Rubelj - Kiky

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Adis

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mića

Image Hosted by ImageShack.us


Moja lube...tj. Blesava glava

Image Hosted by ImageShack.us



Burazer Marko sa dinamovim igračima....Etto,Carlos...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mića i njegova Eva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Moj novi pes....Doni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


slatki etto

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja ljubav najveća - Miki

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ljubek i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


aaaaa...vidi Marija...ko mali pederčić

Image Hosted by ImageShack.us


Ja i moj Gustav

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Beta i Gustav

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


mmmmmmmm....krosani.....njam...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sušić i Josip

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Spužva bobo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sara i ja poslije noćnog kupanja

Image Hosted by ImageShack.us


Sara i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Branimir,Toni i
Šantek


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nikola i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Đuran i Banek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mario - zadnja večer....

Image Hosted by ImageShack.us


Sara

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Banek,Štefan,Dino i Đuran

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Josip,Sušić i Šime

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Edisa(best frendica) i jaaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Micek i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dečki s Paga (sexy)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja i moja maca

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Anćy i ja.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dokšićka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dugan i Repić

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dugan i Rubelj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blesava i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Legende: Cindrić i Čuljak

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Beta i Blesava

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Katarina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Valerija i Katarina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ninć

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja....s novom bojom kose......više nisam plavuša....hehehehehehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Daria i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nina i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Naj frendica Edisa i njezin brat Edis

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fešta kod Edise

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Micek(Dugan) i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blesava i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Rubelj i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen =)

Nešto o meni

sretansretan-zovem se....Ivana sretan

-zovu me... Usijana d hed ili Stipićka belj

-živim u...Zagrebu

-volim....dečke(dalmatince roflrofl,al nađe se i neki purger tuzan) sretan:

-ne volim....umišljene ljudove nonono

-slušam...skoro pa sve..... sretan

-ne slušam...starce,tj...samo mamu ne slušam...hihihi

Inače idem u 3. razred srednje Veterinarske škole
Škola je super samo je "malo" teška
Obožavam ić na more(naravno zbog dalmatinaca)
Ljetujem na Pagu
Da vam predstavim svoje dvije best frendice.....
a to su

Beta i Edisa
-cure su super,zakon,obadvije su otkačene i lude....a dosta o njima ima i drugih ljudova...hehehehesmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
a sad da vam predstavim i druge frendice,a i frendove(nađe se neki)

Nives-Nina-Ninć......sjedim s njom u klupi...i jako je volim......jubek moj......cura je super.....i zato je volim.....

Sara i Jelena-frendice s mora,da njih tamo nema......bolje da i ne mislim na to... cure su super..zajebavamo se..gledamo.dečkiće...wink

Dugan i Repić -prije su sjedili ispred mene kadsam ja sjedila u drugoj klupi... nononono Al dečki su ok...ma šta ok....super su...ne znam šta bih bez njih,kaj bi ja bez Dugana...miceka mog....i Repića....

Mihaela-Blesava glava-Schnappi-,moja mihaelica,tj.blesava glava.tj.schnappi..... prije sam snjom sjedila u klupi..al me ostavila zbog druge........ponekad me malo živcira,al šta se može......hehehehe cura je ono....ajd..ok je..... A lube moja...znaš da ja tebe jako volim..... šteta kaj se u školi baš ne družimo kao i nekad...al zato postoji MSN.....hehehehee

Đuro
moj mali micek..slatka moja bebica... hehehe... sretan
To vam je moj dragi...ljubav moja... cerekcerekkisskiss
Zove se Ivan...dosta smo dugo zajedno....i jako sam zaljubljena u njega....

Banek Đurin najbolji frend....dečko je lud...mislim lud u pozitivnom smislu...hehehe....zakon je...
zanima se za Betu...al Beta ga neće...a kad je glupa....
Al dobro..neće se on još dugo zanimat za nju....ž

Štefan frend s Paga....tip je super....roker...ma zakon je...zajebava se kad god stigne... inače..nije čistokrvni dalmatinac...kaj je u redu.....heheheh

moj e-mail(ima ih 2)

stipicka17@net.hr
mandrepag@hotmail.com



Svi imaju neke abecede.....baš sam bila po blogovima..i svi ih imaju..samo ja ne....pa onda evo moje abecede....

A - Auto - jednog dana ću položit pa ću se vozit u svom autiću

B Bicikl - naučila ga vozit kad sam imala 6 godina...bez pomočnih kotača.... sretan

C Cipele - baš ih ne volim nosit...više volim tenisice....

Č Čuljak - heheheh...on mi prvi pao na pamet....frend iz razreda....bosanac

D Dugan - zlato moje....super frend..ne znam kaj bi bez njega....

E Edisa - best frendica... luda cura...znamo se već 16 godina...nikad se nismo ozbiljno posvađale,samo nekad zbog neke gluposti,npr:zbog neke igračke.. hehehe

F Forneti...mmmm....fino...najbolji su oni sa sirom..njami,njami....

G Griva (moja kosa) - imam veliku grivu...ne znam kaj bi sa njom napravila..jedva je nekak namjestim da bude na mjestu

H Hajduk - hmmm...klub za koji navijam..mislim....sad me više i ne zanima baš kak igra... al jbg... H kao Hajduk

I Ivan - ime mog dragog...ljubav moja... puno ga volim... cerekcerek

J Jagode - njami...još kad na njih stavim šlaga....predobro...

K Kuća - živim u jednoj velikoj kući od tri kata....i ne mogu se zamislit da živim u stanu.....

L Lutka - prije sam imala puno lutki..onih velikih...od jednog metra....al sad sam sve to dala sestrični..hehhe

Lj Ljubav - nešto fakat lijepo...sad sam prvi put nekog zavolila...i fakat je lijep osjećaj kad nekog voliš,a još bolji kad znaš da i druga osoba voli tebe

M Mandre - tamo ljetujem...to je jedno malo mjesto na Pagu...super mi je tam....al sad malo rjeđe idem prek godine tam,prije sam stalno išla,kad god sam mogla

N Nives - ljubek moj,frendica iz škole,stalno mi dosađuje pod satovima,neš mi priča,al ja ju nikad ne slušam...heheheh...zajebavam se....ma ja nju jako volim...

Nj Njoki - najbolje jelo....mmmmm....nema bojeg..još kad mi to mama napravi...ti su njoki najbolji...

O Ogledalce - nešto kaj baš ne volim,al imam u sobi jedno veliko ogledalo,pa onda kad Edisa dođe,ona se tam stalno gleda...jer moje ogledalo ne laže...hehehe

P Pag - najbolje mjesto za ljetovanje...samo nemojte dolazit..jer je ionako već krcat ....

R Rex - moj pas...al je uspavan..jer je ugrizao mog bratića....a on ga je provocirao..još ga nisam prebolila...fali mi

S Subota - najbolji dan u tjednu...spavam do kad hoću...hehehhe

Š Šupak meraklija - tak se na bosanskom kaže za pedera...

T Tetovaža - jednog dana bi si htjela napravit jednu malu na gležnju,ili na ramenu....

U Usijana - tak me moj dragi Dugan nazvao...ne znam zbog čega..tak mu je došlo...

V Vena - joooj...mrzim vadit krv iz vene....to mi je neš najgore....nekad se onesvjestim....al uglavnom mi se vrti u glavi..i budem blijeda ko krpa....

Z Zvonko - lik iz crtića hehehehehe

Ž žena - hehehe..jednog dana bit ću nekome žena.... hehehehehe...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
linkovi koje čitam:



schnappi
Cindrić

mia
Vanja

srijeda, 26.09.2007.

Evo napokon novog posta

Svašta se dogodilo od zadnjeg posta....mislim nema niš posebno zanimljivo kaj je bilo....sam sam to tak rekla.... sretansretan
Ovako...prije nekih dva tjedna..u Zg su došli Štefan i Marijana(frendovi s Paga-ak netko ne zna tko su)...uglavnom..fakat su me iznenadili kad su mi javili da su u Zg-u jer mi uopće nisu ni spominjali da će doć...
I tak smo se Ninć i ja dogovorile da ćemo se nać s njima...trebali smo se nać jedan petak s njima u 17h...i tak mi njih čekamo...otišle smo tam u kafić di Đuran radi (radio je sretan) i onda oni nama jave da će doć oko 18h a ne 17....i nas dve ono...ajd budemo ih pričekali....i onda oko 18h oni nama jave da će tek u 20h doć na trg,ne mogu prije....pa smo se Ninć i ja pokupile iz kafića i otišle u megić neš žderat. njaminjaminjaminjami.bile smo fakat gladne...tam sam ja Nives malo brukala preed ljudima..tj. ja sam samu sebe brukala svojim ponašanjem...al jebiga... sretansretan
Kad smo fino neš papale...idemo mi van iz megića..kad ono sretnemo Rubelje....pas mo se njima prikrpali...malo im dosađivali...zujozujonut
I napokon smo se oko 20h našli s ovima s Paga....Nives i ja smo ih izgrlili,izljubili....yesyesyesyes
Fakat sam se tu večer dobro zabavila....u kafiću smo se raspjevali....pjevapjevapjeva
I tak mi je bilo žao kad sam morala ić doma...trebala bi ove u zet-u molit da stave zadnji bus da ide u npr. 1:30,a ne u 00:05..... burninmadburninmadburninmad
A jebiga...moram uvijek ić s tim zadnjim..


Moji planiraju ić sljedeći vikend u Bosnu...pa ću možda i ja ić...moram ić malo u shopping...a mozda i ne odem....vidit ću kak će bit situacija u školi.... A mama mi ide na Brijune i hoće da idem s njom....a ja se izvlačim da kao ne mogu...moram učit....pa onda kaj ću ja tamo....blabla....a to ona ide sa ovim svojim kolegicama s posla...svake godine dobiju besplatno putovanje na neko mjesto...pa onda i ja nekad idem ak ima mjesta....išla sam jedne godine kad su išlu u Padovu,pa onda kad su išli negdje u Sloveniju ne sjećam se di...i kad su išli u Budimpeštu...a to sam išla samo zato kaj je izvan Hrvatske.....a sad da idem na Brijune..nema šanse....


U prošli petak su moji otišli na Pag....trebala sam i ja ić s njima...al ja sam rekla kao da moram učit...kao da znam ak odem tam ,knjigu neću ni pogledat...i tak ja ostala cijeli vikend sama doma..tj.bio mi je i brat...al za njega lako... zubozubozubosmijehsmijeh
Kak sam od Đurana dobila bocu Amara kad sam se vratila s mora...to se odonda nije popilo pa smo se Ninć i ja dogovorile da će ona prije neg odemo van doć kod mene...pa ćemo to popit i onda onak pijane ić van....al na kraju smo popile svaka jednu čašu amara....nije nam baš pasao...smijehsmijeh Uglavnom...nismo se napile...iako jeNives i to malo amara malo lupilo u glavu...
Prvo smo išle u Stross,tam smo sreli neke prvašiće iz naše škole,ja ih nisam ni prepoznala...al zato Nives je...sretan Tam su se opet neki likovi htjeli šorat...fakat ti dečki nemaju nikakvog pametnijeg posla....
Ono...prvo u Stross-u svi lijepo plešemo..i čim neko kaže da je vani šora..odmah svi dečki..kao stampedo idu van..da vide ko se šora...kao onda će se i oni šorat...blablabla....dosadno.... dečki su malo ludludludludludludlud
A i Nives i ja smo se u Stross-u htjele potuć tam s onima koji su stalno prolazili i nisu nam omogućavali da normalno plešemo.... smijehsmijeh
S nama su još bili Seni,Cerić,Ante,pa....još neki kojima se ne mogu sjetit imena....
U Stross-u smo bile do 23h,pa smo otišle u Saloon jer smo imali pozivnice za party...ono..party je bio ok...mogao je bit i bolji....
Tam sam vidila neke ljude koje nisam htjela viditnonono....a bili su i oni koje sam htjelayesyes
Ja sam u Saloonu ostala do 1 pa sam se išla nać sa Đuranom....onda smo nas dvoje išli u jedan kafić popit neš alkoholno...ja sam popila duplu jeger-kolu...yeah...hehehehhehe.... malo me zagrijalo...al ne dovoljno....yesyesyes
Doma sam došla oko pola 5,a svojima sam rekla da sam već u 2 bila doma....smijehsmijehsmijeh



Škola.....katastrofa...uopće mi se neda ić....mislim da mi se ić....al mi se neda.... smijehsmijehsmijeh
Prošli tjedan me profa pitala parazite i dala mi jedan...al kao oprostila mi je pa nije zapisala u rubriku..i tak ona mene opet jučer pita...a ja baš nisam učila..i dođe ona meni kao kak sam ja prošli put odgovarala sad će me pitat neš teže...a ja ono...nemojte profesorice....al ipak me pitala..i dala mi dvojkicu...još ona kaže...kao vidi se da sam učila..i ja mislila da će mi dat 3,a ona meni da 2....al dobro...bolje to neg 1... thumbupthumbupthumbup

Jučer smo Blesava i ja išle u T-mobile centar da si ona zablokira karticu koju je izgubila i da podigne novu....
I sad mi tam dođemo...i komentiramno ovog jednog stričeka koji tam radi..mislim...striček ima 25-27godina...joj...ne mogu se sjetit kak se zove....a da....zove se Saša....dobar je...dobar....hehehehehe.uglavnom...Blesava mi rekla kak je lik baš zgodan da ima neš kaj ju privlači-tak neš u tom stilu....a ja njoj kažem...možda ju privlači kaj nosi naočale kao i ona.... sretan
Sad ne znam dal nas je lik čuo....al kad je Blesava došla na red...on se stalno smješkao....a ja stojim iz Blesave i samo se smijem...
I sad ti on nju ispituje nekšto u vezi mobitela...i sad treba reć pin1,pin2 i ta sranja...a ona mislila da to sve mora znat napamet...i kak neš nije znala...dođe ona njemu kao jel može pogledat na papir di ima to zapisano..a on se nasmije i kaže pa anravno nije ovo ispitivanje kao u školi pa da ne smije gledat....hehehehe....e a ja umirem od smijeha.... smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
I tak kad smo to obavile išle smo prema trgu jer sam se ja trebala nać s mamom da kupimo knjige....i tak mi hodamo..hodamo..ja se smijem...i kad ono u jednom kafiću na cvjetnom....vidim svog bivšeg....mislila sam da ga više nikad neću vidit...al jebiga..kad sam najmanje očekivala da ću ga vidit on se pojavi...joj....koji je to debil....budala purgerska.... hehehehe....

E da....neki su me ljudi u školi fakat razočarali....Mislila sam da im mogu vjerovat da neće drugima govorit kaj im ja kažem.... Neću spominjat te osobe imenom...al neki znaju tko su.... Fakat ne mogu vjerovat za jednu osobu s kojom sam se prošle godine družila i bile si super da me iznevjerila....žalosno....nono


I tako...uskoro je mom dragom rođendan...sutra ću mu ić nešto kupit...al nesmijem reć kaj.... smijehsmijehsmijeh
Nadam se da će mu se svidit to kaj bum mu kupila....sretansretan

Ovaj tjedan smo ujutro u školi....i ja nikak da se naspavam....pisali smo fiziku...moram dobit 2....bar iz teorije...a zadatke ću sigurno dobit 1....to već znam...
Onda danas smo dovršavali plakate iz malih životinja....imali smo te neke referate iz pasmina pasa....u grupi sam bila s Nives,Nenom,Tonkom i Danijelom.....imali smo za obradit ptičare...i uglavnom...danas smo to napokon dovršili...i naš će plakat bit izložen na hodinku u školi...jeeeeeeeeee.........nema ljepšeg plakata od našeg....ima da dobijemo bar 3 petice.... roflroflroflrofl

Joj...sad se sjetila ovih cura iz prvog razreda..joj što su te cure umišljene....neznam se koja je umišljenija....
Ima jedna Žutača...ajme...cura je ono....žuta.... yes
Danas am napokon upoznala drugu Stipićku u školi...ajd...cura je ok...malo smotana...al dobra je....nije umišljena..a to je najvažnije....hehehehehe....


Pitanje za moju Blesavu glavicu....lube moja...kad ćemo u T-mobile??????? hehehehehehehe
Lube...puno te vojim.... kisskisskisskiss



| CoLoR My WoRlD (5) | Or ShUt Up | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.