Rubelj - Kiky

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Adis

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mića

Image Hosted by ImageShack.us


Moja lube...tj. Blesava glava

Image Hosted by ImageShack.us



Burazer Marko sa dinamovim igračima....Etto,Carlos...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mića i njegova Eva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Moj novi pes....Doni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


slatki etto

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja ljubav najveća - Miki

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ljubek i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


aaaaa...vidi Marija...ko mali pederčić

Image Hosted by ImageShack.us


Ja i moj Gustav

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Beta i Gustav

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


mmmmmmmm....krosani.....njam...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sušić i Josip

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Spužva bobo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sara i ja poslije noćnog kupanja

Image Hosted by ImageShack.us


Sara i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Branimir,Toni i
Šantek


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nikola i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Đuran i Banek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mario - zadnja večer....

Image Hosted by ImageShack.us


Sara

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Banek,Štefan,Dino i Đuran

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Josip,Sušić i Šime

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Edisa(best frendica) i jaaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Micek i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dečki s Paga (sexy)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja i moja maca

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Anćy i ja.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dokšićka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dugan i Repić

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dugan i Rubelj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blesava i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Legende: Cindrić i Čuljak

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Beta i Blesava

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Katarina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Valerija i Katarina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ninć

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja....s novom bojom kose......više nisam plavuša....hehehehehehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Daria i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nina i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Naj frendica Edisa i njezin brat Edis

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fešta kod Edise

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Micek(Dugan) i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blesava i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Rubelj i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen =)

Nešto o meni

sretansretan-zovem se....Ivana sretan

-zovu me... Usijana d hed ili Stipićka belj

-živim u...Zagrebu

-volim....dečke(dalmatince roflrofl,al nađe se i neki purger tuzan) sretan:

-ne volim....umišljene ljudove nonono

-slušam...skoro pa sve..... sretan

-ne slušam...starce,tj...samo mamu ne slušam...hihihi

Inače idem u 3. razred srednje Veterinarske škole
Škola je super samo je "malo" teška
Obožavam ić na more(naravno zbog dalmatinaca)
Ljetujem na Pagu
Da vam predstavim svoje dvije best frendice.....
a to su

Beta i Edisa
-cure su super,zakon,obadvije su otkačene i lude....a dosta o njima ima i drugih ljudova...hehehehesmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
a sad da vam predstavim i druge frendice,a i frendove(nađe se neki)

Nives-Nina-Ninć......sjedim s njom u klupi...i jako je volim......jubek moj......cura je super.....i zato je volim.....

Sara i Jelena-frendice s mora,da njih tamo nema......bolje da i ne mislim na to... cure su super..zajebavamo se..gledamo.dečkiće...wink

Dugan i Repić -prije su sjedili ispred mene kadsam ja sjedila u drugoj klupi... nononono Al dečki su ok...ma šta ok....super su...ne znam šta bih bez njih,kaj bi ja bez Dugana...miceka mog....i Repića....

Mihaela-Blesava glava-Schnappi-,moja mihaelica,tj.blesava glava.tj.schnappi..... prije sam snjom sjedila u klupi..al me ostavila zbog druge........ponekad me malo živcira,al šta se može......hehehehe cura je ono....ajd..ok je..... A lube moja...znaš da ja tebe jako volim..... šteta kaj se u školi baš ne družimo kao i nekad...al zato postoji MSN.....hehehehee

Đuro
moj mali micek..slatka moja bebica... hehehe... sretan
To vam je moj dragi...ljubav moja... cerekcerekkisskiss
Zove se Ivan...dosta smo dugo zajedno....i jako sam zaljubljena u njega....

Banek Đurin najbolji frend....dečko je lud...mislim lud u pozitivnom smislu...hehehe....zakon je...
zanima se za Betu...al Beta ga neće...a kad je glupa....
Al dobro..neće se on još dugo zanimat za nju....ž

Štefan frend s Paga....tip je super....roker...ma zakon je...zajebava se kad god stigne... inače..nije čistokrvni dalmatinac...kaj je u redu.....heheheh

moj e-mail(ima ih 2)

stipicka17@net.hr
mandrepag@hotmail.com



Svi imaju neke abecede.....baš sam bila po blogovima..i svi ih imaju..samo ja ne....pa onda evo moje abecede....

A - Auto - jednog dana ću položit pa ću se vozit u svom autiću

B Bicikl - naučila ga vozit kad sam imala 6 godina...bez pomočnih kotača.... sretan

C Cipele - baš ih ne volim nosit...više volim tenisice....

Č Čuljak - heheheh...on mi prvi pao na pamet....frend iz razreda....bosanac

D Dugan - zlato moje....super frend..ne znam kaj bi bez njega....

E Edisa - best frendica... luda cura...znamo se već 16 godina...nikad se nismo ozbiljno posvađale,samo nekad zbog neke gluposti,npr:zbog neke igračke.. hehehe

F Forneti...mmmm....fino...najbolji su oni sa sirom..njami,njami....

G Griva (moja kosa) - imam veliku grivu...ne znam kaj bi sa njom napravila..jedva je nekak namjestim da bude na mjestu

H Hajduk - hmmm...klub za koji navijam..mislim....sad me više i ne zanima baš kak igra... al jbg... H kao Hajduk

I Ivan - ime mog dragog...ljubav moja... puno ga volim... cerekcerek

J Jagode - njami...još kad na njih stavim šlaga....predobro...

K Kuća - živim u jednoj velikoj kući od tri kata....i ne mogu se zamislit da živim u stanu.....

L Lutka - prije sam imala puno lutki..onih velikih...od jednog metra....al sad sam sve to dala sestrični..hehhe

Lj Ljubav - nešto fakat lijepo...sad sam prvi put nekog zavolila...i fakat je lijep osjećaj kad nekog voliš,a još bolji kad znaš da i druga osoba voli tebe

M Mandre - tamo ljetujem...to je jedno malo mjesto na Pagu...super mi je tam....al sad malo rjeđe idem prek godine tam,prije sam stalno išla,kad god sam mogla

N Nives - ljubek moj,frendica iz škole,stalno mi dosađuje pod satovima,neš mi priča,al ja ju nikad ne slušam...heheheh...zajebavam se....ma ja nju jako volim...

Nj Njoki - najbolje jelo....mmmmm....nema bojeg..još kad mi to mama napravi...ti su njoki najbolji...

O Ogledalce - nešto kaj baš ne volim,al imam u sobi jedno veliko ogledalo,pa onda kad Edisa dođe,ona se tam stalno gleda...jer moje ogledalo ne laže...hehehe

P Pag - najbolje mjesto za ljetovanje...samo nemojte dolazit..jer je ionako već krcat ....

R Rex - moj pas...al je uspavan..jer je ugrizao mog bratića....a on ga je provocirao..još ga nisam prebolila...fali mi

S Subota - najbolji dan u tjednu...spavam do kad hoću...hehehhe

Š Šupak meraklija - tak se na bosanskom kaže za pedera...

T Tetovaža - jednog dana bi si htjela napravit jednu malu na gležnju,ili na ramenu....

U Usijana - tak me moj dragi Dugan nazvao...ne znam zbog čega..tak mu je došlo...

V Vena - joooj...mrzim vadit krv iz vene....to mi je neš najgore....nekad se onesvjestim....al uglavnom mi se vrti u glavi..i budem blijeda ko krpa....

Z Zvonko - lik iz crtića hehehehehe

Ž žena - hehehe..jednog dana bit ću nekome žena.... hehehehehe...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
linkovi koje čitam:



schnappi
Cindrić

mia
Vanja

srijeda, 23.05.2007.

Evo novog posta

Evo napokon sam se sjetila napisat novi post.....
A i imam dosta komentara...uglavnom od Blesave....(hvala ti....baš si srce.....) hvala kaj me reklamiraš....
Ovako.....u subotu sam išla na Bundek sa društvom.....a to su oni uobičajeni.....pa da napišem....
Beta,Edisa,Nives,Suzana,Mihaela,ja,Dugan,Fičko,Čuljak i Nemet....nisam valjda nikog zaboravila.....
Bilo je super kao i obično....roštiljali smo....
malo nam je dugo trebalo da zapalimo vatru...al smo je zapalili.....thumbupthumbup
Mi ......cure.....smo kupile ono kaj ćemo jest.....i piće.....al samo za sebe...dečki su za sebe kupovali piće....
I tak je svaka imala svoju vrećicu....u kojoj su bili čevapi...pa piće....salavete....štapići......smijehsmijehsmijeh
I tak smo krenuli prema Bundeku...sa dečkima smo se trebali nać na kolodvoru.....prv smo čekale da dođu Dugan i fičko..oni su naravno kasnili pa nam je pobjegao bus za Bundek..tj. otišao je.....
Onda kad su oni došli...javili su nam se Nemet i Čuljak..da će oni doć..pa smo onda njih čekali....i tak dok su oni došli otišao je još jedan bus.....pa kad su oni došli..odlučili su otić negdje kupit još pića.....tak da su Beta,Edisa,Mihaela i Suzana otišle na sljedeći bus....a Dugan,Nives i ja smo čekali da dođu nemet,Čuljak i Fičko sa pićem....
I napokon kad su oni došli krenuli smo prema Bundeku pješke....jer nam je bus taman otišao.....i tak mi pješaćimo..i ide bus za Dugave..koji isto vozi do Bundeka....i počeli smo trčat...i moralo se baš meni neš dogodit.......na sred ceste mi je ispao kruh....nisam stala da ga uzmem....jer bi mi bus pobjegao......smijehsmijehsmijeh
A koja bruka....ehehheehehehehehhehe
napokon došli na Bunek..našli mjesto di smo se smjestili.....jedna lijepa kučica.....za 15 ljudi..... baš je bilo dobro....
čak je neki bend svirao.....pjevali su svakakve pjesme....od Prljavaca,Bijelog Dugmeta,Crvene jagode,Letećeg odreda.....
ma bilo je fenomenalno....
Edisa se tak napila.....nije mogla hodat..pa je Čuljak zvao nekog svog frenda da dođe po nas.....al nismo svi stali u auto..pa smo onda išli samo Edisa,ja,Nemet i Čuljak...a ovi drugi su išli na bus.....
Došla sam doma oko 1.....a beta i ovi drugi su doma došli oko pola 3.....išli su pješke od Bundeka do gl.kolodvora..pa onda s tramvajem do Borongaja..i onda od maksimira do kuće pješke.....
winkwinkwinkwinkwink


Ajd...do sljedećeg posta...pozzzzzzzzzzzzz
pusa..mojoj Blesavoj......
kisskisskisskisskiss



Evo jedne ..meni predobre pjesme:

Girlfriend

ref:
Hey! Hey! You! You!
I don't like your girlfriend
No way! No way!
I think you need a new one
Hey! Hey! You! You!
I could be your girlfriend

Hey! Hey! You! You!
I know that you like me
No way! No way!
No it's not a secret
Hey! Hey! You! You!
I want to be your girlfriend

you're so fine
I want you mine
You're so delicious
I think about ya all he time
You're so addictive
Don't you know what I could do to
make you feel alright?
Don't prentend I think you know I'm
damn precious
hell yeah
I'm the mother fucking princess
I can tell you like me too and you know
I'm right

She's like so whatever
you could do so much better
I think we should get together now
and that's what everyone's talking about!

I can see the way,I see the way you look
at me
and even when you look away I know you
think of me
I know you talk about me all the time again
and again
so come over here,tell me what
i want to hear
better yet make you girfriend disappear
I don't want to hear you say her
name ever again

In a second you'll be wrapped around my
finger
cause I can,cause I can do it better
there's no other
so when's it gonna sink in
she's so stupid
what the hell were you thinking



| CoLoR My WoRlD (93) | Or ShUt Up | # |

ponedjeljak, 14.05.2007.

Moj rođendan!!!!!!!!!

smijehsmijehHello....evo napokon pišem novi post.....al to samo zato kaj mi je Blesava tak rekla...zato jer je njoj onaj prije post dosadan......smijeh
Ovako....u petak 11.5 meni je bio rođendan......smijeh
Kad sam došla u školu u petak..aj neki su se sjetili da mi je rođendan...a neke sam ja trebala podsjetit....winkwinkwinkwink
Nisam baš bila dobro raspoložena taj dan....jedva sam čekala da dođem kući....jer je tjedan bio naporan imala sam toliko toga za učit.....nono
Poslije škole sam išla s Nives u grad...pa smo se trebale nać s mojom mamom da si kupim STARKE-ORIĐIĐI.......smijehsmijeh
I tak kad smo došle na trg....došle smo čak pol sata ranije..pa smo bile na trgu...a kak je tamo bilo nekakvo predstavljanje skoro pa svih srednjih škola u zg-u...pa smo malo razgledale da vidimo kaj ima.... našu školu su predstavljale profa iz latinskog i profa iz uzgoja.....i tak smo se šetale po trgu i dođemo mi do prehrandbene škole..kad tamo Robi Rubelj predstavlja svoju školu.....smijehsmijehsmijeh
Onda je on rekao valjda nekoj svojoj profi da ide malo s nama po trgu....
i tak smo nas troje išli od škole do škole.....smijeh
Onda smo otišli u dućan di su starke....onaj Modeline....pa smo gledali starke...i birali koje ću ja kupit...tj.koje će moja mama kupit..thumbup
Izabrali smo jedne maslinasto zelene...fakat su super....yeah....thumbupthumbupthumbup
Kad se Robi vratio na trg...Nives i ja smo se otišle nać s mojom mamom..... I kad smo se napokon s njom našle...kupila sam si starke....
Onda smo otišle na piće...moja mama je častila....
i tak ja naručila colu...nives ledeni čaj..a mama sprite....
i tak konobar donosi piće....prvo meni da colu..pa mami sprite...i onda kad je htio dat nives ledeni čaj....padne mu boca iz ruke...i sav ledeni čaj ode po mojim hlačama.....smijehsmijehsmijeh A čaj je bio tak hladan....a ja ono.....gledam konobara...a on meni...joj...sorry...sorry...to je samo ledeni čaj..neće ostat fleka na hlačama.....a ja njemu ma nema veze.....a u sebi sam govorila...budalo kak nema veze....ko je tebi dao posao konobara.....smijehsmijeh
Al dobro....kasnije se stalno ispričavao kad god je prošao kraj nas.....
Ajde bar su mi se hlače osušile kad smo krenule doma....
Joj...da.....kad smo krenule....i sad mi odemo iz kafića....i možda smo već bili nekih 50m dalje...Nives vrisne...ja ono..kaj je bilo...a ona zaboravila sam torbu u kafiću....smijehsmijehsmijehsmijeh a budale moje.....smijehsmijeh
Kad sam napokon došla doma.....lijepo sa se odmorila....onda sam od snajke dobila parfem sOlivers..... baš je dobar....
Navečer su mi došle cure....dobila sam papigu od njih.... Zove se Njofra....smijehsmijehsmijeh
Mama mi je malo pošizila kad je vidila kaj sam dobila.....al dobro kasnije se smirila....sad je zavolila Njofru....smijehsmijehsmijeh
A tata mi govori da moram Njofu naučit pričat tak da može imitirat mamu kak se dere na nas....i rekao je ak to uspijem da će mi dat para koliko mi treba.....smijehsmijehsmijeh

ZNA LI NETKO KAK DA NJOFU NAUČIM PRIČAT...U PITANJU JE VELIKA LOVA....!!!!!!!!!!! smijehsmijehsmijehsmijeh


Ajd..više namam kaj pisat......

evo pozdrava....

Puno pozzzzz i šaljem velike puse....
Blesavoj,Beti,Edisi,Suzani---HVALA VAM NA NJOFRI....
onda dalje.....mojoj budali Nives....mami,tati,bratu ivici,bratu marku-koji me se uopće nije sjetio..pa mi nije ni poslao poruku za rođ.....snajki..... i svima koji me poznaju.....smijehsmijehsmijehsmijeh


By: Usijana d Hed



| CoLoR My WoRlD (109) | Or ShUt Up | # |

ponedjeljak, 07.05.2007.

Evo novi post....a kakvog li naslova....

E ovako....u subotu sam slavila rođendan...ajd dobro...malo sam ga ranije slavila....sa mnom su još slavili Beta,Čuljak i Nemet....
Nemetu je danas rođenda...tak da NEMET...SRETAN ROĐENDAN
Meni je u petak rođendan...uuuuuuuuu.....jedva čekam..mam će mi kupit nove starke...jeah....oriđiđi...hehehehehe smijehsmijehsmijeh
A od kume možda dobijem neku novu majicu...joj da...od cura ću valjda dobit papigu...thumbupthumbup
I tako...u subotu sam bila u Maksu...padala je kiša....al je prestala kad smo mi našli kućicu di ćemo bit....aha..nisam napisala ko je sve bio....
Pa ovako bili smo.....Beta,Nives,Ančy,ja i Edisa od cura....a od dečkiju su bili Dugan,Nemet,Čuljak,Fičko i još neki lik...ne znam kak se zove....a valjda tog lika zovu Poplašen..a kaj ja znam tak neš.....smijehsmijeh
Bilo je pića....bilo je keksa....smijehsmijehsmijeh
Čak nam je došao i zaštitar...al nas je pustio da slavimo rođendan....bašje dobar.....yesyes
Na početku je bilo super...kad smo počeli pit i pjevat.....baš je bilo dobro....
Tak mi je žao kaj se jedva sjećam kaj je sve bilo.....previše sam mješala pića partypartyparty pa sam uglavnom spavala i povraćala....
Tak se grozno osjećam....još kad mi je Beta ispričala kaj je bilo.... Al dobro....bilo pa prošlo....


I tak.....još malo pa ljeto....jedva čekam....idem radit....pa ću zaradit para....coolcoolcool
Budem ja još išla prije ljeta na more za neki vikend....moram ić....winkwink
Sad kad budem radila neću se moć svaki dan kupat.....jedino kad budem radila jutranju smjenu onda ću se popodne moć kupat.....
yesyes
Nadam se da neću sama radit...valjda će bit sa mnom netko....npr.....Mario..hehehehe...a budala.....winkwink

Danas sam bila samo na prva tri sata u školi.....više fakat nisam mogla bit....tak mi je neugodno zbog toga kaj je bilo u subotu.....
a i uzgoj pita tak da sam otišla doma da ne dobijem 1....ne smijem ni jednu jedinicu dobit do četvrtka..jer mi mama dolazi na informacije...a rekla sam joj da sam sve jedinice ispravila,a to nije istina imam ih još 3 ispravit..... i to sve do srijede nekako moram ispravit..a ne znam kak......poludit ću.....eto mi kad lažem.....puknucupuknucu

Odo ja....idem se lijepo okupat..nisam dugo...pa ću onda učit .....držite mi fige da ispravim jedinice.... ajte..ljudi...pusa....

Pozdravljam i šaljem velike puse.......
Blesavoj,Nives,Anćy,Beti,Sari,Jeleni,Edisi,Duganu-micek moj,zaštitaru iz maksimira...smijeh

caos.......

by: Usijana d hed




| CoLoR My WoRlD (22) | Or ShUt Up | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.