Objavljeno: ponedjeljak, 16.04.2007.

ljudi...Eo mene nazad...hihi

....dugo me nije bilo....ustvari jaaako duugo...a zasto? E pa zato sto mi je komp bio u kvaru
i nisam mogla na blog....a sad kad je popravljen ne mogu pisat stari nest nece,pa et
morala sam napravit novi....smijeh
puno hvala na kommima dok me nije bilo....skoro sam
srcani dobila kad sam vidila da imam preko 100 komentara!
puno hvala!!!yesyesyes
...E imam vam o svacem pricat...ne znam ni sama odakle
da pocnem...al ovo ne najvaznije pa eto....
ZELIM DA SVI ZNAJU: JA NISAM S MAGDICEM,TAKO DA
SVI ZNATE....NISAM I NEMOJ TE ME TO VISE ISPITIVAT
JER MI IDE NA ZIVCE....NE MOGU NI IZ KUCE NA MIRU
IZAC DA TO NEKO NE PITA!!!
onaj mali zvone margus je to provalio bez veze i to nakon naseg
prekida!! Ja nisam ko on da nakon prekida s nekim nadjem novoga...
on je sebi naso svabicu ne mora znacit da cu sad i ja!!!
E sad ovak dalje...hehe
ovo je za tovara iz tenja: Ostavio si mi kom da si htio nest napravit
prije nego sam osla kuc u petak kad smo bili vani!A sta to nisi stigo napravit? Ak smijem znat....sta nisi kad si u ned bio do mene? E da sorry sto sam otisla al znas zbog ceg...tak da...nemoj se ljutit please!
.....imala sam vam jos puno toga za pisat al koliko sam ljuta sve sam zaboravila!!!
....strasno...danas skola....aaa u k....headbangheadbang
...joj samo da znate sta se desilo s malim zvonetom....haha koji sprd..
neki znaju o cem pricam.....dada i znate da ima onu svabicu...da zenska je toliko opicena da je htjela spavat s njim...znam da glupo zvuci al je istina...strasno...meni je pozlilo skoro sam u nesvjest pala kad sam cula...ludlud
....i sto je najgore on je pristao....al nazalost zenska nije imala srece
malom se nije digo i rekla mu je da mora cekat da mu naraste! Jel vi mozete vjerovat kakav je to sprd..ja sam crkla od smijeha! Pol cepina o tome prica....hahahaha....a jebiga ponovo mu se zenska vraca na ljeto valjda ce mu tad uspjet!!! A kakva sam ja buudala...s kim sam bila.....uffnononoludludnamcorburninmad:
kad smo u srijedu bili na zidinama..moj lega i ja smo rostiljali....bilo je
super..ma naj....
al poslije je doso zvone,njegova svabica,mrco i frenki(brat od zvoneta)
moji iz raz kad su vidili njegovu zensku svi su popadali od smijeha...cjelim putem su pricali o njoj..kakva je...hehe...
joj....idem se spremat za skolu.....
puno pozdrava...nori,denisu,rastamanu,dori,josipu,kikici,jopi,ivani,moreni...
dini,kundi,igoru,teni..ekipi iz krleze,ekipi iz tenja...okolice itd....ma sve vas pozzz i kisssamm vasskisskiss
OSTAVITE KOJI KOMMMM!!!! pozzz


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.