pazi mozda se zarazis ctajuci blog...

05.05.2006., petak

..

beh nate kaj vec mi je dosadan blog ..mislim prelena sma pisati postove.......onak ..ovaj tjedan je bil vredu ali tak sam nekak beh bilo je i boljih dana .......danas mi je bilo ustvari super dan........nismo imali 6 sat pa smo wanchy i ja isel u grad malo ..jaj to su vam bili smeheki.....disle smo tam iza u arku i sprobavale si sve naocale naughty.......e meni nijedne nisu dobro stajale rofl..ma uzas ali smo se zabavljali.....i je nabavila sam si web kamericu onak za one koji neznaju to se gledate prek kompa kad se spominate na chatu...i tak sutra idem pak na rockas nadma se da bu zabavno .........idem aniki (frendici s kojom se poznam fakat celi zivot i to je to priblizno).....

cuj morchy pa od kud ti to molim te da ja pijem .......hrmmm cut ces ti mene kad se vidimo..jaj jaj...bang

<< Arhiva >>