< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

pisat ću o čemu mi se piše

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Nešto o meni

zovem se tajana i idem u 1 razr u matematičkoj gimn, samo glazbeni razr...volim...glazbu očito...slušam uglavnom rock...hladno pivo mi je super...volim još poslušat gibonnija, evanescence, foo fighterse, U2...uglavnom tražim pjesme a ne izvođače...volim dobre ljude, poštene XD...u životu se zabavljam i uživam...od prijatelja tu su svi s kojima idem van i kojima se javljam na msn-u...ne da mi se nabrajat jer uvijek nekog zaboravim i onda se osjećam odvratno i pokvareno...ko mi je prijatelj taj to i zna:)...i eto to bi bilo to o meni..pozdrav!

četvrtak, 23.10.2008.

what the fuck happening?

šta se dešava ovdje? jel postoji policija? jel postoji bilo kakva vlast, bilo kakve kazne? toliko se počelo ubijat, kazne su minimalne...nisam ni znala da ima toliko ljudi koji ubijaju...i nije mi jasno kako takvi ljudi spavaju navečer...kako dišu...jako me potresla nedavna smrt luke ritza...ubili su ga iz dosade...maloljetnici, za to će snosit minimalne kazne...nije mi jasno zašto nekom smeta što neko drugi diše???
bolesno, stvarno bolesno...evo upravo gledam na vijestima ubili su ivu pukanića, vjerovatno im je smetalo što troši zrak...više mi nije jasno kako svi prođu sa tako malo kazne...nasilje postaje normalno.
sve to ne bi bilo tako grozno da se počinitelji nađu brzo i da se kazne pravim, teškim kaznama...treba opet uvest miliciju i mlatit kretene...
kolko srca nemaju te grozote koje se šetaju gradom, sve dok ih ne pojede vlastiti čin...još više neg što je ranjene ljude pojeo gubitak dragih osoba...čitala sam blog od ritzove cure...rastužio me jako...ne mogu zamislit kako joj je...neznam kako još uvijek nađe snage da diše...
ljudi koji su spremni ubiti nemaju srca, savjesti...
tužno:(



| komentari (27) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.