pazi mozda se zarazis ctajuci blog...

12.05.2006., petak

hhh....

VELIKI BRODOLOM.....

Poslije velikog brodoloma ostale na splavu LEA..KLARA I VANJA...
LEI bilo dosadno i napravila si ona štap za pecanje i pecka.
Nakon nekog vremena uhvati ona zlatnu ribicu i krene ju pojesti, a ribica će:
"Stani nemoj , ispunit ću svakoj od vas po jednu želju", no
LEA ne odustaje i opet krene da će ju pojesti, kad na to progovara KLARA:
"Stani stvarno ona tako mala nećeš se moći najesti, a možda nam stvarno ispuni želje!!!".
I pusti nju LEA, a ribica kaže KLARI(meni):
"Ti budući da si mi spasiila život reci koja je tvoja želja?!!!"
KLARA:
"Ja bi da sam u GRADU SA SVOJIM DRUSTVOM".
I odjednom nema KLARE.
Kaže sad LEI :
"Koja je tvoja želja?".
LEA :
"Ja bih da sam NA MISI I ZAJEDNO SA SVOJIM ZUPLJANIMA MOLIM".
Kad nema LEE.
Kaže ribica VANJI:
"Koja je tvoja želja?"
VANJA:
"Je's ti ba normalnalud?! Pa vi'd kolko je more i ja samA da veslam?! Vrat' ove dvje nazad!!!"


p.s......VANJA......nej se ve slucajno srditi jer sam ja sebe mislila deti da ovo na kraju velim ali ipak nebrem se bas tak vredati na svojem blogu..............rofl

<< Arhiva >>