/ Bigi mi te volimo - u tom grmu leži zec.......... - Blog.hr

u tom grmu leži zec..........

03.01.2008., četvrtak

Bigi mi te volimo

Evo po naslovu posta zaključujete da ovo nije nešto uobičajeno jer prije nove godine ni najveća retardusina na svitu ne bi ovo napisala haha, ali eto Bigi je radi burne noći posta naš idol! coolcool

No novogodišnja noć nije bila luda samo radi bigoša već radi mnogo stvari...Svi su bili zgaženi svi od različitih tvari mithra je predobar prostor i jedina mana je bila jebeno zatvaranje u 3 ali what can you do...Dakle tamo smo došli već dobrano uništeni (high time) i sve što je preostalo zauzeti šank, to u početku nije bilo lako ali kasnije san se uspika sa nekin likom od 30 godina te mi je ka mulčini nosija pića priko reda te san dobar dio večeri provea zagrljen pivajući sa njin i nekim njegovim vršnjakom hehe....E posli je došlo do nekih konflikata ali to ipak nije spriječilo da večer protekne u ugodnom ozračju te da svi uživaju.thumbupthumbup Neki su se zapili ka mace party neki su potražili utjehu u jačin stvarima smokin haha.
Tija bi se ovim putem ispričati Niki kome san izgubija košulju jbg Nikec heh.Pri kraju večeri san se svima falija da san ukra nečiju majicu što san u biti i napravija da bi kod ekonomske sazna da je Bigijeva haha ajme....
Dakle svi su plesali pivali nažalost samo je domaća muzika bila (seljaci i debili ruke u zrakthumbupthumbup) neki su komirali neki padali hahah u svakom slučaju bolja Nova nego prošla...Pri kraju partyja sam ka šarklo uzea bocu čistog vina sija u kantun i loka jer više nije bilo čaša, doma smo se vratili isto pijani budući da je svak nosija bocu nečega pa je bilo ludo pivali smo iste pisme 800 puta i bilo je stvarno dobro...rolleyespjeva
Na kraju smo se pod Sikijevim nagovorom (a ko još ima tako bolesne ideje roflsmijeh) zaputili prema kolodvoru, prije toga su nas odjebali u caymana i tako...Smrza san se ka papak te smo tako bili tek oko 5 i kad smo došli - bye bye baby odjebalo nas i nije radilo te smo se ka retardusine u 6 ja donato i portada nakupovali isti na pumpi te san se jedva vratija doma skoro san jeca ka pičkica koliko mi je ledeno bilo sa tip-topom u ruci i twixom u džepu!!!!!

E evo da ne bi ispalo da previše kupin sičićeve ideje jbg Nova godina je unikatan provod i ne bi bija red da ne napišen post...U sub se ide u gothama nažalost čini mi se da ne ide puno ljudi ali svejedno će biti dobro, bar meni, jer volim takve subote kad nam je spika isprid ostalih stvari.Sub posli toga=Sikijev i JOPIN rođendan partija sfinga i nadan se da će biti ala ovo lito provod!
Eto toliko od mene ako vam se post svidija molija bi i komentare a ako nije ha ko vam jebe mater.Pozz svima koje znan a posebice osobama koje su mi uljepšale doček wave


- 17:03 - Komentari (323) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

:D:D

najbolja pisma