dinko ciganka - ALIEN RAPPER - Blog.hr
  kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


sad sere/sad ne

Opis bloga

Creative Commons License
Ovaj blog je jako smješan

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
eurosmjeh
crkotina (sve o motorima)
retardirani dončevič

slike & pjesme

MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace

Myspace


Myspace

Myspace


MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts




pjesme

Milo moje

Milo moje, milo mame svoje
vise moje, nego mame svoje
milo moje, milo mame svoje
imal' rano, nade za nas dvoje

Reci dal' me, dal' me volis zlato
milo moje, milo umiljato
od kada ti, ja ne ljubim grudi
niti spavam, nit' se sretan budim

Reci dal' me, dal' me volis zlato
milo moje, milo umiljato
reci dal' me, dal' me volis zlato
milo moje, milo mame svoje

Reci dal' me, dal' me volis zlato
milo moje, milo umiljato
(2x)
milo moje, lane umiljato

Hag

Sjeli kum i ja u bijelog Golfa
krenulki na put, a zene straga
u zemlju tulipana i krojfa
i sa dva tanka stigli do Haga

Ref.
Hag je nasa posljednja sansa
ma kak'i München, Bec ili Prag
spremi se narode jer dilizansa
krece sto vozi sve nas za Hag

Kumu se svida, sve gladi bradu
veli mi vidi, sve je pod spagu
ovi resurse koristit' znadu
svi bi mi trebali biti u Hagu

Ref.

Gledam ja kuma, pa di to ima
zveknem ga klompom u ocni zivac
**bo te Hag skup' s biciklima
ic'es ti meni u Remetinac

Ref.

Golubica

Ispod oka gledam te
mislim, jesi l' za mene
il' me parfem, odjeca
tek na nekog podsjeca

Izdaju te gutljaji
izgubljene ljubavi
a ni u mom slucaju
ruze bas ne cvjetaju

Srce cezne pa se zezne
kad sve skupa izbrojim
nema nade za nas dvoje
bolje da se izgubim

Ref. 2x
'Ej moja golubice bijela
sto je tebi pa si nevesela
je l' tvoj golub krila rasirio
pa te ostavio

Broj s tockom ja sam ti
uvijek tu na usluzi
drugi budem katkada
samo prvi nikada

Srce cezne pa se zezne
kad sve skupa izbrojim
nema nade za nas dvoje
bolje da se izgubim

Ref.

Srce cezne pa se zezne
kad sve skupa izbrojim
prije nego nas je troje
bolje da se izgubim

Ref. 2x

Svetinja

Kakvo je to doslo vrijeme
i brat, brata vara
sto nam rade lose sluge
losih gospodara
svaka laz je trn u kruni
mojih predaka, a gdje je istina

Nema rijeci, nema dara, niti pjesama
da sakriju moju muku
moja sjecanja
zlato daje, dusu krade
slatko progovara, guja iz njedara

Ref.
Ko to moje, ime doziva
cudni ljudi, cudnog imena
pa mi kunu, sto je svetinja
vjera, ljubav i domovina

Na sve strane dizu glave
ptice rugalice
sve je manje sretnih dana
sloge i pravice
a najbolji medju nama
nocu vodu piju, bijelo lice kriju

Ref. 2x


Thompson
Ivane Pavle II

Moj narode, pozdravimo Boga
on nam salje namjesnika svoga
sa nebesa poruka nam stize
na krilima vjere sve je blize

Svu mu ljubav poklonimo
naseg papu pozdravimo
aleluja, aleluja

Ref.
Ivane Pavle II
hrvatski te narod ljubi
u molitvi skupa s tobom
stojimo pred dragim Bogom
Ivane Pavle II
hrvatski te narod ljubi
Isusa i Gospu voli
i za Bozju milost moli

Cijeli zivot s puno dostojanstva
nosis brime naseg covjecanstva
zastitnice ovog Bozjeg stada
blagoslovi nasu zemlju sada

Ref.

Ivane Pavle II

Ref.

Hladno Pivo
Samar

Opet ti drhte ramena
moja malena
opet sam ti nesto kriv
zasto skrivas lice od masnice
koja se i ne vidi

Ti znas kad sam nervozan planem
pa mi ruka poleti
ali te moje tamne strane
ne znace da te ne volim

Kada psovke ti se guse u suzama
i kad ti padne glupost na pamet
ti se sjeti nasih malih curica
i tko ovdje zarađuje

Pa se pitaj da l' te boli bas toliko
moja mala glumice
kako je meni kad te volim ovoliko
trpiti tvoje ocijukanje

Kako te slijede pogledi
kako se lijepe po tebi
a ti ih zeljno upijas
mislis da ne vidim

Kako te slijede pogledi
kako se lijepe po tebi
cijelim tijelom uzivas
mislis da ne vidim

Mislis da ne vidim
tvoj me poljubac davi
tiho pomice
zatvara vrata i prozore
tvoje suze me drze u opsadi
strazare nervozni pogledi

Mislis da ne vidim
mislis da ne vidim
mislis da ne vidim
mislis da ne vidim

Kako te slijede pogledi
kako se lijepe po tebi
a ti ih zeljno upijas
mislis da ne vidim

Kako te slijede pogledi
kako se lijepe po tebi
cijelim tijelom uzivas
mislis da ne vidim
(3x)

Kako te slijede pogledi
kako se lijepe po tebi
a ti ih zeljno upijas
mislis da ne vidim

Kako te slijede pogledi
kako se lijepe po tebi
cijelim tijelom uzivas
mislis da ne vidim

Mislis da ne vidim


Hladno Pivo
Ne volim te

Ref.
Ne volim te, nit'
sam te ikad volio
na tvoje omiljeno
pitanje evo ti odgovor
bio sam mlad
i totalno zagorio
tako je valjda
sve to krenulo

Ustao sam ujutro
s glavom nateklom
i zakacio malim
noznim prstom o stol

Spotaknuo se
o tvoje papuce
u padu otkino zastor i
glavom puko u radioator

Htio sam ti baciti
vazu u glavu
kad si se probudila
i poslala me k vragu

Al' sam u agoniji bola
stenjao ispod stola
u grcu se previjao
kad mi je sinulo

Ref.

Od samoce i dobrog seksa
nastala je nasa veza
pocetni zar je bio zavidan

Da nisam svakoga dana
otkrio jos mana
si u mojim ocima samo
jos greska na nogama

Sto se smijes ko hijena
to mi toliko ne smeta
koliko neke druge navike

Nit' sto vrece od tampona
bacas stalno sa balkona
samo jedno
ipak ne razumijem

Nije mi jasno
(4x)

Sto ne zatvaras
zubnu pastu, ustvari

Ref. 2x

Hladno Pivo
Mlohava cuna

Tri kurtona skoro dvadeset kuna
zbrajam dok joj ljubim vrat
plus pice u gradu i dvije kutije pljuga
a meni mlohava cuna

Al' tako mi i treba kad pijem ko smuk
rek'o sam sebi vec milijun puta
necu pijan forsirati fuk
jer ce biti mlohava ćuna

Ref.
Mlohava cuna, mlohava cuna
mlohava cuna, mlohava cuna
toliko para i truda, a mlohava cuna

Sad koristim sve druge ekstremitete
skrivecki ispod popluna
ali nije ona vise dijete
ona zna sto je mlohava cuna

Ref. 2x

Ali vratit cu se do trafike
jer kutija je jos uvijek puna
mozda mi vrate mojih dvadeset kuna
kad im sapnem, mlohava cuna

Ref. 2x

srijeda, 02.08.2006.

ciganka

na jednom satu engleskog svi su se derali i pričali i odjednom nastane tišina.svi su slučajno zašutili.daliborka nije zašutila ona je počela prdit jer je mislila da se neće ćut od silne buke



| RECI ŠTO TE MUČIi (0) | PRILJEPI NA LIST | # |

<< Arhiva >>