Free Web Counter
Free Hit Counter čipijevoooooooooooo - japanska_buba - Blog.hr

japanska_buba

utorak, 13.09.2005.

čipijevoooooooooooo

LJUBAVNA PJESMA
Pablo Neruda

Ove nochi mogu napisati najtuzhnije stihove.

Napisati, na primjer: "Noch je puna zvijezda,
trepere modre zvijezde u daljini."

Nochni vjetar kruzhi nebom i pjeva.

Ove nochi mogu napisati najtuzhnije stihove.
Volio sam je, a katkad je i ona mene voljela.

U nochima, kao ova, drzhao sam je u svom naruchju.
Ljubio sam je, koliko puta, pod beskrajnim nebom.

Voljela me je, a katkada sam i ja nju volio.
Kako da ne ljubim njene velike nepomichne ochi.

Ove nochi mogu napisati najtuzhnije stihove.
Pomisao da je nema, Osjechaj da sam je izgubio.

Slushati beskrajnu noch, bez nje josh beskrajniju.
I stih pada na dushu kao rosa na livadu.

Nije vazhno shto je moja ljubav nije mogla zadrzhati.
Noch je zvjezdovita i ona je uz mene.

I to je sve. U daljini netko pjeva. U daljini.
Moja dusha je nespokojna shto ju je izgubila.

Kao da je hoche priblizhiti moj pogled je ishte.
Moje srce je ishte, a ona nije uz mene.

Ista noch odijeva bjelinom ista stabla.
Mi sami, oni od nekada, vishe nismo isti.

Vishe je ne volim, zaista, ali tako sam je volio.
Moj glas je iskao vjetar da joj dotakne uho.

Drugome. Pripast che drugome. Kao prije mojih poljubaca.
Njen glas, njeno sjajno tijelo, njene beskrajne ochi.

Vish je ne volim, zaista, a mozhda je ipak volim.
Tako kratka je ljubav, a tako pust je zaborav.

Jer sam je u nochima, kao ova, drzhao u svom naruchju,
moja je dusha nespokojna shto ju je izgubila.

Iako je ovo posljednja bol koju mi ona zadaje,
i ovi stihovi posljednji koje za nju pishem.


znam da ste svi vec ovo procitali ali meni to toliko draga pjesma da je zasluzila mjesto na mom blogu...

inace,danas sam skroz sjebana, ne da sam potistena ili tuzna, naprosto mi je beskrajno dosadno...

stalno sam nesto pusila na wc-u, muvala se po stolici, pisala sarala crtala, pricala, mjuzu slusala... nikako da se smirim. a sve zato sto mi je D-O-S-A-D-N-O-.

umjesto da izmisljaju inacice viagre (ljek se zove maca potent) mogi bi izmislit ljek koji podize kreativnost da mi nebude dosadno.

pozdrav svima idem spavat!(ako mi nebude predosadno da zaspem)

- 23:57 - Komentari (15) - Isprintaj - #