pazi mozda se zarazis ctajuci blog...

28.04.2006., petak

ljudovi ljudovi samo morete zaliti:)))))))))))

da da da d a samo morete zaliti kaj niste bili na koncertu.......opce mi nije zal kaj sam isla.........e bilo je super.............onak na pocetku su bili nekivi gosti jadni kaj crknes ali u pol 10 je pocela prava pjesma............da dad adada nisam ni mislila da znam skoro sve njihovo pjesmice .....jaj tak je bilo vruce kaj smo si majce digle do.naughty....meh ne zanima vas to........e tak se pjevalo jebote sve me boli kak sam skakala ......naravno bila sam s svojom najfrendicom(a druga najfrendica leika je doma spala)......no i tak smo se zabavljale a je btw bilo je pol mojeg razreda..........ficho..ovcar.....anja...ana...iiii FANCY MIIIRRIKAAAA........a kaj mores svi ju zajebavamo meh kaj ve........(ali zenska stvarno onak brza pjesma ova se polako njise a polaka pjesma ova skace)...halo ko je tu lud....lud..........i bilo je bas par duboko umnih tojest ljubavnih pjesmica koje su me natjerale na misljenje....jaj cak sam i mislila na koncertu:))))........i je pak sam vidla staro drustvo pozdraf svima njima..........wave........be be be bas se super osjecam........ali ja bi da malo dojde hladno pivo pak u ck jer su mi oni naj od hrvatskih grupa.....no nikaj onda to vam je ukratko bilo to jer naravno nebrem vam sve napistai ne'...ajd sapu velika svima i poz........e je sam jos jedno pitanjce ......vam je dobra pjesam mlohava cuna....meni je bas vredu (a kak bi se sad neko salil pa pital a v gacama decki vam su isto mlohave cunice ili )hhhhrofl

<< Arhiva >>