19.01.2007., petak

Druže

Imam novo ime isključivo za srpsku temu...DRUG KAZIMIROVIĆ
''Druže imate pivu?''
''Ma...nabijem te Kazimiroviću!''
''Ma i ja vas druže,al...jel imate pivu!''
''Čuš ti mene?Nabijem te!''
''Znam...ali...''
''Kad si uporan evo ti bre,gajba pive!''
''Druže...a da ja vas nabijem ili vi mene?...Ipak ste navalili na nabijanjem?''
''Beži prije nego što te dohvatim Kazimiroviću!''

SUPER-DUPER KAZIMIROVIĆ SPREMAN POPITI I GAJBU BOSANSKE PIVE!!!
Evo jedan govor koji sam održao u stvarnosti.
Ja:''Makni se bre,da tu sednem.''
Tip:''Nemogu!Vidiš da su tu neka sranja!''
Ja:''Nemoj da me zajebavaš!Makni se da mi daš mesta!''
Tip:''Sedi iza,bre!''
Ja:''Ma čuš ti mene?!Makni se ili...pssspspss...(reči ću šta e belo iza kuće najzad pola sata,pa se malo predomisli)
Tip:''JAJKS!!!Sedt tu,bre.Gotov sam!''
Ja:''To sam si mogao pomislit!''

BE COOL AND SMOKE IT WELL!!!-DRUG KAZIMIROVIĆ
-----------------------------------Darth Burek Sprženi
-----------------------------------Gunz
Ako želite prikladna imena...kontaktirajte me!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com