pazi mozda se zarazis ctajuci blog...

02.05.2006., utorak

wi pobjedili su nasi.....

i tak kak sam vec rekla danas smo bili u maloj subotici na finalu SRL-a i nasa skola je igrala za 3 mjesto..ma naravno pobijedili su ......EVO CESTITAM SVIMA.......thumbup........ma bas mi je pravo bilo.......kakvi su vam pa s umaga i dakova osmaci pa zgledaju kak neki 2 srednji i stiji.....ali oki.....prvak je bila ekipa s umaga i tako to........na tribinama smo papali nutelice a mene je tak vrat bolel jer sam se u noci zalezala pa su me leika i nikola masirali....mmmmmmmmmm bas je pasalo....ja bi josh......yesevo zahavalni pusek oba dvamakiss...........hmm sutra bum pak dobro presla(mislim podrazumjevam pod tim da nebudem na nastavi)...idem sluganici za onaj alkohol i tak idem se sad odmarat:)noch papamah

<< Arhiva >>