ponedjeljak, 10.03.2008.

Zanimljiv post

Ovaj post posvećujem Tomasu i Mii- Tomasu zato što je reko da sljedeći post mora bit zanimljiv, a Mii zato što je moja najveća ljubav. kiss
Ne znam jel ste čuli, ali od danas 25.2.2008. mi jedna cura po imenu Mia uljepšava život. cerek kiss
Sviđa mi se od kad sam ju upoznao i napokon sam saznao da ona osjeća nešt prema meni. wink
Hmm. Hmm. Hmm. (razmišljanje o čemu ću dalje pisat) zujo
Na žalost smo imali ona i ja kaznu i zato se nismo mosli nac =(, al napokon više nismo u kazni.

Evo već sam ovu subotu bio vani makr je Mia još uvjek imala kaznu pa sam zbog toga išo na moje omiljeno mjesto- Dubliner Pub. Tamo sam se ubio. party
Bilo mi je super, ali mi je Mia falila. no
Trenutno se nemogu sjetit nicega, pa mučim Tijanu dead, samo znam da mi je bilo super.
Jedva čekam sljedeću subotu kada ćemo napokon Mia i ja moć bit sami. sretan
Pozdrave ušpućujem: svome društvu, Mii, požrtvovnoj Tijani koja mi piše post, Barb, Anch, Leu, Pokiju, Tomasu, Dođeru, Devi, Cundi, Jaxu, Boži, Vladi, Livii, Editi, Aniti, Petri, Shortyju, Gecanu, Mučići, Filipu (Šafranu)- izvinite ak sam nekoga zaboravio.dead
Tomase, mišeku moj, nadam se da će ti ovaj post biti veoma zanimljiv (ak neće, ko te jebe). dead
Mia volim te! kisscerek


21:23 | Komentari 25 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.