.Fashion.

srijeda, 08.01.2014.

EVO KAKO DJELUJE KULT LJUBAZNOST KAWAII U MOSTARU inspirirala me windfuckersister !

kad sam objavila svoj 1. post : kult ljubaznot u japanu , jedna korisnica windfuckersister je komentirala: Tako nešto bi se u Hrvatskoj jako brzo zatrlo..... mi bi mogli razviti eventualno kakav kult neljubaznosti. i dugo sam razmisljala o tome te sam svoju prijateljicu nagovorila da se obucemo u kawaii i veselih lica setale i pozdravljale neke ljude ( kawaii odjecu smo imale vec od prije...) izgledale smo nekako ovako sretan

bile smo jako ljubazne i sretne cak smo i mnogima natjerali osmjeh na lice dok smo jim mahale wave uglavnom mnogi su se okrecali gledali nas no evo rezultata : - od 42 ljudi
- drgo nas je pozdravilo 15 yes
- 22 ljudi nas je samo pogledalo i namjerno nas zanemarilo ( ili su se pravili) no
- 5 ljudi se veselo nasmjesilo (neki od njih su nas pozdravili) sretan - windfuckersister upravu si cak i ako mi nismo u hrvatskoj to napravile, ali opet ni tamo ljudi nisu dobre volje -_- ( znam da nismo sad sve ljude pozdravile li eto ) namcornamcor to je to sretan mah mah

- 22:16 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linkovi


  • sretansretanfino