< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

U ovom blogu cete saznati nesto o meni i o mom bivsem i buducem razredu!!!

O meni:

Ime.......Stjepan al svi me zovu Sipe osim Garićke(ona će znat o čem pričam)dead
Prezime......Duspara
Škola.....U potrazi za školom
Razred.....U potrazi sam za razredomdead
Volim sve sto vole mladi........
Mrzim nastavnike,umišljene ,dvolične i ljude koji manipuliraju drugima,rastanke......
Slušam.......najvise narodne
msn::::::::::stipe_sb1@hotmail.com


ja(kao da me neko izudaro al nea veze)


opet ja


jos malo mene al ovaj put sa kosturom


mare-car


1.maj


8.a


Bara


no comment


bara i veky


buca i veky


buca i bara


brica


dan skole(bilo je i pijanih al pssst)kao da to neko nezna lol


slika govori 1000 rijeci yes party


balkanci lol ma to su divljaci iz razreda i ja s njima hehe


sexy hehehe lol


filip se sisa hehe


maneken


vatreni navijac


buca


kiko


kiko i dragana


kiko i nina


nina i kiko


nina i nina lol


valentina(uvrjedila se zato sto nema njene slike pa sam stavio)heheheheh


nina i korpa


ninaa uuuuu sexy hehehe


velika trojka


veca


veca se malo zamislila


manga hehehe


matisa



opacak


deana


jos jednom deana





simens


zuja


pijane budale

srijeda, 09.07.2008.

.....Trezan a za sebe neznam,trezan a opijen tobom....

Ev ovaj post pisem samo zato sto mi je tolko dosadno pa neznam sta bi drugo radio.bang I po obicaju neznam o cem da pisem.dead A jbg. E da iso sam malo kod ivane.kiss Njoj starci otisli na more pa onda mi dodemo.rofl A njena baba je opasna.S njom nema zajebancije.heh E da upo sam u matematicku al se prebacujem u opcu.Ja bi odma puko u matematickoj.dead A zasto je tako dosadno preko praznika?!?!?? Mislim nije stalno dosadno al vecinom je.heh Ja neam pojma o cem da vam pisem. Aj ovo ce biti dosta za ovaj polu post.roflnut To sam napiso sam da ima nest.A valjda cu jednom i ja napisat pravi post.Kako vi to uspjevate??? Meni nikako ne ide.Aj sad vas pozdravljam.wavemah
p.s. nemoj te se stedit kad budete komali...yesrofldead


| komentari (167) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.