stalno je promatra u skoli..!!




3. ChaPtEr

"PeytOn iznanadenje..!!!!!" rekao je Luke..
"aaaaAaa BrOoke..!" zagrlile smo se..!!
razgovarali smo cjeli odmor
i uspjela me je nagovoriti da se uupisemo na listu for the dancee..!!
da se malo zabavimo.!!
Brooke je rekla da moram ici pa cemo se jos cuti...!!
hahah bila sam uzasno hepPy..!! i Ugledala sam Briana..!! Uzasnoo mi je falioo..
skocila sam sa zidica i potrcala prema njemuu i zagrlila sam
a on je nabacioo sexy smjesak..!!!
"OoO nekoo je heppy..!!" smijeh
" heheh Ofc..!!"
" Sta se desilo jucer..?? Vidim da ti je bolje..!!"
" maa da.. biloo pa proslo.. Nista Bilo je super..
srela sam staru prijateljicuu.. heh waa..!
"O.." Neko nas i gledao i skuzila sam da je to bio chuck...!!
s opet onim starim.. mrzovoljnim pogledom..!!
" heheheeh..!!! ajde moram ic na nastavu byy..
i dala sam mu... Pusu u obraz..!!!
nasmijao se i ja sam krenula...
on je potrcao primio me je za ruku i okrenu..!!
" nademo se poslje skole na plazi da vjezbamo plesne pokrete belj wink"
" hehehe Naravno.." morala sam proci pored Chuck ali sam okrenula glavu jel je djelovao ljuto..!! kada sma otisla iza zida okrenula sam se i vidla sam..
chuck je ljutito krenuo prema Brianu..!!
"HEY STANII.." viknuo je njegov frend...i stavio je ruku ispred njega..!!
"Smiri se malo..!!"
"aaa....." Okrenuo se I lupio rukom o zid i otisao...!!

Poslje Skole doSla sam na plazu..!!! i i pogledala na more.!!
isao je veliki val.. i surfer na njemu..!! Nesto preljepo..!!
koda da je prolazio kroz plavi tunel bez kraja..!!
sjela sam se i Cekala Briana..!!
i odjednom sam vidla onog surfera da dolazi prema meni pogledam
ga i shvatim da je to Brian..!!
"Hayy.. Cutiee..!!" i odlozio je dasku na pjesak..!!! raskopcao je
"odjelo za surfanje" i spustio ga je do pasa..!!
MmMm..!!!! cerekcerekcerek

"Ovo je Bilo Predivnoo..!!" smijeh
" heheh.. Mozda ak ces imati vremena mogu te poduciti malo..!!?!?"
"naravno.."
Legao se Pored mene... i pitao me sto nije uredu...!!
"Nista,sve je oke.Zasto?"
"Neznam.. djelujes zabrinuto..!!
kako nebii bila upravo sam shvatila da mi se svidaju dva razlicita decka..!!
Koi se mrze uzasno iako neznam razlog..!!
i Chuck Te je danas htio udariti..alii sve ostalo je Oke..!!
" hehe maa nee..!"
" Jesam ti Ikada Rekao...."aaa sorii al sad sam se sjetila moram
ici na probu za dance..!!! cujemo se posljee fktt sorii"
Digla sam se i pocela trcati..!!! headbangheadbang


|petak, 12.03.2010., 13:02|

|0| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.