ponedjeljak, 29.05.2006.

*** Weee ***

Helouuuu

Evo malo da se javin....U subotu je bilo premoćno,prolivanje,plesanje,i na kraju san se doslovno bacila na nekog lika....Al o tome nećemo previše jer je sick
Danas san bila na kavi prije škole sa Mimon,cola je imala gadljiv okus,puštali su Varnice,uglavnon esperanto nije šta je bia
Pitalo me danas 3 fakin predmeta,aj dobro i to je iza mene,još sutra sredit biologiju,u sridu povjest i fiziku i ja san ljudi moji SLOBODNAAAA
Više neću ni ić u školu,ionako me danas nesritnin slučajen izbacilo sa prvog sata,tj ravnatelj me posla kuć lol
Al o tome neću jer ću krepat od smija...Ma ko ga jebe,njega i njegova smeća,ionako ja iman još 15 dana od čega su 4 dana subote i nedilje,a 3 dana skraćena nastava,tako da kad bolje pogledan iman 8 dana pakla a posli toga svaki jebeni dan iden na kupanje,neće me sprječit ni da sikire padaju s fakin neba,i kupit ću u taj četvrtak šteku crvene maše,otić odma u 9 na kupanje,i posli toga se napit u grad....hehehe lip plan
čak i ostvariv
eto malo san se uživila al nema veze
VIŠ MI LAK
I DO PILANJA
blog Layouts



ps malo slika iju
stella prije kupanja u mandroču


i ja prije par dana :/


- 22:54 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

utorak, 23.05.2006.

KIKA =)

Daklem,kako ste po samom naslovnom dijelu mogli zaključit,ovaj dio posvećujen najboljoj jednoj i jedinoj priji Kiki...Pa,lec get it started.
1.razred
Kako već znate,u prvon razredu osnovne sva dica izgledaju ka retaši.Al Šumenu (kiku) san odma primjetila jer je ona uz mene i još neke ljude izgledala najretavije...Kad se sitin naših krnjavih zubića,debelih baby salo drobova(dobro aj to se nije prominilo lol ),i klempavih ušica odma se sitin i nje sa kratkon koson bez dva prednja zuba...Ma baš je slatka bila
2. i 3. razred
Kad smo se prikinili igrat na gaze i ta sranja počelo je faćkanje.To jest Grgur je faćka Kiku...Sićan se njegovog ja mislin 9.rođendana kad smo svi došli kod njega oko 16 sati (lololol) i žderali i pili sokiće,i cilo vrime ju je grlija,dok je ona od njega suptilno bižala.Iako je bila najviša u razredu,a on najniži,i iako je ona od njega bižala ki od đavla,baš su bili najs

PRILAŽEN I SLIKOVNO OBJAŠNJENJE:

4. razred
Bwhahah,,ovo je bila godina kad smo svi iz razreda prvi put izašli vanka,i to u ŽAKA NA KOLU.(slobodno nam se rugajte zbog ovoga)
Kika i ja smo se posvađale jer san ja Grguru rekla da ima 70% šanse kod nje pa se ona naljutila.LOL
No aj sve je dobro šta se dobro SVRŠI
5.razred
E ode su se već počela događat različita sranja,a jedno od njih je bilo da su nam mali prcoljci (vršnjaci) bili tad privlačni i megajebozovni.Tada je FRANKO GRACIN,koji izgleda otprilike ovako:
pita moju dragu spomenutu prethodno za krenit i ka bili su skupa.Izuzev toga da nisu komunicirali nikako neg priko mobitela,i da je ona bila uvjerena da je on gay,veza je bila savršena.Čak joj je jednom dok smo sidili pokraj bivše knjižnice mali franko kupija kaFu...
6.razred
Ode moja prija podiže kriterije,zaljubljuje se u opakog bosanskog motoristu L.
koji zapravo vozi šeju i bavi se krađon žvaka al nema veze bitan je doživljaj.Nešta ju je prosvitlilo pa se počela zanimat za malo lipšeg,al jednako bolesnog V.P. iz tadašnjeg 7c...I tu je krenila opsesija.
Nas 5 ženskih iz razreda smo doslovno pratile vp u stopu...On na igralištu,mi na igralištu,znali smo ćak i kad mu je ručak,di mu je prozor,koliko pocrveni na fakin kupanju i kad mu mater ide s posla.Ka FBI samo puno bolje.kad nas je spomenuti počea izbjegavat u ekstremno širokon luku skužili smo da je vrime da se opametimo i nađemo neke sexane iz srednje škole.Šta nam je i uspilo.
lito 2005
Prolivanje,prolivanje i samo prolivanje.Prvo se kelača nije tila kupat misec dana,a kad smo je napokon nagovorili da pokaže svoje sexy tjelešce,i kad san ga ja pokazala skupa s njon,promet u Solarisu je neočekivano pa za zadivljujučih 250,78%
Ipak smo se u 8.misecu prolile na toboganima,nju su pokosili dok je stala a ja san se sa crvenog spustila nakon dobrih 737856283 sati nagovaranja.Tužno al istinito.
sada...
...je moja najdraža još onaj dobri stari blekonja,samo su joj narasle cike i guze pa je baš comad.
Voli puno pit,al tu se ja neman šta javljat.Mislila je da njeno srce pripada krezubon anđelu njenih snova ali sve je palo u vodu kad je otkrila da nosi protezu za koju će vjerojatno zapet kad se budu žvalili.
Zasad joj se sviđa sexy tip iz srednje škole al budući da je on malo glup i kretenast ima curu :'(
Eto,zainteresirani joj se mogu javit na mail tvoja_sexy_maca@hotmail.com (ovo je sprd da nebi neko slučajno...)
IN YOUR HONOR cerek
DO PILANJA

blog Layouts

- 12:46 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

subota, 20.05.2006.

* Lusin brzdejjj *

Ejjj ljudi... kiss
Vako,vratila se ja sada s rođendana,tj. kupanja...Wotevr,Iva Lusa i ja smo se jucer u skul dogovorile da cemo na kupanje.... I osle lipo pjehe u Brodaricu oko 2 ure,bilo nam je fenomenalno,cilo vrime smo skakale tamo u fakin more i ljudi su nas gledali ka da smo najoboljelije osobe na ovon svitu... lud
Al šta je,tu je,boli nas kitica za ljude glavno da smo se mi dobro isprolivale i napile mora(iju). blabla
Sad ću vjerojatno s Mimyyyyy u grad,malo cemo lutat po žalosti(gradu) i po mogucnosti popit neshta.... party
A ja moran ove obraze nekako unormalizirat,jer izgledan ka madrfaker madrfakin rakun lol headbang

Eto da ne dužim previše evo i slike koju san ja malo cenzurirala jer smo retavo ispale... namcor
Uglavnon s liva na desno- Luca,ja,Fifa,a slikala nas je Žahaja :)))



DO PILANJAAAAAA

image hosting

- 18:32 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

srijeda, 17.05.2006.

* =) *

Eeeee sviiii cerek
Nisan se javljala nekih par dana,al jebiga imala san razlog-fakin škola....
Aj fala Đizzu ispravila san neke ocjene.. cool
Šta reć,u subotu je bilo nako,opet smo išle Kika Stella Kata ja Franka i Ale na Maju žderat i pit(nažalost Nina nam nije vina donila iako smo joj pivale,pa smo morale do Doca po pive) headbang
a kasnije su nam došli i Peki,Nike i Mauro sa radion koji nije valja al smo svejedno uspili poslušat Mikrofoniju... party
U nedilju san bila na kavi u Bassa sa Petron,Vjekon,Maton,Jopon,Ivonon,Alekson i Boson,nazalost Vjeko je spomenia rasizam pa smo se svi uspizdili oko toga... headbang mad headbang
A jucer smo na tjelesnon morali nesto trcat,ja san crkla jebate,duša mi je ošla iz tila,tamo san dehidrirala,i još me Cocky vidia pa san se malo prolila al nema veze nisan jedina zujo
PS sad me uvatila želja za liton,ajme jedva čekan više taj kraj škole (i prije toga na Hvar dva dana sa mojin i B razredon).... smijeh
Samo da ovaj shitty 5.misec prođe šta brže,svi madrfakin testovi ispitivačina i ta smeća,da ispravin sve predmete i onda che mi pucat qurac kojeg neman za svakoga,lipo svaki dan u Solaris(makar i pješke išla)..
Ajme.Malo san se uživila al neka,fak it- smokin

Ajte ljudi ŠAOOOO i

DO PILANJA


PS ČEK DIS AUTTT http://www.crushcalculator.com/content/love/617175752 =)

blog Layouts

- 12:23 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

petak, 12.05.2006.

*** MOTIKA & LAŠUN TEAM ***

Po naslovu se moze primjetit da je danas bila fakin eko grupa i da je moj razred mora kopat dvi ure... burninmad
Usprkos mojen dogovoru sa Šeron da će on kopat umisto mene za 5 kuna,ipak se ana odlučila potrudit i uzet stvar (bolje reć grablje i motiku) u svoje ruke,i malo kopat... yes
AJme koji piševi prijooo,cila škola nas je gledala s prozora dok smo se mi po ovoj žegi znojili i uređivali ka luđaci...I pogotovo Marija i ja,mislin da smo umrle kolko smo radile.... blabla
Al neka bolje to neg fizika i vjeronauk il sta smo vec imali....
Uglavnon tako to,ništa od kupanja na riwi ove subote jer san prihlađena,čak se čudin šta me mater u grad pustila...Posli škole san ostala sa Tess,Frankon,Vesnon,Bakulon i Hrvojen,pa su kasnije došli i define iz AC smjene... bang
I sad srela moju dragu susjedu Katu,malo smo se ispizdile ka u dobra stara vrimena(KATE POZDRAF :)) cerek cerek

Popodne ću valjda kod sexy droljica,ilitiga Kike Franke Aline i đrim tima....
Nisan ih vidila od nedilje,baš mi fale nut

A sutra lipo u grad i opit se,jer davno nisan....(samo neznan od čega jer nevirujen da će iko nosit piće,kata je prošle subote nosila vino pa nam ga je Jole ukra :( ) headbang mad burninmad puknucu

ETO LIPI MOJI TO BI BILO SVE,VIDIMO SE I ČUJEMO party

DO PILANJA =)

images

- 14:57 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

nedjelja, 07.05.2006.

* lol lol lol *

Vako....Sićate se onog djela iz prošlog posta kad san napisala da će Stella ić kati izranjati mobitel??(ako se nesićate pročitajte debili)
Uglavnon....ONA JE TO I NAPRAVILA
Danas ujutro mi idemo na kavu,oko 11...Kad ja vidin kata ima 2l vode,masku i robu u torbi...Prvo san je blido gledala a posli kave mi je sve bilo jasno
Naša Stella je uskočila lipo u mandroč i izronila mobitel...Čak san to i snimila al neznan uploadat filmove...Kad naučin majke mi to će bit prvo šta ću ode stavit...Jebate smjehova...I još sa keson na glavi i onon maskon za malu dicu,ljudi su je gledali ka da je pobigla iz Vrapča(ko zna,zapravo)

NO EVO VAŽNI DIO
SLJEDEĆE SUBOTE ILITIGA 13.5.2006 Kata,Stella,Kika i ja čemo se bućnit u onu šporkicu na rivi...To je svečana najava ako je neko zainteresiran da skupa s nama smrdi po ribljin iznutricama,nek ostavi komentar tipa "IĐEN"
I ako nevirujete da je ovo ozbiljno samo se pojavite u subotu popodne u gradu,i ako van budu mahale 4 luđakinje pune morske trave znat čete o kome se radi.
Ne brinite nećemo zaudarat jer ćemo ponit bar 8 litara vode da se lipo isprid cilog Skipera saperemo
Eto to je bilo sve
DO PILANJA

- 14:25 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

* :)) *

E svi....
Evo šta reći vratila se iz grada,bilo je nako bang ...Išle smo Kika Kata Alina ja i Stella na Maju,pekli smo kobasice njami ,ukrali neke stolice a pridružili su nam se i Vođera (hahaha) i neki njegovi prijatelji... rofl
Uglavnon sve je bilo za 5 (osin šta san se ja zalila pivon) dok se nismo ošle penjat na neki brod...Koji se ja mislin zva KARMEN,i Kati lipo upa mobitel u more...Sve ošlo u qurac....no
Stella ga je tila ić izranjat al to je ipak Šibenska riva pa su je opojni mirisi spriječili smijeh
Vidila san i hmmm njega.... eekNije me skužija jer san odma stavila ruke na lice...I bolje da nije...A i ruku na srce nije mi više tolko sexy otkad se ošiša namcor
Muž je oša kuragu(ne pitajte) i sad se traži novi (uzalud fkorz )
Neka Milkačina bivša prija joj je zalipila trisku prid cilin gradon,a došlo je i men da joj zalipin par kad san se sitila svih sranja otprije...Al nisan je tila dirat,bila je na rubu suza(ako ipak ne plače mliko) pa mi je bilo malo ža...
Sad san žedna i pijen ovo smeće od kole od kojega ću samo bit još više žedna.
Koja logika. smokin

PS nešto for som pipls:
-LEVISE fala ti šta si mi da zadnji duvan
-NINA fala ti šta si s menon išla šetat ukrug
-STELLA vidimo se sutra u 10 ipo kod pothodnika i častin te kavon (valjda)
-KATE mobitel je sad na boljem mjestu lol a i stella će ga sutra posli kave ić izranjat
ostali volin vas puno
sa iden sanjat pijane snove mah zujo

DO PILANJA

- 01:09 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 01.05.2006.

**ANEGDOTE**

haj helou....Bas san se vratila kuc,bila s Kikon u gradu na bureku njami
Uglavnon,dosli smo do ideje da par gluposti koje su nam se dogodile a bile su komične(ili bolje reć žalosne za ostalu populaciju),pa ono....evo naidite se smijeh
ANEGDOTA 1 ILI "PATIKA"
Bilo je to men se čini još u 6.razredu...WOtevr,Kika i ja smo prolazile kraj Skippera,i još je bila subota popodne ..Nešta smo se uživile u priču i ja san u jednon momentu zapela za Kiku...Za neke 2 minute dođe ona meni "Nekako mi je baš ledeno nogama"....(ona van je malo usporena i tako to) i tek je onda skužila da joj fali jedna patika,na koju san ja očito bila ugazila....pa je tamo skakutala do Skipera,a ljudi su se cerili...ajmee nadan se da to niko nije zapamtia namcor headbang
ANEGDOTA 2 ILI "JEBENI STARKELJE"

Inače nas dvi nemamo baš sriće sa starin ljudima...Prvo šta je bilo je da su jednog lipog popodneva Kata je sidila na nekon autu,i za nekih 10 minuta je izletia neki stari luđak i počea se derat na nju....Nju to baš i nije zabrinjavalo pa ga je poslala u kurac....Tad se on stvoria kraj njih i uvatia jadnu Kiku za kosu i počea je vuć okolo...A ona ni kriva ni dužna...Uglavnon natuka je rofl
A mene je baš nekidan neka poremećena stara nabila kišobranon....Od cile ekipe našla je mene i počela me tuć kišobranon,a ja san samo prolazila...Prijo šta ću reć,stari ljudi su đubri burninmad
ANEGDOTA 3 ILI MOJA MATER
hahah ovoga se točno sićan....wotevr,bia je negdi 3.misec i Kika i ja smo se vraćale kući sa Jalon i Trevijen(nema veze ako neznate ko su zamislite 2 napušena bića od otprilike 16 godina)...Na našu veliku žalost Jale je spomenia kazne pa su se njih dvoje skroz uspizdili oko toga,počeli srat kako su tukli nastavnike,ovo ono...Kad ja pogledan malo naprid ono vidin mater kako ide prema nama headbang headbang ...I pametna ja ostavila poor Kiku s njima,a oni bili skroz uživljeni...I tako mater počela urlat nasrid grada,ovi dvoje krepali od smija rofl (sva srića da su nas čekali bar),a ja san poslala mater kući....Al Kika mi još danas nije oprostila šta san je na minut ostavila samu s njima (sorry srićo) (i sad vi recite da se ja ne prolivan ) namcor
TO BE CONTINUED.... smokin

- 22:17 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

about miiiiiiiiiiiiiii =)

NEJM: Ana
DAT..ROĐ.: 6.8.
LAV SITUEJŠN: Sretno zauzeta
Ljudi koje obožavan:
Kika,Irena,Stella,Kata,Iva,Lusa,moj momak,
moj razred cerek
Ljudi koji su mi dragi:
su oni koji mi pruzaju podrsku iako
smo samo poznanici kiss
Ljudi koje mrzin:
su rijetki ali ih se da naći
SLUŠAN....:
Azru,Hladno Pivo,Sex Pistolse,
FNC DIverzant,Fat Prezident,Haustor,
Rundeka,The Verve... zujo
volin..:
-"Majstor i Margarita" (najdraza knjiga)
-"Rekvijem za snove"(najdrazi film)
-žutu i kričavo zelenu boju nut
-mog najdrazeg ofkorz cerek
-sve pozitivne ljudethumbup
-Božić i sve vezano uz njega
-naušnice,narukvice i slične pizdarije
-koktele(jeb'ga fensi je) party
-spavati zijev
NE PODNOSIN:
-egoiste i ljude zeljne paznje
-ljude koji kasne burninmad
-skolu ujutro headbang headbang
SMATRAN SE
osobon koja ima lip zivot ali ga
ne zna dovoljno cijeniti(pokusavan...)
SMISAL ŽIVOTA
nalazin u jednoj osobi...pripoznace se kiss

smashing pumpkins-bullet with butterfly wings

The world is a vampire, sent to drain
Secret destroyers, hold you up to the flames
And what do I get for my pain?
Betrayed desires, and a piece of the game

Even though I know - I suppose Ill show
All my cool and cold-like old job
Despite all my rage Im still just a rat in a cage
Then someone will say what is lost can never be saved
Despite all my rage Im still just a rat in a cage

Now Im naked, nothing but an animal
But can you fake it, for just one more show?
And what do you want, I want to change
And what have you got when you feel the same


Tell me Im the only one
Tell me theres no other one
Jesus was an only son
Tell me Im the chosen one


Despite all my rage Im still just a rat in a cage
Then someone will say what is lost can never be saved
Despite all my rage Im still just a rat in a cage
And I still believe that I cannot be saved


blog

Sex Pistols-anarchy in U.K.

I am an antichrist
I am an anarchist
Dont know what I want but
I know how to get it
I wanna destroy the passer by cos i

I wanna be anarchy !
No dogs body

Anarchy for the u.k its coming sometime and maybe
I give a wrong time stop a trafic line
Your future dream is a shopping scheme cos i

I wanna be anarchy !
In the city

How many ways to get what you want
I use the best I use the rest
I use the enemy I use anarchy cos i

I wanna be anarchy !
The only way to be !

Is this the m.p.l.a
Or is this the u.d.a
Or is this the i.r.a
I thought it was the u.k or just
Another country
Another council tenancy

I wanna be an anarchist
Oh what a name
Get pissed destroy !

Linkovi i takva sranja:

IREN@
KATA
NEKA ŽENSKA S DOBRIN BLOGON
DOLORES
STA CU,OKOLNOSTI ME PRISILILE

ODE morete skinit najjebackibolesniju pismu
koju san ikad cula

i naravno ako neko zeli stupit
u kontakt s mojin velicanstvon
ev0 MSN:

bullet_with_butterfly
_wings3555@hotmail.com

da ova dva retka a ne jedan debili

eto,toliko o tome

I NEMOJTE ZABORAVITI

AJ NOU WHAT JU DID
LAST SUMMER

Besplatne scripte
webmajstor