Objavljeno: srijeda, 04.07.2007.

ej ljudovi!!! bas sam happy....dadada upala sam u ekonomsku....yap....

yo piplsici moi....
SuTrA Se iDeM uPiSaT U EkOnOmSkU....jupiiiiii
bas sam sretna....sam da ne upadnem u razred s nekim umisljenim glupacama
e onda stvarno...mislim al to ce bit 100% jer nema svijeta bez takvih tako da
ce sigurno bit nekoliko takvih....
ljudovi moi ne kommate mi bas u zadnje vrijeme....smrc...smjuc,,,
nadam se (nada je kurva) da ce te mi na ovom postu komat vise nego
inace...zato se prihvatite posla...ddadada i pomozite rekordu.....
jedva cekam upoznat novi razred....jos ne mogu vjerovat
da ne idem vise u osnovnu...nikad vise.....
al nadam se da ce bit bolje u srednjoj...




Shot at 2007-07-04

Ae ljudi ne da mi se vise pisat....pozdravljam sve....i saljem svima puse!!!!
uzivajte mi preko praznika....sretno svima u novim skolama,u ljubavi...zivotu i itd...
volim vas...kess
by:narkomanka



[IMG]http://img530.imageshack.us/img530/2984/love458ry2.jpg[/IMG]


NOVO







eJ ljudofi moi....
meni je komp u kvaru....komam vam i pisem sa sestricinog kompa....
zeljela bi vam se zahvalit na komima i na jednom blogu i na drugom....srca ste i volim vas.....
nadam se da cu sakupit oko 300-400 koma dok me nema...zato se hvatajte tipkovnice i komajte mi
obaraj te rekord.....dadada pomozite svi rekordu.....
idem sad ja.....ubit ce mee sestricna koliko sam vec na internetu i sto svima vracam kome
ae ljudi volim vas.....pussaaa!!!


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.