Rubelj - Kiky

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Adis

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mića

Image Hosted by ImageShack.us


Moja lube...tj. Blesava glava

Image Hosted by ImageShack.us



Burazer Marko sa dinamovim igračima....Etto,Carlos...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mića i njegova Eva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Moj novi pes....Doni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


slatki etto

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja ljubav najveća - Miki

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ljubek i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


aaaaa...vidi Marija...ko mali pederčić

Image Hosted by ImageShack.us


Ja i moj Gustav

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Beta i Gustav

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


mmmmmmmm....krosani.....njam...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sušić i Josip

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Spužva bobo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sara i ja poslije noćnog kupanja

Image Hosted by ImageShack.us


Sara i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Branimir,Toni i
Šantek


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nikola i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Đuran i Banek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mario - zadnja večer....

Image Hosted by ImageShack.us


Sara

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Banek,Štefan,Dino i Đuran

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Josip,Sušić i Šime

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Edisa(best frendica) i jaaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Micek i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dečki s Paga (sexy)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja i moja maca

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Anćy i ja.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dokšićka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dugan i Repić

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dugan i Rubelj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blesava i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Legende: Cindrić i Čuljak

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Beta i Blesava

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Katarina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Valerija i Katarina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ninć

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja....s novom bojom kose......više nisam plavuša....hehehehehehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Daria i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nina i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Naj frendica Edisa i njezin brat Edis

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fešta kod Edise

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Micek(Dugan) i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blesava i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Rubelj i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen =)

Nešto o meni

sretansretan-zovem se....Ivana sretan

-zovu me... Usijana d hed ili Stipićka belj

-živim u...Zagrebu

-volim....dečke(dalmatince roflrofl,al nađe se i neki purger tuzan) sretan:

-ne volim....umišljene ljudove nonono

-slušam...skoro pa sve..... sretan

-ne slušam...starce,tj...samo mamu ne slušam...hihihi

Inače idem u 3. razred srednje Veterinarske škole
Škola je super samo je "malo" teška
Obožavam ić na more(naravno zbog dalmatinaca)
Ljetujem na Pagu
Da vam predstavim svoje dvije best frendice.....
a to su

Beta i Edisa
-cure su super,zakon,obadvije su otkačene i lude....a dosta o njima ima i drugih ljudova...hehehehesmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
a sad da vam predstavim i druge frendice,a i frendove(nađe se neki)

Nives-Nina-Ninć......sjedim s njom u klupi...i jako je volim......jubek moj......cura je super.....i zato je volim.....

Sara i Jelena-frendice s mora,da njih tamo nema......bolje da i ne mislim na to... cure su super..zajebavamo se..gledamo.dečkiće...wink

Dugan i Repić -prije su sjedili ispred mene kadsam ja sjedila u drugoj klupi... nononono Al dečki su ok...ma šta ok....super su...ne znam šta bih bez njih,kaj bi ja bez Dugana...miceka mog....i Repića....

Mihaela-Blesava glava-Schnappi-,moja mihaelica,tj.blesava glava.tj.schnappi..... prije sam snjom sjedila u klupi..al me ostavila zbog druge........ponekad me malo živcira,al šta se može......hehehehe cura je ono....ajd..ok je..... A lube moja...znaš da ja tebe jako volim..... šteta kaj se u školi baš ne družimo kao i nekad...al zato postoji MSN.....hehehehee

Đuro
moj mali micek..slatka moja bebica... hehehe... sretan
To vam je moj dragi...ljubav moja... cerekcerekkisskiss
Zove se Ivan...dosta smo dugo zajedno....i jako sam zaljubljena u njega....

Banek Đurin najbolji frend....dečko je lud...mislim lud u pozitivnom smislu...hehehe....zakon je...
zanima se za Betu...al Beta ga neće...a kad je glupa....
Al dobro..neće se on još dugo zanimat za nju....ž

Štefan frend s Paga....tip je super....roker...ma zakon je...zajebava se kad god stigne... inače..nije čistokrvni dalmatinac...kaj je u redu.....heheheh

moj e-mail(ima ih 2)

stipicka17@net.hr
mandrepag@hotmail.com



Svi imaju neke abecede.....baš sam bila po blogovima..i svi ih imaju..samo ja ne....pa onda evo moje abecede....

A - Auto - jednog dana ću položit pa ću se vozit u svom autiću

B Bicikl - naučila ga vozit kad sam imala 6 godina...bez pomočnih kotača.... sretan

C Cipele - baš ih ne volim nosit...više volim tenisice....

Č Čuljak - heheheh...on mi prvi pao na pamet....frend iz razreda....bosanac

D Dugan - zlato moje....super frend..ne znam kaj bi bez njega....

E Edisa - best frendica... luda cura...znamo se već 16 godina...nikad se nismo ozbiljno posvađale,samo nekad zbog neke gluposti,npr:zbog neke igračke.. hehehe

F Forneti...mmmm....fino...najbolji su oni sa sirom..njami,njami....

G Griva (moja kosa) - imam veliku grivu...ne znam kaj bi sa njom napravila..jedva je nekak namjestim da bude na mjestu

H Hajduk - hmmm...klub za koji navijam..mislim....sad me više i ne zanima baš kak igra... al jbg... H kao Hajduk

I Ivan - ime mog dragog...ljubav moja... puno ga volim... cerekcerek

J Jagode - njami...još kad na njih stavim šlaga....predobro...

K Kuća - živim u jednoj velikoj kući od tri kata....i ne mogu se zamislit da živim u stanu.....

L Lutka - prije sam imala puno lutki..onih velikih...od jednog metra....al sad sam sve to dala sestrični..hehhe

Lj Ljubav - nešto fakat lijepo...sad sam prvi put nekog zavolila...i fakat je lijep osjećaj kad nekog voliš,a još bolji kad znaš da i druga osoba voli tebe

M Mandre - tamo ljetujem...to je jedno malo mjesto na Pagu...super mi je tam....al sad malo rjeđe idem prek godine tam,prije sam stalno išla,kad god sam mogla

N Nives - ljubek moj,frendica iz škole,stalno mi dosađuje pod satovima,neš mi priča,al ja ju nikad ne slušam...heheheh...zajebavam se....ma ja nju jako volim...

Nj Njoki - najbolje jelo....mmmmm....nema bojeg..još kad mi to mama napravi...ti su njoki najbolji...

O Ogledalce - nešto kaj baš ne volim,al imam u sobi jedno veliko ogledalo,pa onda kad Edisa dođe,ona se tam stalno gleda...jer moje ogledalo ne laže...hehehe

P Pag - najbolje mjesto za ljetovanje...samo nemojte dolazit..jer je ionako već krcat ....

R Rex - moj pas...al je uspavan..jer je ugrizao mog bratića....a on ga je provocirao..još ga nisam prebolila...fali mi

S Subota - najbolji dan u tjednu...spavam do kad hoću...hehehhe

Š Šupak meraklija - tak se na bosanskom kaže za pedera...

T Tetovaža - jednog dana bi si htjela napravit jednu malu na gležnju,ili na ramenu....

U Usijana - tak me moj dragi Dugan nazvao...ne znam zbog čega..tak mu je došlo...

V Vena - joooj...mrzim vadit krv iz vene....to mi je neš najgore....nekad se onesvjestim....al uglavnom mi se vrti u glavi..i budem blijeda ko krpa....

Z Zvonko - lik iz crtića hehehehehe

Ž žena - hehehe..jednog dana bit ću nekome žena.... hehehehehe...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
linkovi koje čitam:



schnappi
Cindrić

mia
Vanja

ponedjeljak, 12.11.2007.

sretansretansretansretanOjla....wavewavewave
Evo mene....napokon se sjetila da napišem novi post.....bilo mi je i vrijeme...smijehsmijeh
Mislim....baš i nemam o čem pisat...al ok...budem već nešto smislila...



ŠKOLA
Ma u školi je super....zajebancija....ma odlično....sa prvišicama se još nismo sprijateljili..tj.mislim na ove jedne kujice s kojima nismo dobri od početka šk.godine....a to su Žutača i Čuba....snorki,snorki.....o snorki,snorki..rok,rok...(to govorimo kad prođe Čuba kraj nas....mislim..ja sam dobra curica..pa ja to ne govorim...ja sam pristojna...) smijehsmijeh
Imaju dvije cure s kojima smo si dobre...a to su Zoki i Seka....cure su zakon...a ima i jedna Darija....cura je baš simpa...na početku godine me je tak živcirala a onda kad smo se upoznale skužila sam da je cura fakat super....luda je....smijehsmijeh
Onda ima jedna Kika....ajme kak ta cura brzo priča....ne možeš uopće slušat kaj priča..jer joj se moraš smijat..a i ne možeš uhvatit sve kaj priča..pa mora ponovljat nekoliko puta.... smijehsmijeh
Kaj se tiče profesora....ajd...sve je u redu... samo kaj Gabrijel(prof iz hrv.) jooooj...sad kad sam se njega sjetila....kak je prof glup....a kak tek boduje testove....Bože sačuvaj...
Pisali mi test iz gramatike..mislim..nisam ja niš za taj test učila..pa sam zadovoljna kaj sam dobila 2....al na dan kad smo ga pisali...Nives i ja predale među prvima test...i onda je on valjda rekao da smo test dobro napisale....mi se nadale da ćemo možda dobit 3...dobro...Nives je mislila da će dobit više..jer je ona fakat učila....i na kraju obadvije dobijemo 2....
tuzantuzan
A dobro....meni je u školi fakat krenulo...imam samo jednu jedinicu..i to iz fizike iz zadataka....a u četvrtak ću dobit iz kemije....ma to budemo svi dobili..jer nam profa nije ni najvaila test...a taj dan smo pisali matišu i uzgoj....pa onda kak budu sve jedinice..profa ih neće upisat u imenik..hehehehe.....
Ne smijem si dopustit da opet imam 1 na kraju iz kemije...sad moram učit....yesyesyes


LJUBAV

Ah...ta ljubav.....cerekcerekcerek
Ma sve super....Đuro i ja 5mj. skupa...aha....5mj!!!! yesyesyes
Fakat mi je super s njim....ah.....volim ga...on voli mene....cerekcerekcerek
Ma zakon...hehehehe
U subotu sam ga vodila van....bilo je super....sretansretan
kak sam ga neki dan naživcirala zbog nečeg kaj mu nisam htjela reć...pa je rekao da sam zločesta pa će me kaznit....prvo sam mislila da se zajebava...al nije se zajebavao....kad smo se u subotu našli...čupao me je za kosu....a mi bili na gl.kolodvoru..a drugi ljudi samo gledaju....a ja umirem od smijeha...a glava me tak bolila....smijehsmijehsmijeh
prestao je tek kad smo ušli na bus koji vozi za v.goricu..vodila sam ga na Bundek...bilo nam je super...fakat...moram opet sve to ponovit..bez čupanja..hehehhe
Onda sam ga vodila u Kolding...to je neki kafić...to je tam engdje kod trga..ne znam kak se ulica zove...lipo je tam....yesyesyes
Onda smo oko 11 krenuli jer sam ja morala stić na zadnji bus u ponoć i pet....i tak mi čekamo tramvaj na glavnom....i sad on sjedi na klupi ja njemu u krilu...al tak da sam ja svoje noge provukla tam ispod naslonjača...i sad kak nam nije dolazio tramvaj za dubec...išao je onaj za Kvatrić..pa kao idemo na taj...i sad se Đuro počeo dizat sa klupice..a ja sam njemu još buila u krilu...nisam se stigla otkvačit od njega...a kak je on mislio da ću se otkvačit..on je počeo trčazt..i tak sam ja pala na leđa...tj...više na guzicu..i ostala neko vrijeme ležat na sred glavnog..yesyesyes kak sam se tek smijala....brijem da su me neki ljudi vidili..hehehehe....al dobro stigli smo an tramvaj...i imala sam sreće..taj je tramvaj vozio do spremišta dubrava..pa sam stigla na zadnji bus....jej....
smijehsmijehsmijeh




Za dva tjedna mi se susjeda udaje...a taj ću vikend bit sama doma....tj...bit će mi ovaj mlađi brat...al njega ko da i nema...hehehe
i sad ne znam...dal da ostanem doma...il da odem na svadbu...
Brijem da ću ipak ić na svadbu....jer mi se baš pleše..a bit će svi iz ulice pa će bit super....dobro..bit će jedan debil kojeg ne želim ni pogledat...sad...se samo nadam da neće ić...jer tog lika ne.. mogu smislit...jooooj....kaj sam se sad nejga sjetila...bezveze se naživcirala....headbangheadbangheadbang
ma budem ja išla na svadbu...moram se isplesat....malo popit koju čašicu više...partypartypartyparty
malo papat.....njaminjaminjaminjami mmmmmmmmmm...........kolači....njami,....najmi.....



Ajd...odo ja sad.....tko čita ovaj blog..neka ostavi komentara....bar jedan....sretansretan
mahmahmah
wavewavewave
kisskisskiss



| CoLoR My WoRlD (11) | Or ShUt Up | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.