29.10.2007., ponedjeljak

Gospodar Vibratora epizoda I. dio V.

Ipak,prije nego što su krenuli,kako se izvukao Mrakdalf iz rašlja Duvatora.Pa dok je plakao,doletjela mu je roda sa djetetom(on je tako pričao).On je rodi dao poruku da ju da Kobasomiru pa da ga spase.Poslije je došao cijeli WEST SIDE s gangsterima napušenim i ludim.Tako ga je zadnji put Duvator vidio kad je Mrakdalf iz prozora izvukao UZI i poprašio nekoliko Duvatorovih francuza:''JEDI MADERFAKERU!!!''Naša je grupa krenula na veliku pustolovinu.Ipak su se oni zvali ''Vibratorova družina''.U međuvremenu Duvator je pokrenuo skupinu francuza zvani ''Frenč Rebelz''.Ti ružni pizduni su krenuli da unište družbu.Družba je hodala satima i tad im je Pičkli predložio da idu u rudnike ispod Triglava.''SAMO NE TRIGLAV!!!ZNAM ŠTA'S SlOVENCI PROBUDILI ISPOD!!!''Ali su trebali okolo planine,ali ih je Duvator jebao magijom danonoćno.Ipak su se odlučili,jer im je Smrodo reko:''Čujem da Irci u te rudnike imaju tajno skrovište pive?''Tad se svi onako predomisle:''Ne zašto bi…a viš mogli bismo,ZAR NE DEČKI?''Trebalo nego nekoliko minuta i našli su se pred otvor.Mrakdalf je tratio svake magije na nju ali nije pomoglo.Nakon nekoliko sati,Sally je pobaco nekoliko kamena u jezero ispred ulaza,lai ga je Buškomir zaustavio.Tad je Smrodo poludjeo i stao ispred vrata vičući:''Daj otvori nema vam druge.Ak ne,odna vam bumo kurce posjekli mačetama na daljinsko upravljanje ali iapk u detaljinje s našim novim ''Homing Device X3''.Vrata se otvore i ispuzao je crevni tepih,a rasvjetna svjetla su se upalila.Ali je tad neki stvor krakom uhvatio Smorda.Vrtio ga je zrakom kao za zabavu.Stvor je izašao iz vode i to je bila neka hubotnica.Tad je Tetak lako:''O hubotnica!!!Njami!''Bacio se on u vodu i pestima joj izbio mozak,pa je lijepo pripremio za gozbu.Dok su ovi jeli u prostoriji u kojoj su našli mrtvace,Smrodo je u kutu srao nonstop jer se usro ko pička.Pičkli je reagirao na mrtvace:''O moji lijepi Irci!!!Niste ostavili kriglu pive uz sebe!Sad sam žedan,majku vam!Al jebga,vjerovatno ste ih popili za Irsku!!!''Niš,oni se najeli i krenuli.Naišli su na neki čudni ulaz,gdje je Smrode prvi put vidio Sjebuma.Malog sjebanog stvora.Oni su opet krenuli(da ne spominjem koliko su dana istratili na odmore).Naletjeli su na arhitekturu Iraca i stalno su se divili na stupove u obliku krigla.Ali jebga,došla im cijela brigada Španjolaca.Svi su se razbježali,jer je u tamo zasjeo neki stvor.Opet,se čuo prdec nekog.Usrao se.Što je to?Neću vam reći danas.

Neda mi se pisati već...ljudi ja tu umirem od dosado pa u picu ja se po cijele dane dosađujem sam sa sobom.Da nema TV-a i gitarice,ja bi vam:''Krklj...''ili ti ga umro iz inata od dosade!

Eh da i žao mi je ali vjerujem da ako ovako se nastavi onda će ovako izgledat...mene internet toliko jebe u moj bolesni mozak da mi se već jebe za sve.Ja ću pisat posteve i nastojat ću ih objavljivat ali ljudi ne očekujte nikakve komentare od mene!Ja imam školu,glavu koja me stalno boli,imam samo samog sebe,svoju dosadu i vremena da razmišljam kako život može biti toliko okrutan.A samo sam obični laik koji kad tad ide u crkvu kada se sjeti,poštuje ljude okolo sebe ali ne koja korist ako je sve što dobivam je mentalna mastrubacija.Zašto ja kao svi drugi nebi imo prijatelje za se družiti?Zašto ja nebi...uz sve to i kako me jebe internet ja naprosto nemam volje da stranicu 500 puta otvaram i pišem iste komentare,te da se 500 puta spajam i da me 100000000000000.... puta izbacuje!

Be cool and smoke it well...
- 18:25 - Reci sinko,šta te muči? (2) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com