pazi mozda se zarazis ctajuci blog...

29.04.2006., subota

rto dobila sam slike s rockasa

eto to je bilo kod leike na rockasu....

tu smo vanja i ja..
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

leika i ja.....a kak smo fancyy jjaaaj
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

a koja macka je pa sad to(leika ofc)
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

eto vracanje u proslost.......igranje tojest izivljavanje seksualno na barbye lutkicama...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

a vidite kak joj moja majcica super stoji...kak sivana za nju...lol
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


malo divljacenja ...naravno to sam ja.......nut
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

a ovo vam je malo homoseksualne napetosti medu frendicama ...zrtva sma ja a lea me muci..
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


<< Arhiva >>