Flame-04-june Skeleton1 Skeleton1 Skeleton1 Skeleton1 Pentagram-06-june Skeleton1 Skeleton1 Skeleton1 Skeleton1 Flame-04-june Prošao sam... - Still Fucking Dead - Blog.hr online

Still Fucking Dead

četvrtak, 24.08.2006.

Prošao sam...

Evo kao i iz priloženog naslova možete shvatit da sam prošao 2. rok.Iskreno ga neću ni spominjat jer sada imam još kojih desetak dana do početka škole,a to želim provesti misleći samo na uživanciju i zabavu.Ono ipak nisam 5 dana pio što je šok za moj organizam,al ću to propušteno vrijme nadoknaditi večeras dobrom pijankom kod Bogisa(ipak mu nema staraca a i on je prošao popravak).Tak da eto kao uvijek pit ću onoliko koliko budem imao na raspolaganju,novci su samo u pitanju al ću se već ja snać.Ozzy će isto navratit pa ćemo se napit,od Bogisa krenit do pijane,još se više napit i vratit se natrag do Bogisa...a da imamo Sanvala još bi nam bilo bolje(sam što glupi Žuna ne želi nabavit)...i tako imamo za večeras isplanirano,a za slijedeće dane će biti kao i uvijek sve spontano,jedino će moj skori rođ. biti jebački METAL FEST u šumi(možda mal pretjerujem s imenom "METAL FEST",al u biti bit će glazbe na kazu,cuge i zajebancije na metalski način duboko u noć,pa sve dok neponestane cuge)...do novog posta JEBENO UŽIVAJTE!!
Image and video hosting by TinyPic
- 14:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>