Zoka Design ©
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design ©

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


DESIGN BY: ZOKA


Opis bloga

Blog za sve kojima se čita nešto :D dođite i čitajte.. i komentirajte naravno :)...


Linkovi


ZA SVE KOJI ME ŽELE KONTAKTIRATI EVO MOJ MSN:

rock_in_genes@live.com :D imam novi




Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Moje slike i slično :D
Evo nekih riječi od mojih pjesama

Your Touch

How can i survive tough time,
without your touch

I can't live no more without you
Girl come back

Take my heart of stone
Make it real

Don't turn your back to me
make me feel

Refrain:

Girl i need your touch
Oh girl i need your touch
So come back to me, back to me
Don't hide your feelings to me 2x

Don't be so mad at me
It's maybe my fault,
But when i think of everything i won't do it anymore

Refrain

Why Can't You Be Mine?

Johhny, he was a good boy;
He never thought that life can hurt
But that never, happened that days,

They took his life
make a rock of his heart
maked hole on his soul

And everytime when he thinks
That he found real love
Some voice inside him shouts
NO! NO! NO!

Refrain:

Why can't you be mine?
I can't dream of other girls
I can only be fine,
lying in your arms

Why can't you be mine?
I'm losing grip,
and tired of fly,
Oh baby, why can't you be mine?

She says, i love you,
But he isn't fine,
He only dreams about little girl
With her he can be satifisfied

He breaked anothers heart,
he is feelind bad,
he hopes she will go on

And everytime when he thinks that he found real love,
some voice inside him shouts
NO! NO! NO!

Refrain 2x
Solo


OSTAVITE KOMENTAR NA PJESME, MOJE SU...sretan




EVO RIJEČI JEDNE ZAKON PJESMEEEEEEEEE

PRIDE-U2

One man come in the name of love
One man come and go
One come he to justify
One man to overthrow

In the name of love
What more in the name of love
In the name of love
What more in the name of love

One man caught on a barbed wire fence
One man he resist
One man washed on an empty beach.
One man betrayed with a kiss

In the name of love
What more in the name of love
In the name of love
What more in the name of love

(nobody like you...)

Early morning, April 4
Shot rings out in the Memphis sky
Free at last, they took your life
They could not take your pride

In the name of love
What more in the name of love
In the name of love
What more in the name of love
In the name of love
What more in the name of love...

EVO JOŠ PAR NOVIH STVARI: NEOBIČAN SLUČAJ

Pričali o tome smo jučer još
Kako si to mogla napravit?

Znam da ti je krivo i da kaješ se još
Ali, kako si to mogla napravit?

Kako si to mogla napravit? 3x

Sada vidim razlog zbog kojeg te nemam
Kako si to mogla napravit?
Možda bolje za mene, jer sad nemam problema,
Kako si to mogla napravit?

Kako si to mogla napravit? 3 x

SOLO
REFREN 3X



petak|22.02.2008.

EJ NAPOKON NOVI POST!!!Ljudi danas sam se osramotio zbog jednog!




Put The Big Red Button on your site Ovo crveno dugme je za klikanje,stoga klikajte!!Klikajte do mile volje!Možda će vam to biti zadnje klikanjee u životu jer ćete klikati do smrti!!Lol,koja šega...uglavnom sad me naživcirao komm na blogu jedne djevojke koju bez razloga u školi šikaniraju i zovu drolja...piše"oooo zaboravila sam ti kommat,vidim da imaš novi post!!rolleyesuživaj tuko!!! Pozz droljo!burninmadheadbangmadnamcor"isuse koje su to kuje!!!Takve me najviše živciraju,glupače....luddanas se nije dogodilo ništa posebno,zbilja...bilo je jako,jako dosadno...toliko zasada! Uživajte u klikanju mog crvenog,japanskog dugmeta!

P.S
ako imate imvu ( 3D chat ) napišite mi ga preko komma.Idem ja surfat dalje...mah
Neka sila bude s vama!


- 15:00 - Komentari (34) - Isprintaj - #


četvrtak|14.02.2008.

Ajmeeeeeeeeeeeee...užas kaki je ovo peder pisao..


Fensi-Intelekt Centar
petak, 14.07.2006.
Kako prepoznati je li Vaš prijatelj metalac?
Nema ničeg strašnijeg, nego otkriti da ti je prijatelj ili dečko metalac. To se ne događa samo tako, postupak postajanja metalca je vrlo složen i kompliciran. Što su promjene brže, to su znakovi metalstva blaži, ali u svakom slučaju, što se otkrije na vrijeme, lakše se spriječi.


Što potiče mlade metroseksualce da postaju metalci? Granica između ova dva stupnja je manja nego što se čini. Jednog dana kupuju srebrnkaste olovke za oči, dok sutradan osjećaju potrebu za bijelim puderom i crnom olovkom koja će im omogućiti mračan izgled Ville Vala. Ubrzo se kolekcija odjeće iz bunta potpuno zamijeni sa nečim što nimalo nije „in“, što odiše samo akromatskim bojama i sterilnošću. Razina prijašnjeg njegovanja tijela i duha se smanji na potpunu nulu-odlasci u solarij postaju rijetkost, prijateljski kozmetički salon gubi jednu važnu mušteriju, kosa obraste poput živice koja se ne šiša redovito.

Koji znakovi potvrđuju da je vaš metroseksualan prijatelj, poslovni partner, dečko ili dijete zapravo metalac:

1. Osjeća odbojnost prema muškom spolu. Neće ga privlačiti tricepsi Arnolda Schwareneggera, obrisat će folder sa slikama Chada Michaela Murraya i nikad neće otvoreno komentirati muški izgled.

2. Ne prati trendove. Ženski časopisi (pa čak oni must-read kao Cosmo) nisu više njegov prioritet, savjeti modnih stilista mu ulaze na jedno uho, a izlaze na drugo. Na njemu će se naći svi odjevni predmeti koji nisu in, te majice koje Viktor Drago nikad ne bi predložio.

3. Glazba. Opus glazbe koju sluša postat će jednoličan, iz sobe će dopirati dernjava i buka koja priziva da stavite čepiće u uheca : (

4. Rječnik. Sve slađahne riječi, simpatične usklike (jaoh, uh, oh, jupi, jej, mici, vau, hi, ha, hu, bubi, joj, ups, ops, hop, cup, cup, ih, buh, zum) zamijenit će sa gnjusnim psovkičicama od kojih časne sestrice plaču, a fini dječaci trepere od užasavanja kao listići na vjetru.

5. Cipele. Više neće nositi cipele koje su mu ulični romski čistači cipela temeljito izglancali, nego će ih sam zamrljati u blatu ili silovito izgrebati po betonu.

6. Prehrana. Prehrana neće biti vegeterijanska ili barem zdrava, nego će posezati za ćevapima i lukom koje će degustirati golim rukama. Jest će piletinu tako da uhvati batak, zagrize najveći komad i pritom zamasti područje oko usana. Prilikom hranjenja špagetama, neće koristiti i žlicu i vilicu, nego samo vilicu (!). Neće koristiti roza ili bijeli ubrus, nego će se brisati rukavom, a ponekad ni to. Neukusno će podrigivati, a ponekad ispustiti vjetar (!!!) kad nema nikoga doma.

7. Zdravlje. Neće paziti na zdravlje, nego će sjediti na betonu, ponajviše ispod Bana, ne razmišljajući o mogućnosti prehlađivanja jajnika i mjehura. :-(

8. Literatura. Dnevnik Bridget Jones mu više neće biti omiljena knjiga, čuo je da chic-lit više ne valja, te će čitati samo biografije Children of Bottoma.

9. Instrumenti. Harfa, klarinet, flauta, triangl i violina su postale nepoznanica. Svira bubnjeve, udarajući žestoko po njima kao da će ih razbiti, ili muškobanjasti instrument gitaru. Mjesto koje je nekoć popunjavao u crkvenom zboru, sada je ostalo prazno jer je odlučio trošiti glasnice u nekoj garaži zajedno sa svojim bendom. :-(

10. Češalj. Više neće koristiti češalj. Kosa će se zamrsiti u tisuću pramenova koji izgledaju kao da su međusobno posvađani, vrhovi će biti ispucani, a nerijetko će se po kosi okupljati debeli sloj masti i ulja.




- 17:49 - Komentari (27) - Isprintaj - #


POOOOOSSSSSTTTTT...mislim na post na blogu,ne postim...


I danas pišem post...kao ii svaki dan jer mi se u knjižnici nije dalo pisat a sad pišem doma(zato što doma imam hrpu slika)na piši dlaka...LOL...pitate me zašto mi je danas dobar dan?Zato što je Valentinovo,ali ne bi bilo u tome ništa posebno da danas nije bilo zakon u školi...prvo smo bili na grafičkom dizajnusretani onda poslije toga smo se slikalizuboi onda..pa onda nije bilo ništa posebno...Alena nije bilo na slikanju,izbjegava fotoaparate...ali sada ga nije bilo zbog gripe...u prvom razredu nije ni došao...namcorne volim to,neće ga biti ni na jednoj slicinoi tako...svima koji danas čitaju ovaj blog sretno valentinovocoola ja više nemam šta za pisati na ovom postu....dobro ajde staviti ću tu jednu sliku...Free Image Hosting at allyoucanupload.com jooooooooooooooooooooooooooooooooj kak je slatka macaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....cerek


- 17:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #


srijeda|13.02.2008.

a ne znaam ime za post...možda da pišem o..ma ne znam


Uglavnom danas smo u školi crtali ugljenom...i poslije išli u galeriju.Ponekad pomislim da mi je jedini zadatak ovdje da pišem o školi...headbangnema msna ovdje u knjižnici tako da mogu samo sanjat o dop s Laurom...Laurakisszakon si...ima i ona svoj blog i upravo nešto razmišljam da ga kommam,ali ne znam ime stranice...jbg.Kad sam lud E Laura sve bi dao da mogu doći u sb...ali trenutno sam švora.Nema se para.Sutra je valentinovo i slikamo se sa razredom..ne znam kako da se sredim..onak već sam 2 srednje ne mogu vjerovat..kao da sam jučer tek krenuo u prvi razred.Slušao sam danas ujutro najbolje stvari 80-ih,ima i disca i rocka i popa i svega...trebate poslušati da shvatite zašto su najbolje...ukratko ev popisa samo nekih stvari.

GUNS N ROSES sweet child o mine
MICHAEL JACKSON billie jean
MICHAEL JACKSON thriller
ACDC shook me all night long

i još mnogo pjesama pokušavam se sjetit ali ne mogu,e da

ROLLING STONES start me up
ROLLING STONES satisfaction
DEXYS MIDNIGHT RUNNERS commo'n eillen

i još puuuno dobrih stvaari...thumbup dosta za sad moram ići...mahFree Image Hosting at allyoucanupload.com


- 15:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #


utorak|12.02.2008.

Kako da nazovem ovaj post...


Ma ako mislite da ću danas pisati o školi varate se...beljzato što se nije dogodilo ništa vrijedno spomena...ovaj put ću pisati o suboti, nedjelji i nećem što se dogodilo danas ujutrorofljako je čudno...u subotu mi je bilo dosadno ujutro sam se ustao u 10 i dosađivao se..e da išao sam sa sis šetat psa kroz šumu i putem smo išli pored jedne vikendice u šumi..prelijepo...winki odjednom je u šumi nešto šušnuloyesja i sis smo se uplašili a još više kad je nešto počelo pretrčavat stazu..u trenutku smo shvatili da su to tri srne...prizor je bio jednistven...pretrčale su stazu,pa travu pa mali vrt preko puta vikendice i onda se izgubile u šumi...kasnije kad sam došao doma na msnu se desilo nešto što nije vrijedno spomena...glupost...headbang(...)ii onda me stari iz osijeka odveo doma...i tam sam se dosađivao i oko 10 lego spavat...uopće se nisam naspavao..imao sam jako tanak san tako da sam se svaki čas budio..idući dan smo opet išli šetat psa ali ovaj puta nije bilo srni..noi tako u subotu mi se bilo bolje šetat..radio sam kuće u simsima...i navečer ostao sam doma...normalno zbog staraca(išla mi stara kod frizera u bilje)nisam išao na misu...nonone valja mi to...u ponedjeljak sam umirao od dosade...u školi je bilo pogađate?ima 7 slova? DOSADNO!!BINGO!!e pa bingo vidiš...koji je moj stari igrao sto puta i najviše dobio 7 kuna..dobro jednom je dobio 50.Jučer sam gledao stvorenja...i shvatio da nisam gledao u nedjeljuheadbangjura ubi se...i jučer je bila zakon epizoda,e kak mi je bilo drago kad je psa one glupe kučkerolleyesubilo čudovište od onog malog...trebali ste gledaaat...beljja jesam njanjanja...prije toga sam bio na msnu i dopisivao se s jednom kojoj je nick KORNJACHICA.KORNJAČICE RECI MI SVOJE IMe...uglavnom ženska jje zakon...kissdanas nije bilo ništa osim što je Nina opet dovela kosu u red...i tako..do idućeg posta...wave


- 13:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #


srijeda|06.02.2008.

Post za najjačeg čovjeka koji je ikad držao gitaru...=)


sretanFree Image Hosting at allyoucanupload.com slash salsh slash,on je najveći luđak koji je ikad držao gitaru...stalno je pio...inače počep je svirati sa duffom i onda im je dopizdilo svirati gitaru i bubnjeve samo pa su okupili još neke i tak...uglavnom sve je bilo dobro dok nije došla velika lova i slash skužio "gle možda i droga nije toliko loš izbor , a bome ni alkohol" i tako ti je slash počeo zloupotrebljavat drogu i alkohol...inače je jeben solist,taj svira gitaru kak ja vodu pijem.banguglavnom jednom se toliko drogirao da mu je jeztik pocrnio i skoro otpao ali nije...jednom mu je čuka stala i nije radila 2 MINUTE pune...roflnakon što je skontao da mu je droga već spržila Brejn prestao je i AXLheadbang ga je izbacio iz benda kao i duffa adlera i izzya(osnivača bendaburninmad)GAAAAAAAAAAAAAAD EGOISTIČNIburninmadcryi tako naši stari gunsi više ne postoje...slash je sada miran i živi sa svojom ženom biserkom...ups sorry Perlomsretanu neznamkojemmjestu...uglavnom kao dokaz sprženosti na balkonu uzgaja zmije...e nemojte mislit da ja imam nešto protiv gunsa...zakon su...ovo su samo tračevi o slashu...yeseekbye


- 22:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #


PRVI POST..kOoOoOMa


Ev i mene,ovo mi je prvi post na ovom blogu,(tko bi rekobang)slušam rock i punk i jako malo metal,,,thumbupvolim sve što i drugi kao ja vole(izlaske gledanje tva i tak...plivati,proljeće,jednu djevojku...cerek)vieš o meni ćete saznati kroz druge postove...waveJOOOOOOOOJpuknucuDA zaboravio sam reći...ev dole moja slikazubo(heh ovaj me smajl podsjetio na jednog iz jamesa bonda negativca-zubu)bye:waveFree Image Hosting at allyoucanupload.com


- 21:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.