< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

U ovom blogu cete saznati nesto o meni i o mom bivsem i buducem razredu!!!

O meni:

Ime.......Stjepan al svi me zovu Sipe osim Garićke(ona će znat o čem pričam)dead
Prezime......Duspara
Škola.....U potrazi za školom
Razred.....U potrazi sam za razredomdead
Volim sve sto vole mladi........
Mrzim nastavnike,umišljene ,dvolične i ljude koji manipuliraju drugima,rastanke......
Slušam.......najvise narodne
msn::::::::::stipe_sb1@hotmail.com


ja(kao da me neko izudaro al nea veze)


opet ja


jos malo mene al ovaj put sa kosturom


mare-car


1.maj


8.a


Bara


no comment


bara i veky


buca i veky


buca i bara


brica


dan skole(bilo je i pijanih al pssst)kao da to neko nezna lol


slika govori 1000 rijeci yes party


balkanci lol ma to su divljaci iz razreda i ja s njima hehe


sexy hehehe lol


filip se sisa hehe


maneken


vatreni navijac


buca


kiko


kiko i dragana


kiko i nina


nina i kiko


nina i nina lol


valentina(uvrjedila se zato sto nema njene slike pa sam stavio)heheheheh


nina i korpa


ninaa uuuuu sexy hehehe


velika trojka


veca


veca se malo zamislila


manga hehehe


matisa



opacak


deana


jos jednom deana





simens


zuja


pijane budale

utorak, 16.09.2008.

ii da si goorska vila , i da si sva ood zlata nebi vise moja biila vise nikada NIKADA =P

kad veec sebi pisem post , mogu i njemu :P
iiiii nemogu se ja navic na njega u smjenii XD
de pokusat cu napravit sto manje recenica jer sam strasno zivcana i sto god da pocnem pisat sjetim se toga i dode mi da pokidam laptop al aj steta laptopa dok ja sebi neuzmem novi komp
piiiicka mu materina . de ivu neke zenske zovu i govore da se druzi sa kurvacama ma *****************************************************

zvijezdice zamjenjuju rijeci poput jebo ti bog mater itd
ovim putem porucujem da zoves mene a ne ivu , iiiii jebemti sad bi ti dala br puuuusi kuuuurac

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 huuuuuuuuuuuuuuh
naucila se samokontroli . XD u ovih 3 tjedna sam izletila iz ucionice u naletu bijesa samo ... nekih par puta , aha !
eheh nabila sam matuska ormaricem (isto nalet necega .) stiipe pitaj ivu ona najbolje to prepricava XD

bole me sinusi i glava i kurac vise i misici (jok ovaj put se nisam napusila ) ja u sub u 6 h idem s guskom i kavkom kuci BOSA a de puca mi
ev bas se raspravljam na msnu sa medicinarima u vezi ovog sto zivkaju krave , ljepo kazu de boli te kurac i je , BOLI ME KURAC sta boli , PUUCAA
al da mi je vidit te zenske razguullla bi ih kako iva kaze
NIKAD mi nijedna cura nije digla zivce kao ta / te zenske mislim kad bi ju vidila da bi ju ubila al majke mi
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 okee ureduu jee

haha > ovim putem pozdravljam deeanuuu kako iva kaze dejanuu lool leeeloo <3
e de neda mi se vise dobila sam one tikove od zivaca , vamo bacam po sobi stvari da se malo smirim :D staaas luuudo zivcaano
de nisam se naspavala
ja spaavam ono neđe pola 5 , ja se zavukla skrooz pod deku , doso guberac i lego na mene doso radit drustvo XD spaljen lik , ja se uplasila gledam koji kurac hehe a ono mooj kloosaar
dns jebena kemija jebo te kemija retardirana , ja i iva ispred ucionice i iva spomene neke grupe, kake grupe bog te jebo i ono ide raguzica , sta cu jadna odpuzem iza kosa i sakrijem se , reko neema me i ode sa sata. vracam se nakon 5 min , ipak nisam 2 tj bila na kemiji , kuuzi kucke ********* stavila me u jebenu prvu klupu i otad nedolazim na kemiju isus te jebo
da , pokusavam ne psovat pa ono , zvijezdice .
ja se ode opet vozat sa guskom XD a sta cu nemam sta pametno radit , vidite kako odurno vrijeme
staa da vise pisem
bolje da odem
ono post je inteligentan u 3 pm

ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem
nemojte komat =P

( . g a r i c k a a =) °


boosanaac ??! ja ti kazeem odlazi pokido se laanac a ti nerazuumes koda si boosanac


| komentari (42) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.