< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

U ovom blogu cete saznati nesto o meni i o mom bivsem i buducem razredu!!!

O meni:

Ime.......Stjepan al svi me zovu Sipe osim Garićke(ona će znat o čem pričam)dead
Prezime......Duspara
Škola.....U potrazi za školom
Razred.....U potrazi sam za razredomdead
Volim sve sto vole mladi........
Mrzim nastavnike,umišljene ,dvolične i ljude koji manipuliraju drugima,rastanke......
Slušam.......najvise narodne
msn::::::::::stipe_sb1@hotmail.com


ja(kao da me neko izudaro al nea veze)


opet ja


jos malo mene al ovaj put sa kosturom


mare-car


1.maj


8.a


Bara


no comment


bara i veky


buca i veky


buca i bara


brica


dan skole(bilo je i pijanih al pssst)kao da to neko nezna lol


slika govori 1000 rijeci yes party


balkanci lol ma to su divljaci iz razreda i ja s njima hehe


sexy hehehe lol


filip se sisa hehe


maneken


vatreni navijac


buca


kiko


kiko i dragana


kiko i nina


nina i kiko


nina i nina lol


valentina(uvrjedila se zato sto nema njene slike pa sam stavio)heheheheh


nina i korpa


ninaa uuuuu sexy hehehe


velika trojka


veca


veca se malo zamislila


manga hehehe


matisa



opacak


deana


jos jednom deana





simens


zuja


pijane budale

nedjelja, 10.08.2008.

...Sve vise osjecam da za njom gubim glavu...

Ev kad ste tolko napali,evo vam novi post.I poslje nema žaljenja da nije dobar. Ev da odma kazem kod mene nemoze bit bolje.yessmijeh Al stvarno.. Od kad sam se vratio kao da se sve samo poslozilo i sad uzivam kolko god mogu. Danas mi je bilo do jaja na skolskom: Aj pogodite ko je zasluzan za to.winknut E da juce se ja malo potuko. Ah moram malo. Znate kakav sam(nema se tu nis previse objasnjavat)dead II odma da kazem nisam ja kriv.Deee sad neznam vise o cem da pisem. U svemu mi je krenulo. Imam prijatelje do jaja i kod filipa nije niko kod kuce pa mu mi stalno visimo po kuci. Al bude do jaja.naughty U ljubavi isto ide odlicno(bar ja tako mislim)dead Al stvarno deana volim te!!!kiss Vidimo se danas.(pisem post u 2 i 20 pa kazem danas). De zas nema nikog na msn-u sad??? Sta da radim?? Aj ljudi javim vam se uskoro. Tad cu napisat pravi post. A sad ocu dosta komova. A ne onak malo ko u proslom postu.hehe AJ pozdravljam vas sve a NAjvise moju deanu.Volim te puno!!!kisssmijeh


| komentari (212) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.