< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

U ovom blogu cete saznati nesto o meni i o mom bivsem i buducem razredu!!!

O meni:

Ime.......Stjepan al svi me zovu Sipe osim Garićke(ona će znat o čem pričam)dead
Prezime......Duspara
Škola.....U potrazi za školom
Razred.....U potrazi sam za razredomdead
Volim sve sto vole mladi........
Mrzim nastavnike,umišljene ,dvolične i ljude koji manipuliraju drugima,rastanke......
Slušam.......najvise narodne
msn::::::::::stipe_sb1@hotmail.com


ja(kao da me neko izudaro al nea veze)


opet ja


jos malo mene al ovaj put sa kosturom


mare-car


1.maj


8.a


Bara


no comment


bara i veky


buca i veky


buca i bara


brica


dan skole(bilo je i pijanih al pssst)kao da to neko nezna lol


slika govori 1000 rijeci yes party


balkanci lol ma to su divljaci iz razreda i ja s njima hehe


sexy hehehe lol


filip se sisa hehe


maneken


vatreni navijac


buca


kiko


kiko i dragana


kiko i nina


nina i kiko


nina i nina lol


valentina(uvrjedila se zato sto nema njene slike pa sam stavio)heheheheh


nina i korpa


ninaa uuuuu sexy hehehe


velika trojka


veca


veca se malo zamislila


manga hehehe


matisa



opacak


deana


jos jednom deana





simens


zuja


pijane budale

petak, 01.08.2008.

...Al' neboj se medena za mene si jedina...

Ev mene opet.Pička vam materina pa zas ste prestali komat?!?!?!?dead E, vam vise nije tolko dosadno.Neznam ni ja sta se promjenilo.sretan I sad sam opet onaj stari stipe.hehe I upozno sam vamo neke likove.De ovaj jedan iz slovenije nije normalan a i ima dobru seku(al ja volim deanu tak da nea nis od tog)smijeh Buće nema na msn-u ovih zadnjih noci(jutra)kako god ocete.Jel treba da se zabrinem?!?!(al kao zajebava je net) Svaki dan kao kaze da ce bit al nema je tak da sam si ja naso novu zrtvu s kojom sam prico u 3 sata.wink Iduci tjedan dolazim u brod i odma u prvu subotu moram u grad.smijeh De danas bio koncert od thompsona tu kod mene al nisam iso.Al zato idem u cavoglave.naughty Mozda i kiko bude tam pa tak da ce bit do jaja.Cujem da se tam u onoj kuci svadaju.(tu u brodu) Jedva cekam da i ja dodem pa da se i ja mogu malo svadat.heheh Vam je prevruce preko dana.Al se zato mogu kupat svaki dan.Al to i neide bas zato sto spavam do podne pa mi se nis neda poslje.rofl Svi govore da nema nista novo u brodu i da je dosadno al ja nekako jedva cekam da dodem.Neznam zas al nes me vuce tu.sretan Morat cu ic ranije spavat. Ovak neide vise. Budem skoro citav dan umoran.Pa tak ak me ne bude na msn-u u 3 u jutro znajte da sam dobro i da pokusavam spavat.hehee Nijednom nisam napiso da nemam o cem pisat(deana zadovoljna????) E nemogu vjerovat da nema nikog na msn-u.To je pravo cudo.A sad kad se vratim u brod morat cu se jako trudit u vezi neceg.Neko ce znat o cem pricam.sretan Jos nisam napiso naslov. A valjda cu nes smislit. A moram se vam pocet bavit nekim sportom(malo se stipe udebljo al sam malo... jednu kilicudeadbelj)njami A sjebo mi se mob nes.Pojavila se neka ctra na po ekrana i sve veca i veca je.Pa si moram uzet novi mob.Reko ovaj lik sto sam ga upozno da mi on moz poptavit al kao mora rastavit mob.Al nisam ja previse siguran u njeg.heh I sad ocu da me komate.I ja vas komam a niko ne vraca.cry De ja se nes raspiso.heh E da moram rec da mi je jako drago sto su uhvatili ono cetnicko govno(karađića). Dao bog da dobije dozvotnu.Al pustimo mi to sad.E da sad napisem naslov pa ode.Aj pozam vas sve. Najvise Deanu.Volim te puno.kiss


| komentari (371) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.