stokka.blog.hr

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
NAME:Stjepan
SURNAME:Đudarić
AGE:13 i pol
SEX:Male
CLASS:7.b
DATE OF BIRTH:20.10.1992.
Ok još volim:muzzzziku,cure,frendove,nogomet.PS2
Say what you want to say but remember how youburninmadbang say it...........

kolko vas se nakotilo (puno vas je pič****)
Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

Malo o meni
Evo ovako:
Moje ime je Stipe i ja sam iz Viškova
Idem u 7.b razred i eto...
Naj frendovi su mi:
Tomo D.bangkojeg poznam od svoje 5 ili 4 god....
Ivan L.:njamiMozak našeg razreda i meni sada medu boljim kompicima
Ivan K.:puknucuZajebant u razredu spreman na svadu sa profom iz ej.
Mateo B.:ludmoj sused i lega od frenda
Dino S.:naughty jedna rijec:INTELIGENTAN
Ari S.: NO comment...thumbup
Anja Š.:greedyvidite smajlica....
Duda i Vale,Amela ali one malo manje.......wink

sean paul- temperature
TEMPERATURE (Sean Paul)

Video Code provided by VideoCodeZone.Com

15.05.2006., ponedjeljak

Post

Ej...Prvo se želim ispričatisvim dečkima kojima sam slao ono KIZZA jer mi je zn objasnila pravo znacenje riječi...My bad...E u petak idemo na izlet i mislim da ce biti super....Daaaaaaaa to nije sve...prati me jedan problem...Svida mi se jedna cura koju vecina vas ne zna i to vec nekih par mjeseci...Ne ide u moj raz....Imam poteškoca sa pisanjem,učenjemmm....tolko mislim o njoj da sam zaboravio kako se zove u biti ....Da niste mislili da je to neko iz skole iako i tamo ima par zgodnih cura
E flok idem na tvoj blog da malo čitam
NE NIJE KIZZA VEC SEE YA
- 13:57 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Contact Tables

I edited my layout at Bigoo.ws, check out these Myspace Layouts!