< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

U ovom blogu cete saznati nesto o meni i o mom bivsem i buducem razredu!!!

O meni:

Ime.......Stjepan al svi me zovu Sipe osim Garićke(ona će znat o čem pričam)dead
Prezime......Duspara
Škola.....U potrazi za školom
Razred.....U potrazi sam za razredomdead
Volim sve sto vole mladi........
Mrzim nastavnike,umišljene ,dvolične i ljude koji manipuliraju drugima,rastanke......
Slušam.......najvise narodne
msn::::::::::stipe_sb1@hotmail.com


ja(kao da me neko izudaro al nea veze)


opet ja


jos malo mene al ovaj put sa kosturom


mare-car


1.maj


8.a


Bara


no comment


bara i veky


buca i veky


buca i bara


brica


dan skole(bilo je i pijanih al pssst)kao da to neko nezna lol


slika govori 1000 rijeci yes party


balkanci lol ma to su divljaci iz razreda i ja s njima hehe


sexy hehehe lol


filip se sisa hehe


maneken


vatreni navijac


buca


kiko


kiko i dragana


kiko i nina


nina i kiko


nina i nina lol


valentina(uvrjedila se zato sto nema njene slike pa sam stavio)heheheheh


nina i korpa


ninaa uuuuu sexy hehehe


velika trojka


veca


veca se malo zamislila


manga hehehe


matisa



opacak


deana


jos jednom deana





simens


zuja


pijane budale

subota, 30.08.2008.

...O kako dobro glumis,glumice...

Ev nakon toliko vremena stipe pise post.JAo u ponedjeljak skola.Pa ko ce se ustat u pola 7,il kad vise.Ja idem u 1.i valjda.Idem s marijom i ilakovcem u razred. I mozda i sa petrickom.Danas napokon u grad. Jedva cekam. KOd mene nema nis novo tak da bi ovaj post mogo biti malo dosadan. E da pomirio sam se sa garickom. I sa sestricnom. Buća sad si sam ti ostala u losim odnosima s rodbinom.hahaha U ljubavi nista novo. E da prije par dana ja i deana prekinili. Pa se opet pomirili. AK kog zanima zas smo prekinili obratite se njoj. Zato sto ja neam pojma. U prijateljstvu isto nis novo. Nadam se da ce sad biti u gimnaziji. De trebali ste vidit ta prezimena(od tih s kojim ja idem u razred)pa to nije normalno. Neka nemos procitat a druga da i ne spominjem. Al ok nea veze. E da ide neka pedercina samnom u razred. Neki zalac. De sad kad nas one budale krenu gadat brasnom i kukuruzom. Ima da odma prvi dan zavrsim kod ravnatelja.haha I nemojte meni govorit kak pisem lose postove il tak nes. Jbt pa mogu i ja prepisat neke tam pjesme i Ubacim par slika i to nazovem postom. Ma daj ne ide to tak. Aj neda mi se vise pisat. Jednom ce i stipe napisat dugacki post. Al nije jos vrijeme zato. Aj odoh sad. Pozdravljam vas sve. Sretno vam bilo u srednjoj.


| komentari (76) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.