Dizajn: Music is life


Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

My Story i hope You Like it :P

LikoVi <3

Ovi Likovi MOzda jesu glumci..!!!
ali ja ih tako zamisljam..!! ;)
UZIVAJTee.... <3

Photobucket

Peyton: isprva povucena cura
ali inace jako zabavna i pozeljna... :P i ima skrivenih talenata



DEREK LUKE Pictures, Images and Photos

Luke:Od Peyton best frend koji ju obozava
i ubio bi nekoga da ju povrjedi..!!!!
Dobar je.osjecajan...



adrienne bailon. Pictures, Images and Photos


Megen:Najpopularnija cura u skoli
koja zeli Brooke napraviti liven helll..!!!!
fura se na zlocestu curu..


Photobucket

Brooke:U svadi s Megen...Luda cura,obozava Peytonog Best frenda
i Ona Je NOVa bestfrendica :D


Photobucket

Chuck:Bad Guy...Koji nakraju ipak pokaze svoje osjecaja kada upozna Peyton


Photobucket

Brian: Peyton`s sexy susjed...!!
Od prvog dana mu se svidjela... i stalno je promatra u skoli..!!




1. ChApTeR...

Vani sije sunce...a ja se vozim u autu. Selimo se..!!! no Super..
Nisam bas presretna,jel moram upoznavati nove ljude i ulice
i moram u novu skolu.. A i neznam kako ce mi uopce biti tamo,
ali sva sreca da ce za par dana doci Luke..!! sretan
Bez Njega nebi mogla hrpu stvari proci u zivotu on mi uvijek pomaze u svemu, i velika mi je podrska.
Bilo to oko decka,obitelji, ili nekih drugih problema...
al on je uvjek tu i nikada se nisam razocarala..!! :D
Trenutno slusam muziku( Nickleback - Someday )
lezim na zadnjem sjedalu
I razmisljam o novoj kuci.. na kakvo cemo uopce mjesto docii..?!?!
HeHe mozda neka stara Kuca..!!! buu zaliven Skerii... !!!hahah
ili nesto Ljepo,neznam vidjet cemo...!!!!
Zaklopila sma oci...


Peyton budii see.... Mama me je jako zadrmala skoro sma pala....!!!
-"Da" i stavila sam ruku na oci jel mi je sunce bljestilo.
"Dignii see stiglii smoo" bila je uzbudena.. Jel iskreno ono mjesto je predobro poznavala.Ona je vise Bila za nove stvari,uzbudljive.
Izasla sam iz auta vidjela sma ljepi bjeli prilaz...Zelenu travu,
Bujne krosnje,ptice su cvrkutale... i sunce je obasjavalo veliku bijelu prostranu kucu...!! :D :D
Imala je dva kata...!!!!
"Duso Udi unutra vauuu.." Dopirao je zvuk iz kuce.
Otvorila sam usta... Ispred mene se nalazio veliki Trosjed,dvosjed
i velika Tv plazma i na desno je Bio otvoreni kamin. pjevapjeva
cim sam vidla dnevnu sobu odmah sam otrcala na kat..!!!
"Kamo ces" zavikala je mama
"naci svoju sobuu" bila sma jako uzbudena nisam ni sanjala da ce biti tako
ljepo sretansretan Kada sma se popela na kat imala sam dugacak hodnik ispred sebe, sve je bilo cisto...
Druga vrat na ljevo su bila pritvorena otvorila sma ih i vidla svoje stvari unutra.. soba je bila preljepa i jako velika.. i bila je u podkrovlju..!!
imala je isto krevet,telku,ormar i sve te potrebne stvari jako mi se svidalo.
Dosla sam do balkona i otvorila vrata.. zapuhao je lagani povjetarac...
dubokom sam udahnula punim plucima svjezi zrak, miris po moru
i Bora. Nasmjesila se :D

Sisla sam dolje i rekla mami da idem se malo prosetati i svratiti do palze
"IMAMOOO PLAZUUUU AAAA" veselila se koda da je dobila novu igracku bila je jako heppy i Drago mi je..!!!

Otisla sma iz kuce..iii zavristala "AAAAAAAAAAAAAA IMAMOO I BAZEN"
BtW jesam vam rekla da su moji starci jako bogati ljudii..!!!
:D nije da se razbacujemo s novcem,nego pokusavamo si priusiti ljep zivot... pogotoovo kada smo se preselili... :D
Otvorila sam vrata od dvorista i krenula prema plazi..!!!
BUMmMm....!!!!!!!!!
" Oprosti jesi li dobro" samo sam cula kako dolazi od decka kojemu nisam mogla vidjeti lice,jel mi je sunce bljestilo u oci...i nakratko mi se zacrnilo..
nije ni cudo Neki IDiot Me je pogotioo LOPTOM u GLAVU..!!!!
"Nema veze.. nista strasno.." Decko mie je pruzio ruku..
prihvatila sam pomoc i podigla se..
"ajdee nemoojj hvatatii komadee sada.." culo se izdaleka dovikivali su mu decki..
HEHE.. oboje smo se nasmijali.
"pa trebao bih se vratiti deckima... nadam se da si dobro" i nasmjehnuo mi se :D imaoo je preljepe osmjeh
" Jesam hvala na pomoci" :D i okrenuo se..
" Heyyy Nisii li nesto zaboravio" zaderala sam se :P
i okrenuo se..
" Lopta..???" nasmjesila sam mu se...
" hehe naravno.. hvalaaa i OPROSTI JOS JEDNOM" i okrenuo se... i
djelovao je zbunjeno... aliii tajjj osmjehh.. MmmM... smijehsmijeh


|utorak, 09.03.2010., 20:14|

|3| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.