Objavljeno: ponedjeljak, 02.07.2007.

yo piplsi...Pisem novi post iako mi se neda....ali moj "pametni" buraz me nagovorio da pisem zbog toga da u ovaj post stavim njegovu sliku..malo da ga reklamiram...hehe...et tako cure navalite.......

Danas sam bila na upise...predala sam papire u ekonomsku..objava je 4.7...zato
mi drzite fige da upadnem....ae boze molim te da upadnem....molite se za mene!!!!!
dadada...heh....
puno hvala....svima na komentarima....zlatni ste....al komajte mi mal vise inace sam imala
preko 200 komentara al u zadnje vrijeme ne bas....puno...
E da...cure moj vam buraz puni 20 g. 29 7. tak da je ono mal star al ajd moze proc....
stavit cu vam opet slide...pa se nagledajte....obratite pozornost na brata jer ce me bit ak
ne bude nekih komentara za njega.....
idem sad ja polako...vi komajte puno....naravno.....
ae ljudofi moi volim vas....i kissam u desni obraz....





to bi bilo to ljudofi...
ae pozdravljam sve....neda mi se nabrajat.....


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.