Najbolje fore za muvanje cure - Datiranje za seks

petak , 11.01.2019.

Flert i muvanje poruke za momka










Click here: Najbolje fore za muvanje cure






Mora uvek da se baci neka spika sa ribom. Sa srcem ne možeš kako želiš. Ja se tebi svidjam a ti meni?



najbolje fore za muvanje cure

Ne vidim bas dobro, ali zato znam pismo slepih. Mislim, bolje da blejim na Sansetu i Tajmautu nego da se smaram po kiši. Mirišiš prilično…, mmm, želiš li ti mene pomirisati? Nije utvrđeno kako su ljudi disali prije toga.



najbolje fore za muvanje cure

Flert i muvanje poruke za momka - Ti odeš, a ona te tamo sačeka. E, i ja najviše mrzim te tipove koji lažu devojku, te avioni te kamioni.



najbolje fore za muvanje cure

Ti: Izvini jel tebi tata terorista? Ti: Pa kako si onda takva bomba ili varijacija na to Ti: Jel si znala da ti je cale lopov? Ti: Ukrao je 2 najsjajnije zvezde na nebu i stavio ih tebi u ochi.. Ona: hmmm,mislim da ne Ti: hm,jako si mi poznata,gde obicno rucas? Ona: kod kuce Ti: E ODATLE TE ZNAM,I JA RUCAM KOD KUCE Dodjes u kafic,sede dve devojke a ti pridjes: ti:cao devojke sta pijete? Ona: nisu Ti: daj, nemoj da lazhesh, veshtachke su Ona:pa niisu, hihi Ti:chek, aj zatvori ochi da vidim Ona:hihi, ok i onda joj lupis zhvaku ili ista varijacija toga samo umesto trepavica pitas je da li nosi sochiva ili Ja: Izvini, jesi ti za neku akciju? Ja: Pa neshto ovako... Ona: Da Ti deres se da te cuje devojka koja ti je pozajmila fon : ALO MAMA,SAMO SAM HTEO DA TI JAVIM DA SAM NASAO DEVOJKU SVOGA ZIVOTA ti: Cao , govoris li srpski ona kaze :da , ooooo, kakva slucajnost i ja ili ti:cao kako si danas? Ona te pita:''Izvini šta radiš ti? Uzmeš cigaru, staviš je u usta, otplivaš skroz do ribe i pitaš: ''Izvini jel imaš upaljač? Lik:Ma daj,nemoj da me lazes,sigurno su vestacke. Ona:ma nisu,kad ti kazem. Lik:Ajde onda zazmuri,da vidim. I kad ona zazmuri,valjda znas sta treba da uradis... ONA:Ana ON:E pa tako se zvala i moja pokojna baba mileva...



Izlazak sa Curom: Očekivanja i Stvarnost
I on je muškarac. Nisam ovakav inače… Ali stvarno ne mogu da se zezam dok su stvari oko nas toliko ozbiljne. Jel si ti rodjena u bobonjeri pa si tako slatka? Uštipni me da vidim da li sanjam. Svaka devojka, koja se prijavila na chat, ima svoje korisničko ime koje možete videti kod svakog profila i koje pišete samo u prvoj poruci.

[Sex cam hrvatska|POKUŠAJTE ZANEMARITI NJIHOVE SISE I GUZE: Ove seksi cure imaju nešto zajedničko, odgonetnite što|Site twoo forum]






Oznake: najbolje, fore, za, Muvanje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.